Şöminenin başında oturmuş elimdeki dosyaya anlamsızca bakıyorum.Çoğu insanın yıllarca her satırını bir sürü zırvalık ile doldurmaya çalıştığı dosyayı,hiç yaşamamış bir yabancının adıyla yalanlarla doldurmuşum.Doğduğum yer,ailem,gittiğim okul ve en önemlisi adım.
İster istemez elim dosyanın kapağını kaldırıp beni tek kelimesi doğru olmayan zırvalıkları okumak zorunda bırakıyor.
Natasha Romanoff nam-ı diğer Kara Dul
Doğum yeri ve tarihi bilinmiyor.Ailesinin rus mülteciler olduğu düşünülüyor.
-Cidden siz benimle dalga falan mı geçiyorsunuz.Acaba annem bu dosyayı yazanı şimdiye kadar öldürmüş müdür? Ya da yüzüne bile bakmak istemediği kızının yalancıktan yazılmış dosyasını okumaya tenezzül etmemişte olabilir.
Ivan Petrovich Bezukhov tarafından büyütülüp 11 yaşında Red Room ''28 balerin'' projesi altında askeri eğitim alarak Rusya'nın gözde ajanlarından biri olmuştur.
-Baya baya orjinal hikayeyi alıp ucuzlaştırmışlar.Hayır,yani yaşarken hiç bu kadar kısa değildi!
Güçleri:
Herhangi bir süper gücü yoktur. Aldığı askeri eğitim onun usta bir dövüşçü olmasını sağlamıştır.Her türlü silahtan anlar.
-Gerçekten mi?Tamam anladık ajanlar yalan söyler ama S.H.İ.E.L.D işi biraz abartmış.
Ortakları:
Alexi Shostakov -Eşi
Hawkeye (Clint Barton)
Daradevil (Matt Murdock)
Falcon (Sam Wilson)
Captain America (Steve Rogers)
-Biliyorum,biliyorum tüm yakışıklılarla çalışmışım ama maalesef onlar için fazla mükemmelim.
Diğer sayfaya geçecekken içeri elindeki tahminen ondan istediğim dosyayla giren Coulson tüm dikkatimi ona yöneltmemi sağlıyor.Gülümseyerek elindeki kalın kapaklı dosyayı alıp üzerindeki ismi yüksek sesle okuyorum.
''James Bucky Barnes/The Winter Soldier.''
''Söylesene Phil bu eski şeyi hangi çöplükte buldun.'' diyerek meraklı gözlerimi üzerine dikiyorum.
''Eski arşivden.Sorunu cevapladığıma göre sıra bende.Sen bu dosyayla ne yapacaksın?'' Meraklı bakışlarının içine gizlenmiş derin korku ne kadar dikkatimi çeksede özen göstermiyorum.
''Merak etme,Bucky'i kızdırıp hepimizi gebertmesini sağlamayacağım.Sadece Kaptan'a yardım etmeye çalışıyorum.''
''Kaptan?''
''Bucky kaptanın geçmişinden biri.Yani öyleymiş.Gerçi bana göre tam bir manyak!Hâlâ omzumda silah izi duruyor.'' yaptığım öznel açıklamadan ne kadar gurur duymasamda Coulson anladığına dair sesler çıkarınca bunun yeterli olduğuna karar verip eski dosyayı çantama tıkıştırıp ayağa kalkıyorum.Ama bir ses duraksamama neden oluyor.
''Natalia!Sana ne olursa olsun değer veriyorum bunu biliyorsun değil mi?Kim olursan ol,sen benim için her zaman sırf benim için Fury'ye tokan atan canına susamış çömez olucaksın.'' Bana sevgiyle bakan gözlere bakarak;
''Bu bir evlenme teklifi mi Phil?Eğer öyleyse kusura bakma!Şu aralar Steve adında ultra yakışıklı bir süper askerle çalışıyorum.Kısaca ben sana sonra dönerim.'' diyerek kapıdan çıkıyorum.Duyduğum son şey ise Phil'in kederli kahkahası oluyor.
....
''Ceset burada mı bulunmuş?'' diyorum yatağın üzerindeki kanları göstererek.
Steve ise dalgın dalgın ''Hı-Hı'' diyerek geçiştiriyor sorumu.
''Burada baya bir boğuşma olmuş.Tahminen katilimiz bir kadın.Çünkü boynunda uzun ve keskin tırnak izleri var.Ayrıca katil buraya onu öldürmeye gelmemiş sadece aradığı bir şey varmış ama Peggy sorun çıkarınca sesini kesmek zorunda kalmış.'' diyerek teorilerimi Sam'e sunuyorum.
''Aynen öyle.Peki aradığı şeyi sence bulabilmiş midir?'' diyen Falcon'a gülümseyerek;
''Hayır,bulması için yeterli zamanı yok.Boğuşma 15 dakika sürmüş ve katil 16 dakika bu evde durmuş ve 1 dakika sessiz bombanın etkinleşmesi için yeterli bir süre değil.O yüzden kasa açma işi bize kalıyor.'' diyerek kasanın yanındaki bombayı elimde çeviriyorum.
''Peki bu tür bombaları hangi kurumlar kullanıyor?'' Steve'in keskin ve sert sesi ne kadar hoşuma gitmesede sorusuna cevap veriyorum.
''Hammer,Stark,SHİELD,HYDRA ve binlerce kurum.Yani bir bombadan suçluyu bulmak imkansız.Ama katilin ne istediğini bulup en azından şüpheli listesi yapabiliriz.'' diyip kasaya yürüyorum.Tam bombayı yerleştirecekken;
''Boşa uğraşma şifre 1763.'' diyerek kısacık aksiyonumun içine ediyor.Şifreyi hızlıca girip açılan kasanın içindekilere bakıyorum.Ve eski hayatımın kayıp parçasını tamamlayacak şeyle karşılaşıyorum.
''Natalia Alianovna Romanova'ya'' yazılı bir CD ile...
''Biliyorum,biliyorum bir aydır yeni bölüm yazmıyorum.Gerçi yeni bölüm diye yazdığım şeyde bir şeye benzese.Neyse şimdilik 1 ssatte bu kadar yazabildim bunu ilk part olarak düşünün devamını yarın uykumu almış bir şekilde yazacağım.Bu arada ilk bölüme gösterdiğiniz ilgiden dolayı çok teşekkürler yalnız azıcık yorum yaparsanız çok sevineceğim.İyi geceler veya Günaydın!''