Interview cu Andreea5SOS
X : Ce mrs esti ?
Dede : Mrs Clifford
X : De cat timp esti fan ?
Dede : 1 an si 4 luni
X : Ce curiozitati sti despre Mike si crezi ca restul fanilor nu au aflat inca ?
Dede : Inafara de faptul ca adora pizza si e considerat cel mai lenes din trupa, e genul de persoana care se spala pe maini de cam 10 ori pe zi si odata a scris o scrisoare de dragoste de 10 pagini..
X : Spune.mi povestea care te.a facut fan 5Sos
Dede : Am inceput prin a asculta 1d, cand lumea a inceput sa vorbeasca si de 5sos. Le stiam numele, iar Luke parea perfect, iar intr-o zi m-am gandit sa ascult o piesa de-a lor. Am gasit slsp, insa il uram pe Michael si eram fake fan. Intr-o zi ma apucase tusitul rau de tot si ma simteam foarte rau, imediat dupa ce aparuse wrapped around your finger, si mama mi-a zis ca am gripa si o sa dureze vreo 2 saptamani pana imi trece. In tot timpul asta ascultam wayf si ma plictiseam, insa dupa 3-4 zile ma simteam perfect si m-am gandit ca poate e din cauza melodiei, care e pur si simplu perfecta. Dupa ce mi-am dat seama ca solo-ul acela pe care il adoran e al lui Michael, am devenit mrs. Clifford si am promis sa raman in 5sos fam orice-ar fi.
X : Ce melodie iti place cel mai mult ?
Dede : Toate sunt extraordinare, dar wrapped around your finger e speciala ^^
X : Ce gen de muzica asculti ?
Dede : Toate trupele pe care le-am enumerat, deci o combinatie intre pop, rock, punk si metal .
X : Cine este idolul tau ? Nu neeaparat din 5sos.
Dede : Michael Clifford, pentru ca e unic si are o personalitate aparte.
X : Culoarea favorita ?
Dede : Mov si albastru deschis
X : Ce mesaj ai pentru toti fanii 5Sos ?
Dede : Va iubesc pe toti ❤ si sper sa ramanem o familie unita in continuare, cu cei 4 parinti ai nostri
CITEȘTI
Interview cu fanii 5SOS
De TodoHei , sper ca aceasta carte sa ajute fanii in comunicare :) . Cine vrea interview : mersaj sau comm . :)