MULTİ: ALİNA
Şu anda kendime küçük bir valiz hazırlamakla meşgüldüm. Neden mi? Sevgili okul aile birliği toplanıp dersler yoğunlaşmadan kamp düzenleyelim demişler.
Sizinde başınızın etini yiyen bir arkadaşınız olsaydı sizde kabul etmek zorunda kalırdınız. Tabii annemi ve babamı ikna etmek pek kolay olmadı.
Çisil sağ olsun onların başının etini yerken bende biricik(!) ağabeyimi ikna etmeye çalışıyordum. Yok efendim evin suyu mu çıkmış. İlla sosyalleşmek için eve su mu bastırayım ağabeycim? Tabi söylemek yemiyordu da neyse.
En etkili yöntem tabii ki de masum kedi bakışları, bu kanıtlanmış bir gerçek! Bende boynumu iyice eydim ve dudaklarımı olduğu kadar büktüm. Benim bu bakışlarıma hangi yaratık hayır diyebilirdi ki? Kabul etmişti evet, ama bir sorun vardı, valizimdeki her şeyi teker teker kontrol ediyordu. Bir ağabeyim olduğu içi ne kadarda şanslıyım(!)
***
- Kot şortu da çıkardık mı tamamdır. Dedi en sinir bozucu ses tonuyla. Valizimde neredeyse hiçbir şey kalmamıştı. Neyse, zaten odadan çıktığında tekrar yerleştirecektim.
Telefonun her zaman açık olacak, alkol almak yok(kampta alkol ne arasın hey Allahım! ) gibi sıradan şartları saydıktan sonra odadan çıktı. Tabii bende ağabeyimin çıkardıklarını tekrardan geri sıkıştırdım.
Kamp için yarın sabah 08:30 da okulda bulunacakmışız. Dedi Çisil. Ama olmaz ki öyle, ben o saate bilmem kaçıncı rüyamda oluyorum. Neyse kalkacaktık artık.
''Tüm okul mu geliyor şimdi ''dedim en umursamaz ses tonumla. Kabul, öğrenmek istediğim Barın ın da o kampta bulunup, bulunmayacağıydı. Ona birkaç defa daha neden beni öptün ? diye cırlamıştım, ama o yine umursamaz tavrının takınıp gitmişti. Bu çocuk gerçekten beni sinir ediyordu. İnşallah gelmezde o meymenetsiz suratını 2 gün görmek zorunda kalmazdım.
- Öğrenmek istediğin Barın ın gelip gelmeyeceğiyse, tabiî ki de geliyor. Sonuçta annesi okul aile birliği başkanı ve tesadüfe bak, kampı da onlar düzenliyor. Dedi Çisil.
''O zaman ben gelmiyorum''. Benim sözüm bitmeden Çisil balıklama daldı ve
Kızım, sen bu çocuğun seni neden öptüğünü merak etmiyor muydun? Al sana bal gibi fırsat!
''Sonuçta ormanda olacağız illa cevap verir''. Dedi
Etmiyorum dedim bende. Merak etmiyordum artık. Züppenin teki olduğuna göre her kızı öpecek kadar da aşağılıktı.
''Alina, beni sinir etme Aydan teyzeyle, Faruk amcayı ne denli zorluklardan geçerek ikna ettim sen biliyor musun''? dedi. En ağlamaklı ses tonuyla.
Aslında 2 gün temiz hava iyi gelebilirdi. Pekala da umursamayabilirdim.
''Off!! İnşallah bir sorun çıkmadan geri dönerdik. Bana kalsa o şahısı orada ayılara teslim edip birazcık insanlık öğretin diye bırakırdım. Ayılar bile ondan daha insan(!)
******
Evet, Çisil in 47. arayışından sonra çabucak duş aldım, saçımı düzleştirdim, olmazsa olmazım eyelinerimi çektim, giyindim, vee hazırdım. Okulun önünden otobüse binecektik herhalde. Babamdan yüklü miktarda para aldıktan sonra annemin ''hepsini harcamayacaksın ne olur, ne olmaz diye veriyoruz bu kadar parayı'' demesini dinledim.
Okula kadar ağabeyim bırakacaktı bu sıcakta metroyla uğraşmayacağımız için şükrediyordum. Çisili de alıp yola çıktık.
**
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Kokusu #wattys2015
Humor-Eveet! 4 senelik zorlu, yorucu, ergenliğin dibini yaşadığımız yıllar, lise yılları bitmişti… Şimdi üniversiteli bir genç kız mı oluyorum ben, çok havalı değil mi? Kaç kişinin başına geldi bilmiyorum ama benim canımın içi arkadaşımla aynı üniversite...