Sange

27 3 0
                                    

Va rog ascultati melodia din media cand cititi.

Nu pot sa cred. Langa mine e George cu fata mutilata si plin de sange. Si eu sunt la fel numai ca cu sangele lui. Am tipat cat m-au tinut plamani. Pe usa a intrat mama si cu Edi. Leyla a venit si m-a imbratisa spunand ca totul va fi bine,dar cu siguranta stiam ca nu va fi asa. Edi a sunat la salvare si politie,acestia venind imediat ducandu-ne pe mine si pe singurul baiat care m-a inteles la spital. Acolo o asistenta m-a pus pe un pat de spital spunandu-mi ca va veni un doctor ca sa ma consulte mai tarziu. Dupa ceva timp,pe usa intra un barbat cam de varsta mijlocie,dar intr-o forma fizica destul de buna.
-Buna Livia!mi-a spus zambindu-mi cald. Sunt doctorul Nick,acelasi care a asistat la nasterea ta. Vrei sa-mi spui ce s-a intamplat?
-As vrea dar nu stiu. Am dormit tot timpul si de abia cand am auzit alarma l-am vazut pe George.
-Dar ce cauta acesta in pat la tine? Sunteti cumva impreuna? Cand am auzit acele intrebari m-a bufnit rasul.
-Eu si cu el suntem prieteni de mici si mereu cand aveam cosmaruri dormeam unul in patul celuilalt. Si yak,nu sunt cu el. Am spus eu incercand sa ma opresc din ras.
-Bine,imi pare rau de confuzie dar pe bune,stateati in acelasi pat. Poti sa te duci sa il vezi dar nu ti-as recomanda.cand a spus asta am devenit usor confuza.
-Ce vrei sa spui cu asta?
-E foarte ranit si are fata mutilata,imi pare rau.
-Poftim?am spus si am inceput sa plang. Nu pot sa cred, adica daca el nu traieste e numai vina mea. El a revenit aci in L.A. numai pentru mine.
-Gata,a venit Nick si m-a imbratisat parinteste. Te poti duce sa-l vezi daca vrei.
-Ok. Am spus stergandu-mi lacrimile. Am coborat din pat si l-am urmat pe Nick pana la salonul unde era George. Doctorul m-a lasat singura cu cel mai bun prieten al meu.
-Care-i faza,bro?l-am intrebat,desi stiam ca nu imi va raspunde. Imi pare rau. Nu pot sa cred ca ai ajuns asa. Mai ti minte atunci cand eram mici si eu cadeam depe bicicleta? Iar tu imi spuneai ca arat ca o fantoma cand plang. Sa stii ca de atunci nu am mai plans din cauza unor cazaturi pentru ca tu mi-ai dat putere. Nu vreau sa ma parasesti. Am nevoie de tine si sunt sigura ca stii ca fara tine nu as putea trai. Deci te rog sa traiesti ca sa ma faci mereu vesela,cum o faceai inainte. Haide luptatorule,stiu ca poti!am spus eu lundu-i mana in a mea si asezandu-mi capul pe ea. Deodata,.......................................
In sfrsit am pus si eu un nou capitol.
X.O.X.O.

Life is a bitchUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum