Sevgili günlük,
Bugün sabah erken saatlerde kalktım. Ama günlük iyi ki erken kalkmışım babama yetişmiştim. İşe gitmeden önce onun yanına gidecektim. Babam telefonla konuşuyordu:
"Sen şirkette misin ortak?"
....
"İyi odamıza gir ben şimdi çıkıyorum."
...
"Kızını mı?"
...
"Oh,tamam. Bzim eve gelsin o zaman benimkiyle oynarlar."
Deyip telefonu kapattı. Ben koşup babama sarıldım.
"Kensine ortak buldun demek. Nasıl biri iyi mi?"
"Sen onu boşver onun kızı gelecek buraya beraber oynarsınız değil mi?"
"Elbette!" Dedim ve yanağına bir öpücük kondurdum. O da bu öpücüğü aldıktan sonra mutlu bir şekilde evden ayrıldı. Young Shin teyzemin yanına gidip yemek yapmasına yardım ettim. Onunla beraber masada oturmuş kızı beklemeye başladık.Masada kızı beklerken yemeklerin tadına bakmaya başladım. Yemekler cidden güzel olmuştu. Ve o anda zilimizin sesi evde yankılanmaya başladı. Hızla koşarak kapıya yetiştim. Gördüğüm manzara hem tuhaf hem de güzeldi. Kapının önünde İkbal duruyordu. Onunla beraber vakit geçirip yemek yedikten sonra servisimize bindik. Servisteki bize dün sataşan kızlar bize tip tip baktılar. Biz onlara biraz baktıktan önde bir sıraya oturduk. Okula geldiğimizde bize olan ilgi cidden fazlalaşmıştı. Babamızın ortak olduğundan dolayıdır heralde dedik. Öğle yemeği saatinde ikimiz boş bir masaya oturup yemek yemeye başladık. O kız grubu bize bakıp birbirlerine baktılar. Ve kafalaeını bize doğru sallayarak tepsileri ile masamıza oturdular. Biz bir onlara baktık bir kendimize baktık ve masadan kalkıp diğer masaya geçtik. Bir süre sonra uzaydan Dünya'ya düşen meteorlar bizim yanımızdaki masaya oturdular. Wuah harika yaratıklar... Biz onlara ifadesizce baktık ve birbirimize döndük. Sonra yemeği yerken gülüp mırıldanmaya başladık.
"Tipini mınardığımın çocuğu"
"Tipini ısırdığım"
"Sıkıyımda gebersin"
"Gıdısını aldığım"
"Ne?" Dedim ve kendimizi tutamayıp gülmeye başladık. Biz gülerken uzaydan Dünya'ya düşen meteorlar bize bakıyorlardı. Baktıktan sonra birbirlerine döndüler ve onlar da gülmeye başladılar. Biz herkesin bize tip tip baktığını anlayınca susup ayağa kalktık ve özür diledik. Uzaydan Dünya'ya düşen meteorlar bize sırıtıp baktılar. Özür diledikten sonra kalkıp yemekhaneden ayrıldık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORLUKLARLA AŞK
ChickLitkim olduğunu sordum bana arkamı dönmemi söyledi arkamı döndüğümde ne diyeceğimi bilemedim anında telefon sesini duydum çalan benim telefonum olmalıydı titrek ellerle telefonu cebimden aldım ****************************** bu ben ve ikbal'in yaşadığı...