(Dolunay'ının ağzından)
Merhaba! Ben Dolunay. 17 yaşımdayım Siyah saçlar mavi gözlere sahibim yani şanslıyım biraz. Ama aşk yüzünden kendimi Whatsapp da ve oyunda Siyah gözlere sahip kumral saçlara sahip olduğumu söylüyorum. Tabi ki bunu yapmanın sebebi var 2-3 yıldır gözlemlediğim çocuk beni çirkin bir kız olarak kabul edecek mi diye test ediyorum galiba bana değil fake kullandığım kıza aşık olmaya başladı. Fake hesap kullandığımı sadece size söyleyebilirim aramızda bu sır tamamı?
Fotoğrafları tabi ki çalmıyorum kıza para veriyorum fake si olduğum kıza ne yapıyorsa o gün ne çektiyse hepsini bana aktarıyor bende gruba söylüyorum bu suç değil yani demi? Belki ._.
Sevdiğim çocuk (Demirel) zengin ve zenginlerden hoşlanıyor bende zenginim okul zincirlerimiz var holdingler falan ama beni orta bir seviyede durumumuzu sanıyor çok zor bir iş demi?
Düşüncemi bölen aileme baktım Ah evet bugün Almanya ya gidiyorum sevdiğim çocuk orda yaşıyor ama Türk. Almanya da okuyacağım, iyi haber kuzenim Efe Demirel'in en iyi arkadaşı yani bir kaç gün sonra kuzenim Almanya'da parti veriyor bende o partiye katılıp Demirel'le tanışacağım. Kötü haber ise Demirel'in sürtük bir sevgilisi var ne kadar canımı yaksa o sorunu boş verdim. Ben Demirel'le oyunda sevgiliyim Whatsapp da ise sadece arkadaş neymiş Sevgilisi şey diyormuş oyunda sevgili bul sana kimse yavşamasın demiş sürtük işte. Ah tekrar düşüncelere daldım ailemi unuttum ailemle vedalaştıktan sonra uçağa bindim ailem özel uçak diye zorlasa bile ben özel uçakla gitmeyeceğimi düzgünce dile getirdim. Yine de yüksek konfor bölümüne biletimi aldılar. Uçak kalktıktan sonra hostes bir ihtiyacımız var mı diye sordu ben bir şey istemeyip kendimi uykuya bıraktım.
Uyandığımda Beni dürten hostes beklemiyordum Uçak tamamen boşalmıştı. uçağı terk ettikten sonra havalimanın çıkışına gittim. Adım yazılı pankart görünce ilerledim Bavullarım getirilmişti. Arabaya binip kulaklığımı takıp müzik dinledim ''Elveda Türkiye Hoş geldim Almanya''
Araba Bir evin önünde Durunca indim Hale yengemin ve Halil Amcamın evi olmalı. Zili çaldığımda Hizmetçi kapıyı açtı. Hiç bir şey demeden direk içeri daldım koltukta oturan Hale yengemi ve Halil amcamı görünce özlediğimi anladım. Beni görünce direk ayağa kalkıp Sarıldılar çok özlemişim.
''Hoş geldin Dolunay seni çok özlemişiz''
''Bende sizi Amca'' Özlem giderdikten sonra Almanya'ya geleceğimi bilmeyen Kuzenim (Efe'nin) odasına çıktım siz diyeceksiniz Partiden nasıl haberin oldu Efe her gün arar yani neler olduğunu anlatır o benim her şeyim dert arkadaşımdır evet dert arkadaşım bir erkek neyse kapıyı tık tıkladım ''Gir'' sesi duyunca içeri girdim. Arkası dönük Bilgisayar oynuyordu.
''Efe''
''Bu ses...'' Koltuğunu bana doğru çevirince Ağzı O şeklini aldı Ay şapşik şuan şokta
''Bu gerçek değil demi? DOLUNAYYY!''
''EFEEEEE'' Ve mutlu son . Ben düşüncelerimle saçmalarken bana doğru atladı şu lanet yer çekimi yuzunden yere düştüm Şuan yerde birbirimize sarılıyoruz.
''Dolunay sen nasıl geldin''
''Efe Burada okuyacağım artık''
''Ciddi olmazsın Dolunay''
''Ciddiyim''
''Demirel yüzünden demi?'' Evet Kuzenim Demiri biliyor dedim ya dert arkadaşım.
''Efe planım var ama beni oyundaki Dolunay olarak bilmeyecek Adım Dolunay olduğunu bilecek ama o Dolunay olduğumu kendisi çözecek 2 gün ki sonra partiye geleceğim Beni gruba dahi edeceksin tamam mı?''
''Tamam Dolunay ama dikkat et bizimle kalacaksın demi?''
''Hayır Demirel'in evinin yakınında bir ev tutacağım''
''Dolunay buna izin veremem''
''Efe lütfen izin ver ben bu hayallerle geleceğim''
''Tamam Dolunay Ama şartım var evdeyken telefonunu açık tutacaksın yoksa izin vermem''
''Tamam Efe çokkkk saol Demirin yakınlarında ev var mı?''
''Var büyük villa var. Yarın hallederiz taşınma işini bugün burada kal dinlen''
''Çok saol Efe''
''Yarın Türkiye'de ki Arabalarını getirtirim çünkü ev baya uzak işkence çekersin''
''Saol Efe Gerçekten sen benim değerlimsin'' Efe Tekrar sarıldıktan sonra bana ayırılan odaya gittim yarın benim için çok zor geçecek. Gözlerimde daha fazla filler tepinmezsin diye kapattım.
İlk bölüm kısa olacak tabi ki beğendiniz mi konuyu bir anlatıyım size:
Şimdi bir genç kızımız var adı Dolunay Birde genç erkeğimiz var onun adı da Demirel. Dolunay Demirel'in bayadır tanıyor ama sonra karşısına çıkıyor oyunda işte büyük uğraşlar sonucunda sevgili oluyorlar Dolunay kendini kötü bir fotoğraf ile kendini tanıtıyor. Huylarını Hobilerini Fobilerini değiştirmeden Almanya'ya geliyor işte kuzeni sayesinde Tanışacaklar neyse spoiler vermek istemiyorum ondan bu kadar anlatıyorum size ilerdeki bölümde anlarsınız :D iyi okumalarrrrrr
Arkadaşlar Demir Adını Demirel olarak değiştirdim. Bazı bilgileri aşağı yazıyorum:
Halil (Efe'nin Babası)
Hale (Efen'nin Annesi)
Efe (Dolunayın Kuzeni)
Dolunay (Carly Rae Jepsen)
Demirel (Dylan O'brien)
Soyadlar:
Dolunay Solmaz
Efe Solmaz
Demirel Öztürk
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hatırla (Şansız Nesil 3. Sezon)
RomanceGenç kız güzelliğini saklayıp fake hesap açması sadece sevdiği çocuk yüzünden di.Genç kızı böyle sevdimi gerçek güzelliğini görünce ne yapacak Genç kız onun için Almanya ya gelmesi? Sevdiği çocuk onun kim olduğunu çözebilecek mi? Hepsi hikayede... T...