1970 yılında Donna adında bir hemşirelik öğrencisinin 20. yaş gününde annesi ona bir bez bebek hediye eder.Donnanın Angie adlı bir ev arkadaşı vardır,bebeğin ismini Anabelle koyarlar.Zamanla hem Angie hem de Donna bebeği koydukları noktadan başka bir yerde bulduklarını fark ederler.Zaman geçtikçe bu olay daha da göze çarpmaya başladı.
Bir gece Donna eve geldiğinde bebeği yatağın üzerinde bulunca doğru olmayan bir şeylerin döndüğünü fark etti,gitgide daha ürkütücü oluyordu.Donna ve Angie uzman yardımı almaya karar vermişti ardından bir medyum çağırdılar.Medyum onlar bu eve taşınmadan önce bu apartmanda ailesiyle beraber Annabelle Higgins isimli küçük bir kız çocuğunun yaşadığını ve trajik bir kaza sonucu hayatını kaybettiğini şimdi ise ruhunun oyuncak bebeğin içinde sıkıştığını söyledi.Medyuma göre ruh zararsızdı sadece şevkat beklediği için bunu yapıyordu.Donna kızın hikayesine üzülmüştü ve onu yanında tutmaya karar verdi.
Donnanın, Lou adında bir erkek arkadaşı vardı sık sık onlara gelirdi.Bu bebekte kötü şeyler sezdiğini ve onu atması gerektiğini söyledi.Bir gece Lou Donna ve Angienın evinde kalacaktı.Gece yarısı aniden uyandı ve kıpırdayamadığını ve konuşamadığını fark etti çığlık atmaya çalıştı ama yapamıyordu ardından bacağının üzerinde Annabelle'yi gördü yavaş yavaş göğsüne doğru tırmandı Lounun nefesı kesılıyordu.Annabelle üzerine çöktü Lue kıpırdayamıyordu,gözlerinin karardığını hissetti ve aniden bayıldı(veya uykuya daldı) sabah kalktığında göğüsünde tam 7 tane pençe izi vardı.Donna ve Angie bu olayın farkına varınca ruhun küçük ve masum bir kız olmadığını fark etmişti.Aceleyle Amerikadaki en ünlü paranormal araştırmacı çiftini çağırır (Ed ve Lorraıne Warren çifti) araştırmacılar bebeğin içinde bir ruh değil doğaüstü bir yaratık veya bir iblis olduğunu söylerler.Söylediklerine göre bebek sadece bir araçtır iblisin asıl istediği Donnanın bedenidir.Bir papaz ile şeytan çıkartma ayinleri gerçekleştirirler.Ed Warren bebeği detaylı incelemeye başlar ve bebek arabadayken nedensiz yere stop ettiğini ve gitmekte zorlandığını not alır.Ardından araştırmacılar bebeği bir cam kaseye koyup müzeye götürürler müzede onun gibi lanetli olduğu düşünülen ve paranormal eşyalar sergilenmektedir.Müze ayda bir rahip tarafından kutsanır.
Yıllar sonra müzeyi ziyarete gelen bir adam "hiçbirşeye dokunmayın!" yazısını ihlal eder ve bebeğin kafesine vurur "Hadi ama sen sadece aptal bir bebeksin! Yapabiliyorsan bana bir şey yap!" der.Bunu gören araştırmacı adamın derhal gitmesini söyler.Genç adamın ziyaretinden 3 saat sonra düz yolda motorsikletle bir ağaca çarpıp can verdiği haberi gelir
*Lorraine Warren müzeyi gezerken bebeğe bakmayı reddeder sözleri ise şu şekilde olmuştur "Siz bebeğe bakıp onun fotoğrafını çekmeye devam edebilirsiniz fakat ben ona bakmayacağım çünkü o bu müzedeki en kötü şey ve birçok masum insanın ölümüne neden oldu,canını yaktı."
Not: Çeviridir
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korku Hikayeleri
HorrorGerçek korku Hikayeleri özelden ulaşın sizin hikayenin de isminizle yayınlayalım