La gratar cu fratii Sakamaki

581 49 7
                                    

Subaru: Bai astia, am gasit bere la doza, n-avea la bidon de doi juma'.

Ayato: Mars inapoi cu ele ca nu ne place la doza! Ba v-am zis sa nu-l trimitem pe cascatul asta?!

Subaru: Mereu faceti asa!

Yui: Mergea si niste muştar, hartie igienica, absorbante...

Raito: Ia si tablele lui Richter daca e ba!

Subaru: Ete scârţ! Nu mai ies din oras ca nu am rovinieta! Da' vezi ca avea si Yui, table, ia intreab-o!

-- 5 minute mai tarziu --

Reiji: Cum ba sa uitaţi de mici? Ce grătar e ala cu pui?! Te doare mintea...

Ayato: Yui! Femeie!

Yui: Da ma! Ho!

Ayato: Suna-l pe Subaru si spune-i sa ia şi niste mici. Yui, mai ai tablele alea de la Sinaia?

Yui: Ce e alea?

Ayato: Aoleu, da sa pup printesa lu' viata mea!

--- La masa ---

*Ayato incearca sa ia ceva de mâncare.*

Laito: Ho fomistule, zicem si noi o rugaciune de inceput asa.

Kanato: Doamne, deci mersi fai pentru ma rog, ce e astea pe masa, murături, pastai, copanele asa si ajută-ne sa facem mare beţie in seara asta ca suntem si noi in vacanta la Romania si sa nu ne doara capul maine. (Cred ca o sa imi iau bătăie pentru faza asta e.e)

Shu: Adevarat!

Ayato: Bine Boss!

Yui: Dupa ce mancam mergem la procesat? Mai mancam un porumbb fiert, ne mai dam in lanţuri...

Reiji: Daca au si lanţuri de mare tonaj te dam.

Subaru: Bai astia, da' de ce nu m-ati aşteptat si pe mine? Asa faceti?!

Ayato: Ai luat ma bere?

Subaru: Am luat d-aia bruna.

Yui: V-am zis ca nu-l duce mintea.

Laito: Da-l iubim ca-i prostul nostru.

Diabolik Lovers FunUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum