Te cunosc?

56 4 4
                                    

Noam în multimedia.

Adi pov.

Am rămas uitându-mă după ea, a vrut să intre dar sa uitat o dată la mine și a rămas blocată, nefăcînd nimic.
I-am făcut cu mâna, parcă o cunoșteam de undeva și presimt din privirea ei că și ea mă cunoaște...

Ne am uitat unul la celălalt timp de vreo 5 min, apoi eu ma-m întors cu privirea în altă parte, acum mi-am adus aminte de unde o știu.

* * *

Amalia pov.

Mi-am dat seama că pe acel "Adi" îl știu de undeva, dar nu știu de unde... Când a plecat am știut că și-a adus aminte.
Nu ma-m mai uitat la el, deoarece știam că nu o să îmi spună nimica.

După 2 ore

Noam ma luat de mâna vrând să merg cu el la o masă, dar i-am șoptit:

- Ști? Aș vrea să plec acasă, poți să mă duci?
- Aș putea să te duc dar mai trebuie să facem nebunia ta preferată - Ce fericită mai făcut acele cuvinte...de asta pentru că, eu iubeam să distrug mașini, biciclete, motociclete, etc.
- Sunt total de acord! - Spusesem cu un zâmbet mare.
- Hai să îi anunțăm pe ceilalți doi și apoi plecăm - Eu am confirmat cu capul fericită.

Când am ajuns în fața unui supermarket, am văzut un Taxi liber, așa că am plecat acolo împreună cu Noam.

Noam la întrebat ceva pe Taximetrist ca eu să pot lua Taxi, ma-m urcat în el și am început să merg când am văzut o trupă de băieții am lăsat mașina și sa prăbușit de altă mașină.
Trupa acea, era de jucătorii de Basketball, iar eu mă uitam la mușchi lor și ma-m jucat puțin cu ei.
Noam a fugit după mine și eu am fugit de el intrând în magazinul lui mama, am luat de acolo un tricou, pe el scria "What the Hell", ma-m schimbat și am fugit în discotecă.
Am cântat acolo melodia mea preferaată de la "Taylor Swift - Shake it off.

P.S. Dacă vreți puteți să ascultați melodia și apoi să continuați povestea. :)

Când am terminat de cântat am sărit în mâinile tuturor de acolo, apoi la-m văzut pe Noam și i-am lipit o gumă de mestecat în păr și pe tricou, iar la o fată i-am lipit o hârtie pe care scria "I am stupid!"

Am plecat acasă cu Noam, ne-am uitat la un film și pe la jumătate am adormit.

Dimineața:

Ma-m trezit cu capul pe umărul lui Noam, am tresărit de pe canapea direct în picioare.
Aud telefonul vibrînd și mă uit cine este.

Convorbire prin mesaje

Alessia: Hei Amalia!
Eu: Hei Alessia
A: Ce faci?
Eu: Acum ma-m trezit, tu?
A: Bine, e ora 10, vrei să mergem pe la 11 să stricăm mesele și scaunele de la "McDonald's"??
Eu: E o idee genială!
A: Ne vedem atunci la 11.
Eu: Noam a dormit la mine.
A: Din nou?
Eu: Dar când a mai dormit la mine de zici că din nou??
A: Nu știu, credeam că a dormit și săptămână trecută.
Eu: Am vrut să te întreb dacă cunoști pe unul Adi?
A: Cred că da, la-m observat de la discotecă când ai deschis ușa și ai rămas uitândute la el. Cred că știu de unde vă cunoașteți.
Eu: Dar dacă ne cunoșteam îmi aduceam aminte de unde îl știu, nu?
A: Vorbim când ne vedem, nu pot să îți zic prin mesaje. Ne vedem peste o oră, pup :* .
Eu: Ok, pup :* .

Convorbire terminată.

- De ce ești pe gânduri?
- Te-ai trezit?
- Da, ai dormit bine pe umărul meu?
- Da, auzi? Tu-l ști pe Adi?
- Nu știu - se vedea pe fața lui că știe ceva, dar părea că nu vrea să îmi zică, așa că am schimbat tema.
- Alessia mi-a dat de știre să mergem la Mc și să distrugem mesele și scaunele, iar eu îi voi spune după să sărim prin sticla aia mare.
- Doamne ce nebune sunteți amândouă! Sa făcut!
- Mă duc să mă îmbrac.

Mi-am făcut un duș și ma-m spălat pe dinți, apoi mi-am ales hainele cu care să mă duc acolo.
Mi-am luat pe mine pantaloni scurți de blugi, un maieu cu "I am so crazy", tenis albi și câteva accesorii.
Mi-am dat cu puțin rimel și luciu de buze. Era ora 10:45, am coborât jos și Noam vorbea la telefon, părea că mai mult se certa cu cel de la telefon. Din păcate ma văzut și a închis telefonul.

- Cu cine te certa-i? - eram tare curioasă.
- C-cu C-călin! - a spus bâlbâinduse. Știam că mă minte, dar toate la timpul lor.
- Hai să plecăm, e deja ora 10:50, până ajungem este ora 11.
- Ok, hai. - am ieșit din casă îndreptându-ma în spre mașina mea, iar Noam spre mașina lui.
- Ne vedem acolo.
- Ok.

Mi-a bâzait telefonul și ma-m uitat la el.

Anonim: Hei frumoaso ce faci?
Eu: Bine, cine ești?
Anonim: Toate la timpul lor, pisy.
Eu: Ai face bine să nu îmi zici așa și să mă lași în pace, eu nu vorbesc cu pedofili.

Convorbire terminată.

Cine o fi?
O nuuuuu!

* * *

Știu vă las puțin suspans, dar asta e. Sper să vă placă.
Comentați și votați.

Aaa, aș vrea să știu dacă vă place, dacă da, eu continui cu povestea, dacă nu, aici rămâne.
Multumesc! :)

Apropo, este ne editat, scuze dacă am greșeli!

AmaliaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum