First day

8 1 0
                                    

        17 septembrie 2000,vântul începe sa adie din ce în ce mai tare.Cerul ascunde unii nori care încearcă sa aducă ploaia.Abby este trezita de ticăitul ceasului,se ridica ușor din pat,îmbrăcata doar într-o cămașa albastra și lunga de noapte.Merge și trage perdele apoi privește îngândurata pe fereastra. Se uita la cerul puțin înnorat,la curtea în care cândva copacii care acum sunt goi,erau îmbrăcați într-o haina de frunze verzi,pe jos acum este o pătura groasa de frunze uscate.

        Își ia gândul de la vara și se gândește acum ca va întârzia la scoală.Se așează pe scăunelul rosu de la oglinda.Se privește și vede niște ochi foarte negri,buze roșii dar mici și un nas la fel de mic.Ia peria și începe sa o treacă prin parul lung și negru,apoi se îmbracă,își ia o pereche de jeansi negri,o bluza roșie cu putina dantela în jurul gatului și tenișii roșii,preferații ei.

        Coboară scările ajungând în bucătărie unde o zărește pe mama ei,care pregătește micul dejun și pe tatăl ei care o săruta pe frunte și ii spune ca se grăbește sa ajungă la munca.Raman doar ele doua.

    -Mama,azi după școala o sa rămân la "Crip" cu fetele bine?

    -Bine Abby, acum mănâncă ,altfel o sa întârzii în prima ta zi de liceu, și începe sa rada.

    Abby manca și ieși pe ușa.Daca o ia pe strada ajunge la liceu în jumătate de ora, dar dacă o ia pe aleea din pădure ii ia doar 10 minute.Pășea zgomotos pe aleea plina cu frunze uscate. Doar ca dintr-o data avea impresia ca era urmărita asa ca a luat-o la fuga,însa cineva sau ceva fugea în spatele ei.Speriata,cazu și se întoarse,însa spre mirarea ei era doar Lily.

     -Oh,Lily,fetita prostuța ce ești,mai speriat de moarte !! și începu sa rada.

      Lily este o cățelușa cu blănița alba,aparține vecinilor,însa mereu Abby se joaca și are grija de ea când aceștia sunt plecați.

       Abby o trimise acasă și își continua liniștita drumul spre scoală.Ajunse la poarta liceului,intra emoționata și se întâlni cu prietenele ei: Alexis,o fata cu ochii mici și verzi,parul roșcat și puțin creț și piele foarte alba ; era mereu acolo ajutând-o pe Abby...și Erica,o fata cu ochii albaștri,și parul blond puțin buclat...era foarte mandra de noul ei bronz..Vara și-a petrecut-o  cu familia la mare asa ca era foarte fericita de noul ei look.Cele trei sunt prietene de la grădiniță,iar de atunci sunt de nedespărțit.

       Intra în liceu și înaintează timide spre clasa lor.Prima ora aveau engleza cu diriginta lor.Pe hol erau o mulțime de copii care le priveau,unii le zâmbeau,alții rădeau de ele. Era si normal pentru ca erau doar niște BOBOACE!! Au ajuns în clasa ..au cunoscut restul colegilor,mai apoi au auzit clopoțelul și au văzut o profesoara intrând în clasa.Era înalta,avea o rochie pana la genunchi,strâmta și neagra,pantofi cu toc ..negri..și un sacou de un mov închis.Le-a zâmbit tuturor,apoi s-a prezentat scriindu-și numele pe tabla:

    -Buna copii,eu sunt doamna Bridge,Bridge Blender.O sa va fiu atât profa de engleza ,cat și diriginta în următorii 4 ani.Ma bucur mult sa va cunosc.

      Parul ii era lung si drept de un castaniu intens,iar bretonul ii mai cădea din când în când peste ochii verzi,asa ca de la o vreme s-a saturat și l-a prins cu o agrafa.

       Ziua trecu repede,orele tot asa de repede; asa ca fetele asa cum stabiliseră au ieșit în oraș;Church Ville un oraș mic și simplu,cu o istorie interesanta.Multi nu știu de unde provine numele de "Church" ,pentru ca aici nu era decât o singura biserica deci nu puteau spune ca erau o mulțime de biserici și de aceea se numește  asa; dar și cei care știau,știau de niște lucruri îngrozitoare ...cum ca aici prin anii 1500 fondatorii orașului au prins o mulțime de vampiri și i-au dus în biserica ...unde i-au omorât..mai apoi i-au ars,asa spun cei mai bătrâni și cei care se afla de multi ani în acest oraș ..însa cei care sunt tineri și noi pe-aici spun ca este doar o "poveste de adormit copii mici". Acum este un oraș liniștit și rar se mai cearta sau se mai bat oamenii de aici.

          După ieșirea fetelor la "The Crip",un celebru bar din "Church Ville",s-au despărțiți și fiecare a luat-o spre casa sa.Abby a pornit din nou prin pădure. După câțiva pași,în fata ei aparu o ceata și nu reuși sa vadă nimic asa ca a luat-o prin alta parte,doar ca ceata aparu din nou.Ea pășea înainte fără sa vadă ceva și simți ca la un moment dat calcă în gol mai apoi cade.Asa a și fost...s-a rostogolit într-o prăpastie. Se ridica.

       -Ești în regula?a întrebat o voce misterioasa.

Se întoarse și văzu o silueta înalta.Era un băiat ,avea parul negru..cu o freza rebela,ochii la fel de negri,încât parca vedeai întunericul în ei,iar pielea foarte palida.

       -Da....cred ca da.Mi-am luxat puțin glezna dar e ok. Ma urmăreai cumva ...acolo..?

       -Nu...nu... eram în trecere,ma plimbam și te-am văzut cazând!

       -Ce cauți aici...? singur?

       -As putea să-ți pun aceeași întrebare! a răspuns ;cu un zâmbet care a lăsat la vedere dantura perfect alba.

       -Eu..eu ma întorceam acasă.

       -Aha...prin pădure?a întrebat mirat.

       -Da pe aici îmi ia mai puțin de la liceu ..pana acasă.

       -Asa deci...ești la liceu? a întrebat-o luându-i o frunza din par.

       -Mda........ a răspuns Abby privindu-l parca fără sa vrea sa își mai ia ochii de la el. Dar tu? își reveni dintr-o data.

      -Si eu anul acesta m-am transferat aici,sunt Tudor Keapple.locuiesc ceva mai jos. întinzând mana ca un gentelmen.

      -Abby Parker..strângându-i mana...locuiesc ceva mai sus..... și a început sa rada.

     -Incantat...și totuși cum ai căzut ? ...aici?

     -Da pai...a apărut o ceata foarte ciudata dintr-o data și nu am mai văzut nimic!

     -Ceata zici? privi in spatele lui Abby si observa o cioara.Da,pai Abby,cred ca ar trebui sa te întorci acasă,se întunecă,dar haide te conduc eu ....pe strada,a spus cu o voce tremurata de parca ar fi văzut o stafie.

     -Nu mulțumesc,ajung mai repede pe aici prin pădure.

     -Abby...e mai bine pe strada și se și întunecă. Daca nu...atunci ma ofer sa te conduc pe aici,părea foarte insistent.

     -Bine...bine...dacă insiști atât,Abby ceda și porniră spre casa cu noul prieten....Șchiopătând puțin din cauza gleznei.


.......To be continued!!! <3

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 05, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Un  Înger lângă un DemonUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum