1. kapitola

66 7 4
                                    

Túto časť hcem venovať LouBele.

Mark nám dal meno. Josh Murfton. To bude problém kedže ho chránia cvičený vojaci ako som ja. 

Sedela som v bare pri Ally a pozorovala Josha Murftona. "Ja to už nevidržím proste mu podrežem hrdlo a vyzabíjam všetkých tých jeho sbskárov. Kurva veď ich tu je len 6. Tak čo...počkať počkať taký bohatý a významný muž nemôže mať iba 6 sbskárov. Takže takto. Ja odstránim jeho a jeho pajácov a ty zaistíš okolie. Choď teraz a ja presne o 12 minút zabijem jeho." pošepkala som Ally do ucha. Ona iba prikývla na súhlas.Višla von. Vypila som svoje mochitto. Ešte 4 minúty. Objednala som si džús s vodkov. Barman mi ho urobil pomerne rýchlo. Ešte 30 sekund. 25..20..15...10..5...0 Postavila som sa. Prišla k jeho stolu."Josh Murtfon?" spýtala som sa. "Áno čo si praješ?" povedal."Tvoju smrť." a potom som mu podrezala hrdlo a dvom sbskárom som vrazila nôž  do brucha, 2 do srdca,1 do hlavy a poslednému som zlomila väzy. 

Višla som von. Ally už čakala pri dverách a utierala si nôž. Počula som auto a pozrela som sa smerom odkial prichádzalo. Zastavilo a z auta vystúpil Shaun. Shaun bol jeden z nás ale nevidela som ho ž 2 roky. vlastne som si myslela že zomrel. "Lira." povedal a mne sa zatmelo pred očami.

Spadla som na zem a odpadla. Prebrala som sa v aute na zadnom sedadle a mala som hlavu položenú na Allyných kolenách. Otočila som hlavu a uvidela šoféra. Shaun. "Spi.Odpoadla si.Musíš si pospať." povedala Ally a ja som j rada počúvla.Snívalo sa mi o mne a Ally. Mali me vtedy 7 a jedli sme zmrzlinu na ulici. prišiel k näm jden starší chlapec a Allynu zmrzlinu hodil na zem: Ally sa skoro rozplakala a ja som toho chlapca kopla do kolena a brucha. Vždy som Ally ochraňovala a vždy aj budem.

Všetko zlo čo je vo mneWhere stories live. Discover now