Bölüm 4 "Dolunay seni eve bırakıyım mı?"

90 2 0
                                    

Medyada Deniz -Deniz bu bölümde eklenecektir-

Demirelin Dolunay diye mırıldanınca planın işe yaradığını anladım. Beni kim olduğumu bilmiyor kalbimin acımasına sebep olurken bu neden kendime geldim. Şimdi gerçek Dolunayı göstermeden Demirel le arkadaş olacaktım. Plan tıkır tıkır işe yarıyordu. Piyonadan kalkıp Efe'nin yanına gittim. Demirel ve arkadaşları da vardı yanında. Demirel "ne yapıyorsun" anlamına gelen bir bakış attı. Efe hemen konuştu.


"Ah ben sizi tanıştırmayı unuttum. Bu biricik kuzenim Dolunay. Artık Almanya'da kalacak. Bizimle aynı okulla yazıldı. Demirel seninle aynı sokakta oturuyor."

"Aynı sokakta oturduğumuzu biliyordum ama senin kuzenin olduğunu bilmiyordum" dedi Demirel.


"Artık biliyorsun." deyip güldü Efe. Önüme siyah saçlı mavi gözlü bir erkek gelip elini uzattı.


"Merhaba Dolunay! Ben Ozan. Tanıştığıma memnun oldum"

"Bende memnun oldum Ozan" Sonra önüme bal köpüğüne yakın olan kahverengi gözleri olan, kahverengi saçları olan biri durdu ve elini uzattı"

"Bende Berk, tanıştığıma memnun oldum Dolunay"

"Bende memnun oldum Berk" Sonra önüme masmavi gözleri kendine aşık edebilecek kadar samimi bakışlı ve griye kaçan sarı saçları olan elini uzattı

"Merhaba ben Deniz tanıştığıma memnun oldum Dolunay" bana bir gülümseme ile söylediği bu cümle gülüşüne aşık ettirmeye başarabilirdi. Deniz... deniz gibi mavi gözleri vardı. Hala eli havada olduğunu görünce tuttum bende aynı seve canlıkla  cevap verdim.

"Bende tanıştığımıza sevindim Deniz" bir süre gözlerimin içine baktı. Demirel'in öksürükle  gözlerimizi kaçırıp ellerimizi bıraktık.

"Ee neden geldin buraya Dolunay?" Berk'in sorduğu bu soruya Efeyle anlaştığımız bir cevabı verdim

"Aslında Almanca dilimi geliştirmek istiyordum ve burada okumak hayalimdi" Bir kaç soru daha sorduktan sonra kendi aralarında konuşmaya başladılar. Deniz ikide bir bana bakıp gülümsüyordu, Demirel ise Deniz'e kötü bakış atıyordu. Herkes dans etmeye başladığında bizim grup yani az önce tanıştığım çocuklar Berk, Efe ve Ozan kızları dans pistine kaldırdı. Herkes delice dans ediyordu. Demirel ve Deniz bana baktı. Deniz oturduğu yerden kalkıp önüme geldi.

"Bu güzel bayan benle bu şarkıda dans etmeye ne der?" deyip elini uzattı. Bende elini tuttum ve piste çıktık delice dans ediyorduk. Şarkı bittiğinde sakin şarkı çaldı herkes eşiyle sarmaş dolaş sarılmış şekilde danslarına devam etti. Ben tam pisten inecektim ki Deniz kolumdan tutup kendine çekti ve elini belime koydu. Bende elimi onun omzuna koyup dansa devam ettik. İkide bir Demirel'den gözlerimi kaçırıyordum. Demirel öfkeli bakıyordu. Şarkı bitince oturduk. Herkes yavaş yavaş gitmeye başladığında parti bittiğini anladım. bir 10 dk. sonra Ben Efe Ozan Deniz Demirel Berk kalmıştık. Herkes suskundu bu suskunluğu Berk bozdu. Galiba en çok konuşan o aralarında.

"Yarın sahile gidelim mi hep birlikte ateş bira ve gitarla tam 3 lü oluruz?" Herkes kabul edince yarına görüşürüz deyip gittiler aslından sadece Ozan ve Berk gitti. Deniz, Efe ve Demirel hepsi birden aynı cümleyi söyledi.

"Dolunay seni eve bırakıyım mı?" Ben 3 ne şaşkın bakarken hangisiyle gideceğim ben şimdi?


Evet bölüm kısa oldu ne zamandır beri yazmıyorum özür dilerim. Nedenim var sınav haftası olduğu için. Aslında şimdi bu bölümü okurken siz ben yeni bölümü yazacağım  neden mi böyle yaptın çünkü diğer bölümde medyaya koyacağım önemli bir şey var, Yarın ki buluşmayla ilgili. Size sorularım var

DolDen mi?

DolDem mi?

Yada Dolunay-Deniz ve Dolunay-Demirel çiftine özel bir isim bulabilirsiniz.


Hatırla (Şansız Nesil 3. Sezon)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin