Bölüm 5 Doğruluk mu Cesaretlilik mi?

100 3 5
                                    

Medyada Deniz ve Dolunay

Hepsi bana bakınca cevapladım.

"Benim için fark etmiyor. Efe sen götürme bence hem burada götürecek 2 kişi buldum" dediğimde güldüler. Demirel bana baktı ardından bileğimden tutup beni arabasına bindirdi. Ben şaşkınca Demirel'e bakarken göz kırpıp arabasını çalıştırdı. bir 20 dk. sonra evimin önüne geldik. Ben Demirel'e bakmaya başladım. Sonra arabadan çıkmak aklıma geldi ve arabadan çıkmadan önce bir şey demem gerektiğini anladım.

"Beni eve getirdiğin için teşekkür ederim Demirel"

"Önemli değil Dolunay" gülümsedim. Arabadan tam çıkacaktım ki Demirel benim elimi tutup kendine çekip öptü. Tabi ki böyle bir şey olmadı. Arabadan çıktığım an arabasını evinin yanında ki garaja sürdü. Odun ya ben kapıyı açmak için çantamdan anahtar arayışına girdim. Bir kaç dakika sonra anahtarı bulup kapıyı açtım. Odama gidip üstümü değiştirdim ve kendimi yatağa attım. Denizin gülüşü ve gözleri gelirken aklıma birden Demirel'in  yüzü geldi. Hiç unutamayacağım galiba..  

***

Sabah o lanet zil sesiyle uyandığımda o telefonu duvara atmak istedim. Hemen bu akşam çocuklarla buluşacağım aklıma gelince yatağımdan kalktım. Banyoya gidip elimi yüzümü yıkadıktan sonra ihtiyaçlarımı giderip aşağı indim. Mutfağı indim kendime kahvaltı hazırlamaya başladım. Yemek yedikten sonra canım sıkıldığı için bilgisayardan filim açıp izledim. Bir kaç filim izledikten sonra saatin 4 olduğunu gördüm an kısa bir duş aldım.Hemen giysi dolabımın önüne geçtim. Dolaptan salaş bir tişört giyinip altıma şort giyindim. Saçımı dağınık topuz yapıp bir kaç saç telini aşağı indirdim. Çantamı alıp ihtiyaçlarımı içine doldurup aşağı indim. Saat 5 ti. Converslerimi giyinip dışarı çıktım. Dün Efenin evine taksiyle gitmiştim. Bu safer taksi yerine arabama binmeye karar verecektim ki evimin önünde Demirel'in arabası durdu. Demirel arabanın camını açtı ve seslendi.

"Planlar değişti direk herkes sahile gidecek sen orayı bilmezsin şimdi ben götürüyüm seni." Bu kadar düşünceli miydi? Başımı tamam şeklinde sallayıp arabaya bindim yaklaşık 15-20 dakikaya sahile ulaştık. Bizim grup ortamı ayarlamıştı. Denizin biraz uzağında Ateş yakılmış ve etrafına minder koyulmuş. Demirel'le onların yanına doğru yürüdük. Bizim geldiğimizi gören grup hoş geldiniz demeye başladı. Hepsine Hoş bulduk dedikten sonra minderlere oturduk. Sağ tarafımda Demirel Sol tarafımda Deniz vardı. Efe gitar çalıyordu bizde şarkı söylüyorduk yarım saat şarkı söyledikten sonra Berk konuştu.

"Doğruluk mu? Cesaretlilik mi? Oyuyalım mı?" Hepimiz kabul ettikten sonra Ozan tahta getirdi.(kumda şişe dönmez tabi ki .s..s) Tahtanın etrafına minderlerimiz koyduk ve bira şişesini ortaya koyduk. İlk Ozan ve Efeye gelmişti, Ozan soruyordu.

"D-C?"

"D"

"Melanie ile hiç seviştiniz mi?" Ben bu sorulara bön bön bakarken Efe konuştu.

"Evet" Bu safer Berkle bana geldi. Berk soruyordu

"D-C"

"D" dedikten sonra biraz düşünüp sordu.

"Neler den korkuyorsun?"

"Yağmur yağarken şimşek çakıyor ya evde yalnızsam korkarım hem de elektrikler kesildiğinde" Şişeyi çevirdim Tekrar Berk çıktı ama Denize soruyordu.

"D-C Deniz?"

"C"

"Dolunayı öp" Ben şaşkın bakarken kafasını salladı. Bana doğru gelirken Demirel'in öfkeyle baktığını gördüm. Deniz önümde durdu ve elini uzattı. Elini tutuktan sonra kaldırdı beni. Masmavi gözlerine baktım, kulağıma eğilip kimsenin duymayacağı şekilde fısıldadı.

"İlk öpücüğü çalmacayım ufaklık" dedi. Ben Denize donuk şekilde bakarken gülümsedi ve kimse görmeden baş parmağını dudağımın üzerine koydu ve bana bakıp sanki öpüyormuş gibi baş parmağın üzerine dudağını koydu (medyada var). Grup ıslık çalarken birden önümden Deniz yere düştü. Düşüreni görünce ağzım O şeklini aldım ve fısıldadım.

"Demirel?"


Söz verdiğim gibi Yeni bölüm paylaştım :)




Hatırla (Şansız Nesil 3. Sezon)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin