Interview cu Teo_Bleah
X : Ce Mrs esti ?
Teo : Hood
X : De cat timp esti fan ?
Teo : de un an
X : Spune.mi povestea care te.a facut fan 5Sos
Teo : pai a fost asa acum un doi ani eram intr a cincea si aveam o cea mai buna prietena care ma inebunise cu ei pana am devenit fan si nu un fake ea era intr un fel fiindca stia doar trei melodii. si am ascultat toate melodiiile , fiind din ce in ce mai nebuna dupa ei. nu stam pe care sa l aleg toti erau waaaaa si nush cum s a intamplat ca ma uitam pe keek si vazusem un gif superb cu calum si m am indragostit de el dar asta nu inseamna ca de ceilalti nu mi pasa. chiar ii iubesc din tot sufletul dar ..dar...nu stiu el m a atras mai mult , cand am aflat ca mike s a ars am inceput sa plang , si mai rau ,cand aflasem ca ceilalti erau raniti sau bolnavi eu mi as da si viata entru ei numai sa stiu ca sunt bine.
X : Unde locuiesti ? Si daca 5sos ar veni in orasul tau ai fii dispusa sa incalci legea pentru ai vedea ?
Teo : Campina si da , As bate si un jandarmier daca e nevoie.
X : Ce trupe iti mai plac ?
Teo : Bvb. ac dc .nirvana all time low .rolling stones.
X : Culoarea favorita ?
Teo : albastru deschis
X : Ce mesaj ai pentru fanii 5Sos ?
Teo : NICIODATA SA NU VA GANDITI CA NU SE VA INTAMPLA(STITI DESPRE CE ZIC)SPERATI IN CONTONUARE.FITI FERICITI SI LUPTATI PENTRU BAIETI .(TEO )
CITEȘTI
Interview cu fanii 5SOS
De TodoHei , sper ca aceasta carte sa ajute fanii in comunicare :) . Cine vrea interview : mersaj sau comm . :)