Am auzit o pocnitura si am decis sa intru in sufragerie unde i-am gasit pe George si Edi batandu-se pe masa deja crapata. Mi-am dat ochii peste cap.
-Ce naiba va apucat pe amandoi?am tipat in asa fel incat sa ma auda cei doi. Si la cum arata masa cred ca mama ma va inchide in pod tot restul vietii pentru ca s-a crapat masa ei preferata. Mi-am zis in gand. Pe bune,voi nu aveti ceva mai bun de facut?am intrebat vazandu-i cum se despart si m-am dus spre Edi cu degetul aratatar in fata. Ce dracu' ai?l-am intrebat cu fata de politist beat.
-Ce am eu?spune deja infuriindu-se. Nu e vina mea ca il aduci pe asta aici. Spune si arata spre George. Se da la tine si tu chiar nu vezi!spune deja indignat. Am inceput si eu si George sa radem.
-Fraiere,tu credeai ca aduc toti boschetarii in casa?ii spun incercand sa ma opresc din ras. Acesta a facut o fata confuza care m-a amuzat si mai tare. Eu cu George ne cunoastem de la gradinita.spun si ma uit la fata lui care deja e rosie.
-Pai si de ce iti spune "pisi","frumoaso","printeso" si asa mai departe? Spune privindu-ne cum ne prapadim de ras.
-Pentru ca si eu in spun"scumpule","dragutule" si "ursulet". Sunt pur si simplu niste alinturi. L-am vazut cum ne lasa si nu mai continua discutia ducandu-se in camera sa. Si pe tine ce te-a apucat? Il intreb pe celalalt tip care nu are ceva mai bun decat sa sparga mase.
-A spus ca ma dau la tine! Spune facand fata de om bosumflat care m-a facut sa rad si mai tare. Apoi a venit si el in jocul meu. Am ras vreo 10 minute dupa care ne-am apucat de strangerea bucatilor din masa si sa ne facem temele.
Dupa vreo 3 ore de mate,fizica,romana si engleza a venit mama sa ne cheme la masa. La cina s-a simtit tensiunea dintre mine si cei doi sateni. Am ajuat-o pe mama sa stranga vasele si dupa m-am dus la culcare. Ceva ma tragea si imi striga numele asa ca m-am trezit si l-am vazut pe George care ma agita sa ma trezesc.
-Ce s-a intamplat?intreb somnoroasa si cand ma uit la ceasul de pe noptiera vad ca e 1:15a.m.
-Am avut un cosmar pot sa dorm cu tine? Imi spune si face fata de catelus la care stie ca nu am cum sa rezist. Nu am nici o problema sa fac asta findca o faceam de mici cand dormeam unul al altul.
-Desigur! Treci incoa! I-am spus si am batut cu palme partea din pat care nu era ocupata. Acesta s-a asezat vesel si ma intors pe o parte brizandu-mi talia cu mainile. Nu asa de aproape de el ca sa nu ma stanjeneasca,dar nici prea departe,eram ca fratii.Am auzit ceasul bipaind si am deschis ochii,langa mine vazand cea mai groaznica priveliste. Nu pot sa cred. Era......
......................................................
Gata si capitolul asta!
X.O.X.O.
CITEȘTI
Life is a bitch
Mystery / ThrillerAceasta carte nu o sa aiba un limbaj licentios....prea mult.