Tuzak

4.1K 236 45
                                    

artık salak rolünü bıktım ne çocukmuş ya okula geldiğimden beri rahat bırakmadı ben bıktım Zeynep ve Atakan ile kafe ye gittik. Tabi Atakan niye geldi ki ? ne güzel şimdi Zeynep hiç bir şey anlatamayacağım ya .

'' Şey Zeynep ''

Zeynep belki anlar diye geveledim ama anlamadı şimdi nasıl anlatacağımı bilmiyorum Zeynep ile Atakan kendi aralarında konuşuyorlardı en nefret ettiğim şey bir kere bile benle konuşmadılar ben aralarında bir şey var gibi gibi anladım artık.

''Zeynep yarın görüşürüz siz konuşmaya devam edin ''

Zeynep arkamdan baya baktı ya Atakan'la konuşmaktan bir insan beni görmez mi ? ben direk eve doğru yürümeye başladım.

'' Elçin bekle beni ! ''

'' Zeynep konuşmak istemiyorum !''

ben mırıldanmaya devam ettim ama haklıyım. Atakan bey ile konuşacaklarsa ben gelmeseydim ben direk apartmandan hızlı hızlı merdivenleri çıktım o sırada bir de annem eksikti.

''Elçin erken geldin bir sorun yoktur diye umuyorum ''

'' yok anne canım sıkıldı geldim işte ''

direk üzerimi değişip yatağa attım kendimi sinirden ağlıyordum ilk kez Zeynep beni dinlemedi diye o arada uyuya kalmışım sabah kalktığımda gözlerim şişmişti baya da terlemiştim rüyamda ne gördüysem artık direk duş yaptım tam 10 çağrı , 30 mesaj ve tam 12 tane sesli mesaj vardı Zeynep 'ten anlamıştı hatasını, ben zaten Zeynep kırılsam 'da en fazla on dakika ben direk duştan çıktım .

O sırada Zeynep eve gelmiş ya küçüklüğümden beri Zeynep böyle hiç değişmedi en sevdiğim kakaolu sıcak kek almış. Zeynep geldiğini anlamamak imkansız.

'' Zeynep ''

nasıl üstümü giyindi mi bilmiyorum ben direk mutfağa koştum Zeynep de orada duruyordu ben dayanamayıp yemeye başladım tabi ki de annem den ilaha bir şey söyleyecek bakalım yine ney acaba.

'' Elçin yavaş ye boğulacaksın kızım ''

Ben ağzımda varken konuşmaya çalışıyorum.

'' Yok bir şey olmaz anne ''

Annem yanımızdan gittikten hemen sonra Zeynep anlatmaya başladım Zeynep'in sürekli dediği sözler oha, yok artık v.b .. kahvaltı yaptıkdan sonra direk ayakkabılarımızı giyip apartmandan aşağı indik ben bir türlü susmuyorum Mert o kadar öfkeliydim ki cici erkek rolü ha ben buna salak gibi kanacağım sanki kendi kendime uzun uzun güldüm.

'' Elçin iyi misin ?''

''evet Zeynep niye ki ?''

'' kendi kendine gülüyorsun ve konuşuyorsun Elçin ''

susuyordum okulun bahçesinden taki içeri girene kadar Mert buraya doğru bakmaya başladı klasik öküzlüğün'den biri biz okulun içine girdik Mert ve arkadaşları geliyordu.

''Elçin bir şey yapmayacaksın dimi ?''

'' yani sayılır Zeynep ''

yine gülmeye başladım Zeynep ters ters bakıyordu Elçin delirmiş olabilir diyor olabilir sıkıntı yok Mert kendi yaratığı canavarla yüzleşecek bu yüzleşecek Mert 'in bir kankası geliyordu.

''ŞşŞş gelsen bi ''

'' ya Elçin niye çağırdın ya ''

''Zeynep susta gör biraz gülelim ''

buraya geldi Mert' in arkadaşı bu kadar merak onlar için zarar ya .

'' ee söyle Elçin dinliyorum seni ''

'' ya şey Mert ve size biraz kaba davrandım galiba en son 2 ders beden o zaman gelinde özür dileyelim birbirimizden ''

'' Mert'e sormam gerek''

''peki ''

Sınıfa girdik derste bir ara uyuya kalmışım Zeynep dürtüklemiş haberim bile olmamış tam dört ders geçmiş yuh harbi bana ya dört ders uyuya kalınır mı ? biz direk soyunma odasına gidip kıyafetlerimizi değiştirdik.

'' Elçin şimdi ki fikrin ne bakalım ''

'' Zeynep bizin en iyi yaptığımız şey ne ?''

Zeynep baya saydı...

'' tabi ki de Zeynep voleybol maçı yapacağız ''

'' ee Elçin ya onlarda iyi oynuyorlarsa ''

''bizim ki kadar değildir Zeynep''

soyunma odasından çıkarken Mert 'ler bize doğru geliyordu hani biz özür dileyeceğiz ya sözde bu sefer biz onlarla eğlenelim bizimle uğraşmak onları yoracak baya ya belki Mert zayıflar nasıl olsa havalı ya Mert yanımıza geldi.

'' Elçin özür dileyecek ''

'' Mert kabul ama şartım var ''

'' neymiş Elçin''

''voleybol maçı yapacağız ben kazanırsam özür dileyeceksin''

'' saçmalık Elçin ''

'' owww Mert korkuyor! ''

baya bağırdım bütün herkes bize baktı baksın beni zamanında nasıl rezil etti acıları çıkıyor .Beden öğretmeni zaten bizi serbest bırakıyordu al sana Mert bey kapışma kendi aralarında baya konuştular taktik yapıyorlar ya anca o kadar olur bizim zaten taktiğimiz beliydi tam Zeynep'le 6 senedir voleybol kursuna gidiyoruz tabi ki de biz kazanacağız Mert'ler kendilerince yer seçtiler biz bir şey demedik kazanacağız.

''Mert başlayın hadi!''

''Elçin siz başlayın bence kazanacaksınız zaten (!)''

oyun başlayalı tam 10 dakika olmuştu 4 tane sayı yediler biz acıdık mal bunlar hem oynamayı bilmiyorsunuz neyinize oynamak Zeynep ile biz taktik yaptık bunlar tam 20 dakikadır 6 sayı aldılar bizim setim yapmamız an meselesiydi. Mert bir anda oradan bağırdı.

'' Elçin bir sette daha ne dersin ''

Zeynep ile bakıştık hayır işareti yaptı ,bende yoruldum ama pes etmeye de niyetim hiç yok ama Zeynep için kabul etmeyeceğim .

'' hayır Mert zaten biz kazandık ''

Mert mırıldanıyordu havaya girdiler'' Elçin 'ler''

''Mert özür dile ''

''hayır ''

''korkuyorsun Mert ''

Mert hırsla topu atı yere tabi özür dilemek zor geldi Mert beye ,Mert öfkeli bir şekilde.

'' Elçin buraya gel !''

'' tabi emir'in olur salak şey''

tabi ki gitmedim Mert yanıma geldi yine o klasik ayılığını sergiledi kolumdan çekiştirerek .

''Mert kolumu bırak ya ''

''Elçin beni dinleyeceksin ''

''hayır dinlemiycem Mert ''

'' sen bana tuzak kurmaya çalıştın ''

'' ne saçmalıyorsun sen ya ben sana tuzak kurmak çok güldüm''

o sırada Zeynep lafa girdi kurtarmak için

'' Mert yeter artık ,Elçini rahat bırak''

''Zeynep sen karışma !''

Biz Zeynep ile birlikte onun yanından gittik Mert mal gibi kaldı orada okul çıkışı yine sataştı bu sefer üzerime yürümeye kalktı.


BAKALIM ELÇİN ,MERT 'TEN KURTULA BİLECEK Mİ ? BENCE SANMAM ELÇİN BAŞI DERT'TEN DERDE GİRECEK BU SEFER ONU KİM KURTARACAK ? EN İYİ ARKADAŞIMI YOKSA BAŞKASI MI ?

MERHABA OKUYUCULAR BU SEFER GEÇ OLDU AMA GÜZEL OLMUŞTUR DİYE UMUYORUM OYLARINIZI VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM YENİ BÖLÜMÜ NE KADAR KİŞİ İSTERSE OKADAR ERKEN OLUR SİZİ ÇOK SEVİYORUM ☻☻☺♥


Okuldaki  BelamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin