Tabi o kadar olaydan sonra sessiz kalacak değildim ya hala anlaşılmayan bir şey var Mert'i sevmediğimi biliyordu. Israrla mal mal hallerdeydi git gide kendini rezil ettiğinin farkında olsa yapmazdı ya yok yok Mert kas kafalı tabi bir insan, seviyorsa uğraşacak derler ama bu fazla yani seviyorsan git evden kaçır . Ya da gel çocuklarıma analık yap de iyice saçmaladım evet ama bazen oluyor.
Mert dinlese anlasa ,ah bu Elçin benim yüzümden neler neler çekti ama yok tutturmuş aşk kusura bakmasın ben böyle aşık görmedim bırakın neyse sözümün devamı gelmesin ...
Tabi okulda geçen yapmadığın bırakmamıştı . Zeynep de onun yüzünden okul değiştirdi bir yanda ailesinin işi yüzünden eskisi gibi samimi falan değiliz .
Okul 'un önünde mal mal bakınıyordum Mert'te ortalık da gene yoktu birazdan gelir dedim sınıfa doğru ilerledim hiç sevmediğim ders vardı biyoloji ıy diyerek giriyordum o derse hoca bir problem yok hep ben de suç onun dersin de uyuyordum. Tabi Mert'i arkadaşlarının bir kaçı ile aynı sınıftayım maalesef ki mal mal bana bakıyorlardı sanki ben bir şey yaptım yiyecekler sandım .
''pışt ''
Ben mal mal ne var lan bakışları atıyordum kağıt da yazı yazmışlar bana atıyorlardı attıkları sıra hoca gördü .
''Elçin ne oluyor getir o kağıdı hemen ''
Ben tabi kendimden emin bir şekilde kasıla kasıla yürüyordum ben kim öyle yürümek kim ? ah ah .
''Buyurun hocam ''
Im hoca öyle bakıyordu ki dedim ne var kağıtta acaba diye düşündüm ben bir yandan mırıldanıyordum .
''Ah Elçin boku yedin şimdi ''
Hocada tepki vermiyordu sonunda bir tepki verdi .
''Yerine geç Elçin ''
Bana mal gibi bakıyorlardı .
''imzamı herhalde istiyorsunuz dedim ''
Sırıtmaya başladım tabi o sırada kim geldi bilin ? Tabi ki de yakışıklı prensim Mert öykkk yine mi ? dersin ortasında gelme sevdasını anlamış değilim daha . Ne cesaret bir de .
''Hocam Elçini müdür çağırıyor ''
Hayda neden çağırsın ki beni düşünüyordum Mert hayvanı yine göz kırpıyordu ah da Elçin boku yedin he diyordum .Tabi ben de gidermiyim eşek gibi ama azcık hocaya şımarmama bakar .Elçin' de bir gol .
''Hocam teneffüste de giderim anlamadığım konu bu geçen hafta rahatsızdım da ''
Mert susar mı ? yok anam susmuyor .
'' Hocam acilmiş ''
''bana yazı getir Mert ''
Aha da sıçtı oh gebersin köpek şimdi ne bok yiyecek ben pis pis sırıtıyordum . Mert defolup gitti tabi yemedi salak ya . Teneffüs de sınıfın önüne yine toplamış arkadaşlarını ah ah Mert ders zili çalmıştı Mert dik dik bakıyordu .
Yalan söyleyemem dersle aram yok yani ama oturup beni derste dışarı çıkarmasına izin vermem . Ders öyle yavaş geçiyordu ki canım sıkılmıştı yine sınıfın kapısı çaldı .
''Gel ''
Bu sefer Mert değildi bir kız ellinde bir kağıtla gelmişti .
''Hocam ,Elçin 'i müdür Bey çağırıyor ''
''Tamam ''
Ne oluyor Mert hızlı çıktı vay anasını neyse ben çıktım sınıftan salak gibi müdür odasına gidiyorum ben kim müdür odası kim kapıyı dört defa çaldım gel diye bir ses yok . Elçin boku yedin gene ıslık sesi geliyordu .''
'' OoO Elçin Hanım zahmet etmişsin gelmişsin ''
''Ne saçmalıyorsun ya ''
Ben direk sınıfa doğru ilerliyorum kimsede yok ki katta diyim bu öküz böyle böyle yaptı .
''Anlamadın herhalde ''
''Mert dayak yiyeceksin geçen gün ki gibi ''
Mert çekiştirerek yürütmeye çalışıyordu ben dayanamayıp tokat attım o sırada ne şans bende ki müdür görmüş . Haksızlık ya
''odama gelin ''
''Hocam açıklaya bilirim Mert sınıfa sizin adınıza yazı yollamış ''
''Bende siz çağırdınız diye geldim ''
Mert pişkin pişkin bana bakıyordu .
''Hayır hoca ben o sırada dersteydim tuvalete gidiyordum Elçin yanıma geldi ''
Müdür de onu öyle dinliyordu ki ah ah ver elime bir sopa Mert'i döveyim pislik , köpek ...
'' Eee Mert daha sonra ne oldu ?''
''Hoca arkadaş benle kafayı bozmuş işte ''
Götü nasıl yerse öyle kıvırıyor bir de ben bunu nasıl seviyim beni aldatsa aldatmadım aşkım, bir arkadaşa baktım he ben de salağım ya sanki yiyeceğim bu yüzden bu ilişki olmaz şimdiden böyle
''Elçin sen bir şey demiyorsun ''
Mert atıldı .
''Hoca kabul etti işte susuyor görüşürüz ''
Oha ne cesaret lan Elçin kendine gel kızım konuş yoksa yalancı olarak kalacaksın kendi ölüm fermanını niye kendin veriyorsun bırak o hayvanınkini ver .
''Hocam durun arkadaş yalan söylüyor ''
''Nasıl yani ?''
Hadi Elçin kendine az da olsa güven gelsin Mert kapının ucundan bakıyordu . Mert yine kollunu sıvıyordu .
''Hocam isterseniz biyoloji hocasını çağıralım oda gördü ''
Hoca apar topar gelmişti bir bana bir de Mert 'de bakıyordu sanki kopya il yakaladım hocanın ellinde o kağıt vardı.
''Elçin yazmış diğer arkadaşlarına yollarken gördüm müdür Bey ''
NOT: Mert 'e söyleyin matematik dersinde dışarıda olsun bende bir kıza söyleteceğim müdür' ün ağzından bir yazı yazacağım tamamı ?
Biyoloji hocası okurken ben şaşkın şaşkın bakıyordum yani ben yazmadığım için direk kendimi savunmaya geçmen gerekiyordu .
''Yalan söylüyorlar bana oyun oynadılar hocam ''
Mert şaşırmış bir şekil vermeye çalışıyordu .Biyoloji hocası bakıyordu bana
''Müdür Bey Elçin yapmadı .''
Oh diye bir iç çektim sonunda haksız olduğumu anlamalarına sevinmiştim Mert hala mırıldanıyordu . Mert iyi bir uyarı almıştı ee hem suçlu hemde yalancı arkadaş .(Bu arada asla aşkınızdan vazgeçmeyin biraz sabır sakın bir köşede de durmayın seviyorsanız sonuna kadar devam edin Ama Mert gibi olmanızı tavsiye etmem ;)
MERHABA OKUYUCULAR DİYECEKSİNİZ NEDEN YENİ BÖLÜMÜ GEÇ YAZDIN YANİ SON ZAMANLAR DA BAYA YOĞUNUM İSTEYEN OKUYUCUM SORU SORABİLİR MESAJ BÖLÜMÜNDE CEVAP VERİYORUM SİZİ ÇOK SEVİYORUM BAKALIM YENİ BÖLÜMDE NELER OLACAK SEVGİLERLE ÖPÜYORUM SİZİ :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okuldaki Belam
Fiksi RemajaElçin bu sene yeni okula geçmiştir. Tabi ki de okulda ki zengin züppe olan Mert be arkadaşlarınla tanışıncaya kadar her şey yolundadır.Tanıştıklarında nemi olacak onu tam olarak bilemeyiz yemi olacak ? yoksa kazanmı?