Chapter 1: --'

252 9 0
                                    

This story dedicated to @royal_lavendra (-_-)
Author me and @AlienTae_Army ~
Minta maaf untuk bahasa kami *-* *bow*

Author Choi - Me
@AlienTae_ARMY - My friend ______________________

Sandeul POV

Aku suka seseorang (Kesah pulak aq) Diamlah author-nim!!! Aku nak cite pasal seseorang yang aku suka pun xleh... (Wah!!! Aq x ckp pun x leh mehrong~) Tapi mcm menghalang... Whateverlah ~ Macam aku cakap aku suka seseorang dia cantik, cute, baik bukan mcm dua² author yg *whisper* gilaa tu... (Aku yg tulis cite ni siap buat kau jadi watak utama lagi... Kau kata Aku GILA??!! -_-*) (Aq gile? Ok aq terima but kau sewel, Pabo, bangang... Setuju? Ok '(>.<)') Sibuk betul~ Kisah hidup aku bukan korang *flip hair* (Gediknya dan menyampah aku -_- Aq harap kau x jadi namjachingu dia) (Yeoja ke namja O.O?) (Namja tu laki, Yeoja tu pompuan) (Aq bukan pabo \o.o/) (Kau memang pa x sampai bo lagi -ω-) (Hurm~?? '('~')'?) Sampai bila pun x kan habis FanFic ni... Ok, balik ke cerita~ Sebenarnya, aku nk confess kat seseorang yang aku suka (ciee~) ( Phewtt~ x sangka org mcm kau blh suka seseorang)
-_- Takpe~ Kau tgklah nanti esok valentine dia akan terima aku *Gelak mcm org gila* *pegi balik rumah dia* (Michin -_-*) (Kekekeke ~)
___________________________________

Song: UNIQ - Luv Again
Words: 207
~ Ignore kan typo TT^TT ~
* And also please vote and comment ^∆^ *

[C] You, Me And Author-Nim || L.J || MalayWhere stories live. Discover now