Ewet yb geldi uzun bi sureden Sonra hepinizden tekrar özür diliyorum. Güzel bi bölüm oldu umarım beğenirsiniz lütfen oy vermeyiı unutmayın.
Sinirden elim ayağım tutriyordu.Beni ağlarken görmesin diye cevap vermesini beklemeden evden cıktım.Hem hıçkıra hıçkıra ağlıyor hemde koşuyordum kendimi hic bu kadar çaresiz hissetmemistim.Bi Süre Sonra yere yığılıcak gibi oldum nerde olduğumu bilmiyordum ne yaptığımı bilmiyordum.Sokağın kenarına oturdum istemsizce ağlıyordum.O an herşeyden nefret etmiştim.Bi yarım saat Sonra telefonum çaldı.Angela arıyordu.Göz yaşlarımı sildim telefonu açtım.
-Nerdesin Sen saat kaç oldu merak ettim aloo ordamısınn
-Burdayım.
-ne oldu ağladınmı senn Jessie iyi misin?
-Değilim Iyi değilim her şey bitti.Her Seyden nefret ediyorum.
-ss sakin ol nolduu söylesene
-Ayrıldık Tamammı bitti her şey bitti.
-Tamam Tamam bak ben seni gelip alıyım tamammı nerdesin?
-bilmiyorum işte evden çıkıp fırladım bi sokaktayım bir dur köşede bi cafe var öpücük cafe ONUN sokağındayım.
-Tamam Hemen geliyorum.
artık, her şey bitmişti hicbir şey hissetmiyordum.sadece ağlamak istiyordum.5-10 dakika bir Sonra angel geldi.arabadan İNİP yanıma geldi hemen sarıldım ziyaretinde Bagira Bagira ağlamaya başladım.
-tamam her şey geçicek tamammı üzülme hadi evimize gidelim.
beni kaldırdı ve arabay bindirdi.2o dk sonra eve varmıştık.beni yatağıma yatırdı
-artık üzülme tamam her şey geçecek yarın butükte kafamızı dağıtırız.
-Ben gelmiycem evden çıkmak istemiyorum.
-yanında kalmamı istermisin?
-Hayır Yalnız kalmak istiyorum
-peki hadi o zaman dinlen iyi geceler.
Ağlamaktan gözlerim şişmişti.artık acımaya başlamıştı açık tutamıyordum.Gözlerimi Kapatir kapatmaz uykuya dalmıştım.
Sabah kalktım yüzümü yıkadım hala dün ki kıyafetlerimleydim üstüme rahat bişeyler giydim.Hemen ev topuzumu yaptım.Bugün evden çıkmıycaktım tam bi depresyon kafasındaydım.Aşağı indim angel çoktan gitmişti.Bende kendime depresyon ortamı hazırlamaya başladım.Saate baktığımda saat 14.18di bu benim için geç bi saatti.Mısır gevreğimi hazırlayıp televizyon izledim.Daha sonra salondaki küçük masanın üstünü patlamış mısır ve evdeki çikolatalı ne varsa onunla doldurdum.Daha sonra romantik bi film izledim.Ağlamaktan yine gözlerim şişmişti film bittiğinde Angel aradı.
-Efendim
-İyi misin?
-Hayır
-Peki ne yapıyorsun?
-Film izleyip çikolata yiyip ağlıyorum.
-Yani depresyondasın a kapatmam lazım müşteri geldi seni arıycam tekrar kendine dikkat et.
-Aramana gerek yok ve ben iyiyim.
Kanalları gezerken bi magazin programı buldum.Hiç olmassa başkalarının dertlerin bakıp benimkileri biraz olsada unuturdum.Ama unutmama izin vermiyolardı.Ross ve Maia çıkmıştı.Onları görünce elimdek tabak yere düştü.Aşklarıyla ilgili soru soruyalardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ross'lu Hayaller
Hayran KurguBu kitapda birden fazla hikaye bulunur.Farklı farklı hayaller