BU HİKAYE DAHA BİTMEDİ.

277 17 13
                                    

Evet yeni bölüm geldi.Umarim beenirsiniz.Dediğim gibi vote ve yorumlarınızı bekliyorum.

Her şey rüya gibiydi.Hiç ayrılmak istemedim dudaklarından.Her şey çok güzeldi.Ta ki Maia geleseye kadar.Rossu kolundan tutup çekti.

-Napıyosun Ross biri görür sonra yine siz sevgilisini diye haberler çıkar.Filmimizi mahfetmek mi istiyosun.

Ross hiçbir şey söylemeden Maiala birlikte uzaklaştı.O an orda öylece kaldım.Hicbir şey yapamadım.Gözümden akan yaşları durduramadı. İnanmaya başlamıştım tamda.Yıkıldım.Sonra David kolumdan tuttu ve arabaya doğru yürüdük.Daha sonra Angel geldi.

-Jessie iyi misin?

Hiç cevap veremedim.Yol boyunca ağlamamaya çalıştım ama başaramadı. Bizim hikâyemiz bugün sona ermisti.Devamı olmayacaktı. Eve vardığımızda kimseyle konuşmadan odama çıktım. Yatağı atladım hemen.Ağlamaya başladım küçük bi cocuk gibi.Bundan nefret ediyodum ama engel olamıyorum. Bütün gece ağladım sonrada uyuya kalmıştım zaten.Sabah kalktım banyoya gittim yüzümü yıkadım.Aynaya baktım ve kendime bi söz verdim.Depresyona girip kendimi uzmiycektim.Pozitif olucaktim yani olmaya calisicaktim.Ve normal hayatıma devam edicektim.Olanlarıda unutucaktım.Hemen duşa girdim.Daha sonra giyindim saçlarımı yaptım ve aşağı indim.Bizimkiler yoktu.Ikiside butige gitmişlerdi.Bende Telefonumu ve çantamı alıp çıktım.Daha sonra Ross un arabasını gördüm yanından geçerken camdan şöyle bi baktım.Uyuya kalmıştı.Kim bilir kaç saattir kapıda benim çıkmam bekliodu.Ama yumusamak yoktu.Sessizce arabadan uzaklaştım.Ama lanet olası telefonum çaldı. Hemen kapattım ama yinede arabaya yakındım ve Ross duymuştum. Ve uyandı ben hemen önüme döndüm ve yürümeye devam etti.Ross arabadan indi ve koşmaya başladı o kostukca ben hızlıca yürümeye başladım. Ama yaptığım bi salaklikti çünkü ayağımdaki topuklularla bi taşa takıldım. Tam düşerken Ross yakaladı.Istemsizce gözlerine baktım bana baktı ve gülümsedi.Sonra kendime hatırlattım.O hikaye bitmişti.Hemen kollarından kendimi çekip yürümeye devam ettim.Ross arkamdan gelmeye devam etti ve bağırdı.

-Jessie lütfen beklermisin.Konusmamiz lazım. Lütfen.

Hiç aldırmadan yürümeye devam ettim.Kosarak geldi ve kolumu tuttu.

-Bırak lütfen.

-Jessie bi şans ver lütfen.Sana kendimi inandirmak için aşkımızı inandirmak için bi şans ver.

-Ben o şansı sana verdim.Ama olmadı iki kere inancını kırdın.Her seferinde daha çok canım yandı. Artık dayanamam.Bizim hikâyemiz bitti.

Kolumu çektim ve yürümeye devam ettim.Arkamdan bağırdı.

-Ya inandırırsam.dedi

Cevap vermedim ve bi taksiye atlayıp butige gittim.İşler çok yoğundu.Yorgun argın eve döndük.Kapının önünde çiçekler doluydu.Üstünde Ross tan bi not "Beni affet seni çok seviyorum" yazıyordu.Cok şasirmıştım açıkçası Ross tan böle klişe bir şey beklemiyordum.Çocuklarla birlikte çiçekleri odama taşıdım.Daha sonra odam havalansın diye pencereyi açtım ve yukardan gül yaprakları döküldü.Sinirli bi şekilde pencereyi kapattım.Daha sonra mutfak alışverişi için markete gitmek üzere yola çıktım.Yürürken insanlar beni durdurup "Rossu affet" "Ross a innan" "Seni çok seviyo" diyip durdular.Hızla eve döndüm.Olanlari hiç aldırmadım.Daha sonra yemeğe oturduk.

-David ben çok Üzgünüm dün gece için. Daha iyimisin?

-Aa boşver iyiyim ben sorun yok Jessie.

Yemek yedikten sonra bir film izledik ve yattık.Ertesi sabah kapının sesiyle uyandım.Angel gelmişti.

-Pencereden baksan iyi olucak.

-Neden noldu ki?

-Sen bi bak.

Yataktan çıktım ve pencereyi açtım. Ross gelmişti bahçede duruyordu.

-Beni affettinmi?

-Hayır.

-Yaptığım onca suprizden sonra affetmedinmi?

Odamda duran çiçekleri aldım ve Rossa fırlatma başladım.

-Böyle şeylerle seni affetmem.Tek ben değil herkese inandirman lazım.

-Öylemi.

-Evet.dedim ve içeri girdim.Rossta gitti zaten.Ben yine aldırmadım.Butige gitmek için hazırladım.Sonra kapı çaldı Angela

-Kim geldi?diye seslendim.Sonra kapı çaldı.

Gir dedim ve içeriye Ross girdi

-Ne işin var senin burda ya.

-Seni inandırmaya geldim.Hadi gidiyoruz.

-Geliyorum seninle hiçbir yere

-Öylemi.dedi ve beni kucakladı.

-Ya bırakan gelmek istemiyorum yaa bırak.

Arabaya bindirdi ve kemeri taktı. Ve sürmeye başladı.Camı açıp bağırmaya başladım.

-İmdat yardım edin.

Ross cami kapattı.

-bak bu sefer seni inandırıcam.Herkesi inandırıcam.Tamam mı.

Sonunda gelmiştik.Burası bi kanaldı.Elimden tuttu ve koşmaya başladık.

-Hadi koş geç kalicaz.

Daha sonra bi stüdyosu kulisine girdik.Maiada ordaydı.

-Ross Napıyosun sen ne işi var bu kızın burda.

-Canlı yayına 10 saniye!

-Ross her şeyi mahfediceksin.

-9.8.7saniyee

-Maia sen karışma.

-6.5saniye herkes yerlerine lütfen.

Kolumdan tuttu ve bi stüdyoya girdik bu bi talkshowdu.Sunucu ile tokalaştık ve Yerlerimiz oturduk sunucu şaşkınlıkla bana bakıyordu.

-Ross Napıyosun ne işim var benim burda.

-Herkesi inandırıcam.

Ve canlı yayına girdik.Sunucu bi kaç birsey söyledi ve Ross lafa girdi.

-Afedersiniz ama ben bi kaç bişi söylemek istiyorum.Hepiniz çıkan haberleri ve konserde olanları falan biliyosunuzdur.Bakin konserde olanlari yalanladık ama hiçbir şey yalan deildi.Hicbir şey oyun deildi.Yalan olan tek şey Maia ile olan birlikteligimiz.Ayrildiktan sonra bidaha birleşmedik.Bu sadece filmimizin reytingleri düşmesin diye yapılan birşeydir.Ben buna dayanamadım çünkü yanımda gördüğünüz kıza yani konserdeki kıza deli gibi aşığım ve bu yalan bizim aşkımızı engelledi ve inancını yitirdi.Bende bana tekrar inanması için Aşkımıza inanması için bütün gerçekleri burda açıkladım.

Rossa bakıyordum sanki buyulenmistim.Yuzumde kocaman aptalca bi gülümseme vardı.Herkesi inandirmisti Maiaya karşı çıkıp herseyi söylemişti. Artık ona inanıyorum. Elimden tuttu ve ayağa kaldırdı.

-Artık bana inaniyormusun?

-Ewet kesinlikle ewet.dedim ve boynuna sarıldım. Bu hikaye daha bitmemiştii.

Ewet bölüm bu kadardı umarım beenmissinzdir.Vote ve yorumları unutmayın lütfen.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 10, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ross'lu HayallerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin