3 kapitola

11 2 1
                                    

"Povedala som ,že večeru varím ja, ale obed varíš ty. " tentoraz som sa uškrnula ja. Vedela som že tie palacinky nerobil on. Na to boli príliž dobré. "Fajn. Ale ak niečo zapálim bude to tvoja vina. " povedal. "Platí." žmurkla som naňho.
"Kto robil tie palacinky?" spýtala som sa. "Moja pomocníčka. Mám veľký dom. Hádam nečakáš že ho upratujem ja." pozrel na mña. "Nie. To to nie..ty si si vážne myslela źe tu upratujem ja?! Ha ha ha."   naozajsom si to myslela.
Na obed objednal pizzu a na večeru som objednala čínu. Mohol objednať jedlo on ,tak aj ja.
Po večeri mi rozprával o jeho zážitkoch. Kde bol, čo zažil a o nových ľuďoch čo spoznal. Ale nič o misii.
Spať sme išli o 2 ráno. Rano sa mi bude ťažko vstávať.
Ako som predpokladala. Ráno sa mi naozaj zle vstávalo. Shaun ma zobudil. "Čo chceš robiť dnes?" opýtal sa ma. "Pozerať seriáli jesť,cvičiť a spať. " odpovedala som mu. "To znie dobre." povedal. "Idem sa osprchovať zatiaľ vyber seriál." nakázala som mu a zobrala si veci čo mi Ally priniesla. Vzala som si fialové tielko,modré spodne prádlo a čuerne kraťasy. Vošla som do kúpelne a nevedela sa rozhodnúť či si dám sprchu alebo vaňu. Nakoniec som sa rozgidla pre sprchu. Bude to rýchlejšie. Umyla som si telo. A trochu som sa pohrala so svojími prsiami. Milujem keď sa mi s nimi niekto hrá. Potom som si umyla vlasy. Vyšla som zo sprchy a vzala uterák do ktorého som si zabalila vlasy a potom druhý uterák ktorým som si usußila telo. Obliekla som sa a rozčesala si vlasy. Vyšla som z kúpelne a prešla do obývačky. Shaun vybral seriál himym. Pizreli sme si to od 1. až po 6. sériu. Potom sme sa rozprávali až sme došli k mojej matke. Rozprávala som mu o tom ako si na ňu matne spomínam. Keď som mala 5 opustila ma. A o tom ako sa snažím vypátrať ju. "Pomôžem ti s tým." povedal napokon.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 05, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Všetko zlo čo je vo mneWhere stories live. Discover now