UZAYDAN DÜNYA'YA DÜŞEN METEORLAR

32 4 0
                                    

Sevgili günlük ,
Bugün sabah kalktığımda babamın evde olduğunu ve uyuyor olduğunu öğrendim. Bunu bana Young Shin teyze kahvaltıdıyken söyledi. Babamın bugün evde olup mola vereceğini bana söyleyince çok mutlu oldum. Belki sabah uyuyor olsada akşam ona sarılıp keyfini çıkara bilirdim. Bu mutlulukla servise bindim. Bu akşamda dün akşam olduğu gibi otobüse binip gelecektim. Çünkü bizim servisimizin şoförü çok meşgul oluyordu. Servisime bindim. En arka sıralara oturacaktım ki dünkü kızlar yine yerimi almışlardı. Onları takmayıp yine dünkü oturduğum yere oturdum. Bizim evimizin 1-2 ev yanında olan evin yanında durduk. Beklediğimde içeriye o dünkü şirin kız girdi. Ve gelip yine yanıma oturdu. Ben ona yakınlaşmak için kitap okumadım. O da kitabını çıkarmadı. Biraz vakit geçtikten sonra şoförümüz birilerini almak için ani fren yaptı, o ani fren yapınca biz içeri gelen iki kişinin üstüne düştük. Gözlerimizi açtığımızda karşımızda 2 tane muhteşem ötesi yaratıklar vardı. Yani iki tane uzaydan Dünya'ya düşen meteor ile karşılaştık. Şaşkınlıkla onlara bakıyorduk. Onlar hemen bizi kucaklarından attılar.
" Ah, ne oluyor ya! " Dediler.
Biz üstümüzü düzeltikten sonra eğilip
" Ju... jusunghabnida" Dedik. Onlar bize sinirli bir şekilde bakarak
"Siz neden özür diliyorsunuz ki. Şoförün özür dilemesi gerekir. " Deyip şoförün yanına gittiler ve onu azarladılar. Biz bu olanları şaşkınlıkla izliyorduk. Ama biz tabikide çok mutluyduk ama bunu göstermemeye çalıştık. Bizim karşımıza geçtiler ve sırıttılar. Önce dişlerini gösterip güldüler sonra yavaşça dişlerini göstermeden sırıttılar. Sonra yere attıkları çantalarını alıp bizim önceden oturduğumuz yere oturdular. Karşı durakta durduktan sonra içeri uzun saçlı bir kız girdi. Arkadaki kızlara dikkatlice baktıktan sonra bizim ortamızdan omuzlarıma vurarak geçti. Arkadaki erkekler bunu görünce ayağa kalkıp kızın yolunu kestiler. Kızı azarladıktan sonra birden kolumda bir el hissettim. Elden yukarı çıktıktan sonra o iki çocuğun bizi yerlerine çektiğini anladım. Kendimi birden önceki yerde oturduğumuz koltuklarda gördüm. Biz birbirimize baktıktan sonra ben telefonuma not yaxıp ona gösterdim.
"Adını ve telefon numaranı yazsana^_^"
"Adım İkbal. Telefon numaramı kayıt ettim."
"Teşekkür ederim. Bu konu hakkında ne düşünüyorsun? "
"Wuahhh!!!Çok tatlılar abi ya tiplerini yediğim. Bu arada kalp dudaklıbenim canısı."
"Okey canısı."
Bunları konuştuktan sonra servisden mutlulukla ve kol kola çıktık.
Derse girdiğimizde biz kitaplarımızı çıkarttığımız sırada ne olduğunu hiç duymadık. Birden ikimiz de yanımıza gelen sıra ile irkildik. Onları bizim yanımıza getiren çocukların servisde bizi kurtaran uzaydan Dünya'ya düşen meteorlar olduğunu öğrendik. Bizim yanımıza oturacaklardı. Onlara her konuda yardım edecektik. Eve çok mutlu bir şekilde döndüm. Babama ilk defa sarılmanın mutluluğu ile uykuya daldım.

ZORLUKLARLA AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin