Çok bilinen konulardan olucak ama yazmak istedim :)

34 3 0
                                    

+Çok hızlı gidiyorsun baba yavaşla lütfen
–Bir şey olmaz acelemiz var havaalanına yetişmemiz gerekiyor.
Baba Daniel'ın telefonu çaldı arayan oğlu Harry'di telefonu eline aldı ve konuşmaya başladı tam o sırada karşıdan gelen tırla çarpıştılar ve olan oldu.Çevredekiler ambulans çağırdılar. Ve hastaneye götürdüler. Daniel küçük kızı Marly'nin yanına gitmek istedi. Doktorlar Marly'nin kalıcı kör olduğunu ve bir takım yara aldığını söyledi. Daniel yıkılmıştı karısının kaybından sonra kızıni kaybetmek istemiyordu. Çok üzülmüştü ne yapacağını bilemedi hemen Marly'nin yanına gitti. Marly kapının açıldığını duydu. Henüz 8 yaşındaydı Marly.
+Baba sen mi geldin? Dedi
–Evet canım ben geldim.
+Baba neden gözlerimi açamıyorum? Diye sordu Marly.
Babası nasıl açıklayacaktı kör olduğunu çok acı verecekti çok üzülecekti Marly. Daniel kendini suçlu hissediyordu hızlı gitmemeliydi dinlemeliydi kızını vicdan azabı duyuyordu.
–Bunu nasıl söylesem bilmiyorum gözlerin açık ama göremiyorsun kör olmuşsun kaza gözlerine hasar vermiş. Dedi Daniel.
Marly bunu duyunca gözlerinden yaşlar akmaya başladı. Bir sağa döndü bir sola rahat edemiyordu. Çünkü gözleri görmüyordu çok kötü bir duyguydu bu. Aradan 2 3 ay geçti Marly hala alışamamıştı sonsuza kadar hiç bir şeyi göremiyecekti hüzün vericiydi. Babasını asla affetmeyecekti bunun sorumlusu oydu ama babası ve abisinden başka kimi vardı ki Marly'nin babasına karşı sadece öfkeliydi ve bu bir kaç ay sonra geçerdi. Marly gözleri kör olduğundan beri olgunca davranmaya başladı. Abisi gelmişti ona bile sevinemiyordu. Hayatı maf olmuştu. Aradan 5  yil geçmiş 13 yaşındaydı. Okula gitmesi çok zordu yorulmuştu artık okula gitmek istemiyor ölmek istiyordu sadece ölmek. Babası her istediğini alıyor ama yine de mutlu olamıyordu. Nasıl hayatını sürdürecekti bilemiyordu. Bir gün odasını toplarken babası yanına geldi ve elinde yine poşet vardı. Sana bir şeyler aldım kızım dedi. Hadi birlikte bakalım derken kör olduğunu unutmuştu. Bu söz çok dokunmuştu Marly'e.
+Baba ben körüm farkındaysan! Diyerek babasından odasından çıkmasını istedi. Marly çok düşündü ölmek istiyordu bu duyguyu daha çok istemişti. Ve mutfaktan bıçak alarak bileklerini kesti çok kan kaybediyordu. Üşüyordu ve benzi bembeyaz olmuştu. Ağlayarak yatağına yığıldı ve orada öylece can verdi. Babası odasına girdiğinde beyninden vurulmuşa döndü. Küçük kızı 14 yaşında ölmüştü. Annesinin yanına gitmişti. Yalnız değildi.Bu araba ve baba herşeyin suçlusu olarak kalacaktı.

KÖR KIZIN SONUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin