2

107 6 1
                                    

3 Üniversiteli arkadaş aynı evde kalırlarmış . Bu 3 kızdan biri aşırı şekilde  korkakmış.  Bu kızlar tutturmuş üç harfli  çağıralım.  Tabi  bizim korkak yok öyle bişey saçma diyip durmuş ama boş . Diğer kızlar bir şekilde kızı kandırıp zorlamışlar.
            
1.Gün  Saat : 00:00
1 masa 3 mum ve OUİJA  tahtası kullanarak denemişler . Aralarından biri ey üç harfli burdamısın der demez mumlar sonüp  yeniden yanmış . Tabi korkak kız bağırıp önündeki mumu söndürmüş.  Tabi burada sonlanmış. 
Kızlar neden böyle yaptığını sorunca saçmaydı demiş ve odasına geçmiş.

2.Gün  Saat: 00:00
Bizim çılgın kızlar gece medyum çağırmışlar medyum su  vb. şeylerde kullanmış. Korkak kız yine ikna olmuş. Medyum üç harflileri çağırmış.
Medyum  OUİJA tahtasıyla başlamış konuşmaya .Tabi bizim kız bu kadın dalga geçiyo demezmi masanın üstünde. Kadın tahtaya bir kaç harfi üçgeni getirir . Kıza yarın çay içmeye gelecek der kızda tavlada oynayalım der alaylıcasına.  Medyum ücreti ister diğer kızlar daha erken desede medyum bu ev de olacaklar hiç de iyi değil der ve çıkar.

3.Gün Saat: 10:20
Hadi kızlar ben gidiyorum diyip bi kız çıkar diğerine annemler beni bekliyorlar diyip gider bizim saf korkak evde kalır . Kapı çalar kız korkuyla açar . Kargo bi kutu getirmiştir arkadaşına karıştırmadan  çekmeceye indirir.  Ardında 2 saat sonra kapı çalar kızın teyze gelmiştir .
Kız teyzesini içeri alır kahve içermisin der . Teyzeside kahve değil ama bi çayını içerim der kız çayı koyar . Mutfaktan gelirken kapı çalar . Posta 1 zarf bırakır bu onadır. Kızı teyzesini çağırır zarfı çekmeceye indirir . Efendim teyze der . Teyzeside kızım getir şu tavlada iki zar atalım der tamam teyze diyip tavlayı teyzesini uzatır o sırada zil çalar . Kız kapıya koşar kızın arkadaşı kitabını evde unutmuş alıp gider .Teyzesi hadi kızım çay ne oldu der . Kızda getiriyorum der . Kız çayı götürür .  Teyzesi hadi at zarının der.  Aradan 1 saat geçer teyzesi hadi kızım allaha emanet ol der ve ben kaçtım der . Kız kapıya kadar götürür . Teyzesi kapıdan çıkar çıkmaz telefon çalar .
Arayan gelen teyzesinin kocası eniştesidir.  Kıza kızım sana bir şey söylemeliyim der evet enişte der .

Kızım teyzeni trafik kazasında kaybettik yaklaşık 1 hafta oldu sana soyleyemedim der . Telefon kızım elinden düşer. 

KIZ ŞOK KIZ İPTAL : (

E PEKİ MADEM TEYZESİ 1 HAFTA ÖNCE ÖLMÜŞTÜ , EVE GELEN KİMDİ ...???

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 04, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Okumak İstediğinizden Eminmisiniz !Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin