Άτιτλο κεφάλαιο 1

89 8 0
                                    

*Zoeee! Zoee!* O Niall σου φώναζε μέσα στη δυνατή μουσική καθώς έτρεχε να σε φτάσει. *Ζοe!* Είπε καθώς σε πλησίασε ακόμα πιο πολύ και έπιασε απαλά το χέρι σου. Τότε γύρισες και το βλέμμα σου έπεσε στα καταγάλανα μάτια του. Οι ματιές κλειδώθηκαν μαζί. Τα μάτια σας γυάλιζαν. Ήταν σαν να ανυπομονούσατε και οι δυο για κάτι. Λες και ο ένας περίμενε κάτι από τον άλλο. Ένα χαμόγελο πολλά υποσχόμενο σχηματίστηκε στα πρόσωπα σας. Τότε ο Νάιαλλ μίλησε: -Dance with me Zoe.. *Mόλις στο είπε κάθισες λίγο να το σκεφτείς. Σου ήρθε ξαφνικό όμως χάρηκες. Δεν το περίμενες αλλά θα του έλεγες ναι. Φυσικά ήθελες να χορέψεις μαζί του.* -Ζ: Okay Niall. Let's dance. *Είπες και χαμογέλασες γλυκά. Τότε και αυτός χαμογέλασε και σε έπιασε από το χέρι και σε οδήγησε στην πίστα όπου χόρευαν οι περισσότεροι. Αρχίσατε σιγά σιγά να κουνιέστε στο ρυθμό της δυνατής μουσικής του πάρτι. Ντρεπόσουν λίγο και γι' αυτό πρόσεχες τις κινήσεις σου και κοίταγες αρκετές φορές το πάτωμα. Ο Νάιαλλ το κατάλαβε και με το χέρι του έπιασε το πιγούνι σου και σήκωσε το κεφάλι σου πάνω.* –Ν: Hey baby don't be shy. You are doing it right. *Όταν στο είπε αυτό τον κοίταξες και χαμογέλασες. Συνέχισες να κουνιέσαι σύμφωνα με την μουσική. Η ώρα περνούσε και εσείς συνεχίζατε να χορεύετε. Τα σώματα σας είχαν ιδρώσει. Η ατμόσφαιρα ήταν καυτή. Τότε τα χέρια του Νάιαλλ βρέθηκαν στη μέση σου και σε κόλλησε πάνω του. Καθοδηγούσε το σώμα σου με τα χέρια του. Εσύ εκείνη τη στιγμή κόμπλαρες λίγο.* –Ν: Keep moving babe. *Ψιθύρισε στο αυτί σου. Η πλάτη σου ήταν κολλημένη με το στήθος του και τα σώματά σας λικνίζονταν μαζί.* –Ν: Αgh.. Zoe *τον άκουσες να λέει.* –N: The way you move your body around me.. It drives me crazy. –Z: I'm sorry Niall should I stop? –N: What? No. Definitely no. I mean. It's great. I like it. *Η δυνατή μουσική σταμάτησε και απομακρύνθηκες από τον Νάιαλλ. Ξεκίνησε να παίζει μια μπαλάντα και είδες τα υπόλοιπα παιδιά που άρχισαν να χορεύουν σε ζευγάρια. Ήταν το αγαπημένο σου τραγούδι.* –Z: This is my favourite song, *Είπες στο Νάιαλλ. Και αυτός έπιασε τα χέρια σου και τα τοποθέτησε γύρω από το λαιμό του και έβαλε τα δικα του γύρω από τη μέση σου. Χαμογέλασες γλυκά. Αρχίσατε πάλι να χορεύετε όμως αυτή τη φορά αργά. Τοποθέτησες το κεφάλι σου δίπλα από τον λαιμό του.* –Z: You are a good dancer Ni. –N: No you are a great dancer Zoe. *Είπε και γελάσατε και οι δυο.* –Z: Oh thank you very much Mr Horan. –N: It's nothing Mrs Horan... *Σου είπε ο Νάιαλλ αφήνοντας ένα υπονοούμενο. Έμεινες εκείνη τη στιγμή.* –Z: What did you just say? *Ρώτησες περιμένοντας με ανυπομονησία την απάντηση του.* –N: What did I just say? *Είπε ο Νάιαλλ γελώντας κοροϊδευτικά.* –Z: C'mon tell me! *Τότε κοιταχτήκατε στα μάτια.* –N: Ok I will tell you with my own way. –Z: Ok. –N: Let's get out of here first. *Είπε και σε τράβηξε από το χέρι και σε οδήγησε προς την έξοδο. Βγήκατε από το σπίτι που γινόταν το πάρτι και πήγατε από την πίσω πλευρά του σπιτιού όπου δεν υπήρχε κανένας. Εσύ πήγες και στηρίχτηκες σε έναν τοίχο σταυρώνοντας τα χέρια σου.* –Z: I'm waiting.. *Εκείνη τη στιγμή ο Νάιαλλ σε πλησίασε και σε κόλλησε στον τοίχο κολλώντας το σώμα του πάνω στο δικό σου.* –N: Ok I will tell you now. –Z: Aha.. *Είπες. Ο Νάιαλλ άρχισε να σε πλησιάζει επικίνδυνα και άφησε ένα υγρό φιλί στο λαιμό σου κάνοντας σε να ανατριχιάσεις.* –Ν: I just *σε ξαναφίλησε στο λαιμό* -Ν: wanted to *φίλησε πάλι το λαιμό σου* -N: tell you *σε φίλησε πάλι αυτή τη φορά με πιο πολύ πάθος* –Z: Uhm Niall.. Stop doing this.. –Ν: But you like it as much as me. Now let me continue. As I said I just wanted to tell you that I like you. I have a crush on you. When I see you I lose my words. I want you to be my girlfriend. I want you to be mine. I want your body only for me. Your lips... *Είπε και σε φίλησε γλυκά στα χείλη..* –Ν: So what do you say? Would you like to be my princess? –Ζ: I say YES Niall! I'd love to!

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Aug 05, 2015 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

Niall Horan One Shot Be my girlTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang