Este tipul pe care l-am vazut azi dimineata. Aha,se pare ca ziua asta nu poate fi mai rea. El se aseaza in ultima banca de la usa.
-Azi vom face cateva schimbari. Lara treci cu domnul Moris,tocilarul clasei,Ana,una din fufele scoli, vei sta langa Andrew ,un tip de treaba care iti da tema mereu,si Livia vei trece cu,si se uita prjn clasa, cu domnul Gibson,tipul cel nou. Deci ziua poate fi mai rea.
-Cum e papusa?intreaba el cu toata nesimtirea din lume.
-Neinteresata.ii spun taios. Ora a continuat destul de bine fara comentari de la "domnul arogant si extra nesimtit". S-a sunat si cand sa plec de la scoala pentru ca nu mai aveam chef sa raman,am simtit pe cineva care ma trage de mana.
-Pleci undeva?ma intreaba el de parca ar fi tatal meu.
-Nu esti tata si cam da.
-De ce?
-Lasa-ma cu interogatoriul asta si zi odata ce vrei.spun taios si cum vad ca nu raspunde imi trag mana din a sa dar e stransa prea puternic.
-Vezi ca vine dupa tine si cred ca ar fi bine daca nu ai pleca singura.
-O intrebare mica. Cate droguri ai luat ininte sa vii la scoala de ai spus chestia asta?se vede ca na-re toate mintile de spune lucruri de genul asta.
-Pe bune,nu glumesc.
-Ok...Pa!spun si fug spre iesire.Nebun baiat.
Am mers pe jos pana pe un deal unde alergam cu Marius inainte de a incepe liceul.
La un moment dat s-a auzit un zgomot ciudat din tufisiuri.Sigur e doar o veverita sau o alta vietate. Imi spuneam in gand,pana ce un alt zgomot s-a auzit si am mers intr-a colo.
-E cineva?am intrebat putin speriata. Adica serios cine nu s-ar speria.
Daca e o farsa proasta nu merge.eram langa tufis si am gasit un bilet.
Trebuia sa-l alscuti pe Edi. Dar tu fata inca patanata nu ai vrut. Of... semeni din ce in ce mai mult cu mama ta. Si uite unde a ajuns,la doi metri sub pamant. Ai grija sa nu ajungi la fel ca ea si pe viitor ascuta-i si pe ceilalti. Si nu uita ca voi veni dupa tine.
Am decis sa plec acasa si am pastrat biletul pentru orice eventualitate.
Dar doua intrebari imi vin in minte "Ce vrea obsedatul asta de la mine?" si "Cine e Edi?". Cand sa intru in casa am auzit pe langa vocile Leylei si a lui Marius inca una. Am mers in sufragerie si acolo era...................................................Inca un capitol!
Sper sa ca placa si spor la citit!
P.S.:scuze de greseli!
X.O.X.O.
CITEȘTI
Life is a bitch
Mystery / ThrillerAceasta carte nu o sa aiba un limbaj licentios....prea mult.