Prológ

158 11 7
                                    

"Núdzové stretnutie Antickej rady bude za 10 minút. Všetci členovia Rady,prídite do Zasadačky! Opakujem: Núdzové stretnutie... "
Toto vyhlásenie sa rozliehalo po chodbách mesta. Všetci obyvatelia sa obávali tohoto okamihu. Každý vedel, čo príde, no keď sa ten okamih priblížil, tak až vtedy si uvedomil vážnosť situácie. Chodby mesta boli plné prúdiacich zástupov ľudí v rovnošatách a každý jeden znich bol zamestnaný svojou prácou.
"Vítam Vás na tomto stretnutí našej Rady, aj keď by som vás radšej vítal za lepších podmienok. Iste viete, že naša situácia je krajne vážna. Nové informácie o postupe Nepriateľa ma natoľko znepokojili, že som bol nútený konať. Zvolal som toto núdzové stretnutie, aby sme zvážili všetky dostupné možnosti a konali v rámci zachovania nášho druhu..."
Moros, vrchný veliteľ Antickej flotily, bol muž nízkeho vzrastu, no nikdy mu nechýbala odvaha. Vyhral množstvo bitiek, aj keď bol v oslabení. Jeho ľud si ho vážil a rešpektoval ho. Aj keď sa členovia Rady nedohodnú, jeho názor je vždy uprednostňovaný.Dostal čestný titul Predseda Antickej Rady a pre obyvateľov Pegasu antickej rase príslušných sa stal vodcom, akého potrebovali. Statočný, silný telom aj dušou, ale najmä čestný a rozhodný.
Po jeho príhovore sa mala začať prejednávať aktuálna situácia Impéria.
"Naše diaľkové senzory zachytili 60 Wraithských úľov mieriacich k našej pozícií. Prevaha zo strany nepriateľa je značná. Aj keď vyspelosť našej technológie je oproti wraithskej badateľná, naše šance sú v priamom boji veľmi malé. Náš čas je 1 týždeň. Nemôžme si dovoliť straty času. Prosím, vaše návrhy si vypočujeme a každý jeden zvážime. "
"Navrhujem," ,začal najmladší člen Rady, " aby sa všetky naše lode stiahli k mestu a bránili ho. Aktivujeme staré obranné systémy. A samozrejme, požiadame našich spojencov o pomoc. "
Jeho zápal pre vec je obdivuhodný. Stal sa členom Rady len nedávno pre jeho vysokú inteligenciu. Je vedcom a skúma technológie. Je mu len čerstvých 25 a vedomosťami sa vyrovnáva aj starším a skúsenejším vedcom v oblasti jeho pôsobenia. Je vyšportovanej postavy a má krátke, blond vlasy. Jeho oči sú až priveľmi modré a prenikavé. Volá sa Logan a preslávil sa najmä Projektom Arcturus.
"To je prijateľný návrh ", povedal Moros. Davom sediacim v polkruhovej miestnosti, ktorý pozostával z 9 členov Rady, sa roznieslo súhlasné mrmlanie.
"Loganov návrh je relevantný, no je sústredený iba na defenzívu. Ja si myslím že najlepšou obranou je útok. A preto navrhujem, aby sme bojovali " , s iskrou ohňa v očiach pre možný boj hovoril Thomas a predstavoval si boj, v ktorom by sa mohol presláviť. Je to výborný stratég a so zbraňou to vie perfektne. Urastenou postavouv a s prenikavým zrakom pôsobí dojmom starého aristokrata.
"Prichystáme sa na boj tak, ako sa len dá. A keď máme zomrieť, tak statočne, za lepšiu budúcnosť. "
"To je návrh, ktorý som čakal. Bude sa o ňom uvažovať. Ďalší návrh? "
No nikto neprehovoril. Všetci chápali, jeho že tu ide o veľa.
"Dobre. Oddelenie technológií dostane za úlohu vymyslieť a zrealizovať účinnú obrannú stratégiu. Túto misiu povedie Dr. Logan.
Čo sa týka ofenzívy, to dostane na starosť kapitán Thomas. Krajnosť situácie vám dovoľuje všetky prostriedky. Považujem toto stretnutie za ukončené. "
Krídlové dvere pozdĺž celej steny sa otvorili a osvetlenie sa stlmilo. Členovia Rady opúšťali miestnosť Zasedačky.
* * *

NepriateľWhere stories live. Discover now