Parintii lui Yui

413 36 6
                                    

Tatal: Yui ai 17 ani. Te-am crescut cu ma-ta pana la anii astia, iar acum fie iti gasesti un sponsor, fie stai ca o proasta pe bancile scolii. Deci fata tatii, traieste-ti viata, ca lenea si cluburile n-au omorat pe nimeni. Pe cand de la atata carte pana si Eminescu a luat-o razna. Si uite-o aici exemplu pe maica-ta. Nu o avea ea multa carte, dar mi-a sucit mintile cu pepenasii ei naturali... Sau silicoane. Apropo de silicoane, avem o surpriza de ziua ta.

Mama: Mai fetita, noi credem ca esti cam nasparlie.

Tatal: Un fel de strut cu copite.

Mama: Deci in ce hal arati acum nu cred ca e mai e legal sa te tinem fara botnita pe strada.

Tatal: Asadar si prin urmare draga noastra, ma-ta si cu mine am pus bani la saltea si la 18 ani iti punem silicoane in Turcia, iti raschetam nanaul putin...

Mama: Suntem geniali!

Tatal: ... Si te trimitem o luna sa iei lectii de dans la bara intr-un night club din Ferentari.

Mama: Tu tre' sa fii atenta, sa nu intri in anturaje d-astea dubioase cu tocilare, sa ajungi doamne fereste sa inveti sau sa dai bacul. Baga-te in gasca pitipoancelor, fumati in toaleta scolii, iesiti la o cafea, la un biliard. Asa am facut si eu.

Yui: Si acum lucrezi la croitorie pe 600 de lei.

Mama: Da Yui, dar nu imi pare rau. Uite ca l-am gasit pe tac-tu care aduce masini din Nemtia si nu murim de foame. Trebuia eu sa cau mai bine, dar vorba aia: m-am grabit ca si Cordelia la raionul cu morcovi.

Diabolik Lovers FunUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum