sadece düsünerik

134 7 6
                                    

Bezen dunya basimiza yixilar,sebebsizce..pessimistlik deil bu.Bezen insan dusuner-ailem var,meni sevenler var...ama nese catmir.Her seyin varken ,nedense kasiblix cekirsen..dileylerinmi puc oldu?sevdiyin seni terkmi etdi?aile uzvlerinden birimi getdi ..seni tek qoyaraq?ama yox.Hemise insanlar bezen nelerise düsüner ve bir nece qrupa bolunur:sevgisiz heyat olmaz dienler, sevgi bosdu deyenler,sevgilisiz olmaz deyenler ve sadece ailesi ücün nefes alanlar.Bes niye doğulduq biz?hec bir zamam düsünmedik bunlari.Cünki buna ehtiyac duymuruq biz.Bezen ele pis olar ki insan,neyese göre nefes ala bilmez,kimese gore bileyini keser,kimse kime gore heyatindan vaz kecer.Apsurtmudur bu sadaladiqlarim? Bilmirem,cunki bunu yasamiyan hiss ede bilmez.Bezen düsünerik, gören niye böyüdük? Tanri acilarimizi ceke bilecek qeder güc verer bize,ama hami bacarmaz bunu...biri heyati bos sanir,bitsin deyir.Kimisi tebessüm dolu gülüslerle acilarini bogaraq gizletmeye çalisir. Teze bir yeteneyimu kesf etmisem bu yaxinlarda...duygularimi qeleme tökürem.. Şeirler yaziram. Nedenmi yaziram?arzulardan..xeyallardan.İcerimizden nese elemek geler hemise. Niye etmirik?kimden qorxuruq ki?Bele bir kelam var..."Hec bir insan adi deildir,haminin en gôzel,özüne mexsus yeteneyi,talanti vardir.Eger sen onu kesf ede bilirsense demekki en gozel bendesisen tanrinin.Men niye öz xeyallarimin ardiyca getmedim?Sualima cavab verirem:çökdürdüler meni,arzularima catan ilk pillede meni ayagimdan cekib ,itelediler...Niye eledilermi bunu?Yene cavab verecem:xeirim üçün.. Meni düsündüler ,dediklerine göre...
Kainatda o qeder pislikler varki...yaxsilar gedir,pisler qalir.Heyatsa gören hec yalansiz insan varmi?inanmiram ,yoxdu..bezen niye deyerikki yalanlari.özümüzü qoruyariq,ailemizi qoruyariq,sevdiklerimizi qoruyariq.Bes buna mecburmuyuq?yalansiz olmazmi?
-Olmaz tebiiki...
Bezen tek istediyimiz sevdiklerimize yete bilmek olur..ondan gede bilmerik,istesekde, istemesekde... Bezen bi qerar vererik...Gedecem uzaqlara,hec kimin olmadigi,meni hec kimin tanimadigi bir ölkeye,belkede şehere... Gede bilerikmi bes? Cavab verecem...xeir yene gede bilmerik
Bezen bizi severler cox,ama basqalarininda yanimizda olmasi şertile,beze-sene geldim deyer,sene yuxu kimi ,macarali gün yasadar..ama hemin gün axsam öyrenersenki sen tek deilsen..basqalari da var.deyersenki "onu men deyiserem,deyise bilerem.."
Bacarmazsan..sen onuncun hara getsede döneceyi bir qiz olursan,ama sonda sene geler,senden önce N sayda olar qizlari... Unutsana onu!hec xatırlamayacax qeder unut onu! qelbine girdise bacarmazsan,sök at o qelbi..alindira bilmezsen sen...seni lenetlediyse heyat sönüb demekdir.Çox insan seni sever,çoxlari sene dünyalari vere bilecek qeder sever,sense ona xeyant ede bilmerem diyersen...inan mene sen qipte edilecek insansan demekdir.İndi çox piss hiss edirem.Sebebsiz..sadaladigim obraza üzülürem yeqin..

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Mar 22, 2020 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

BEZDİRİCİ HEYATTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang