hoofdstuk 2

29 3 0
                                    

P.o.v samuel

de wekker gaat. Ik sla erop zodat hij uitgaat en ga nog even liggen. 'SAMUEL!' Roept mijn moeder. Ik word weer wakker en en kijk hoelaat het is. Shit! Ik heb nog 10 minuten. Snel kleed ik me, aan doe mijn haar en poets mijn tanden. Daarna geef ik mijn moeder nog een kus en fiets naar school.

'Samuel waarom ben je te laat?' Vraagt mevrouw de laat. Ik ga naast dioni zitten. 'Ik heb me verslapen.' Antwoord ik. 'Samuel voor nu zie ik het door de vingers' 'dankuwel mevrouw'
'Gast sarah keek de hele tijd naar je op de gang.' 'Ja ik hebeen date!' Roept dioni. 'Kunnen de heren stil zijn alsjeblieft?' Vraagt mevrouw de laat.

Ik pak mijn fiets. Als ik voor het stoplicht sta hoor ik dat iemand mijn naam roept. 'Heey samuel' zegt dioni. 'Yo man. Gaat je date niet door?' Vraag ik met een grijns op mijn gezicht. 'Tuurlijk wel man om 4 uur' antwoord dioni. 'Nou.... succes man ik moet hier rechts' zeg ik.  'tot morge' 'ja doei'

Als ik thuis ben stuur ik een appje naar jai.

Samuel: ey man

Jai: yo gast

Samuel: ik was te laat

Jai: geen straf?

Samuel: nee natuurlijk niet

Jai: kan ik langs komen?

Samuel: ja tuurlijk

Jai: tot strax

Samuel: hoelaat ben je er?

Jai: over 10 minuten

De bel gaat. Mijn moeder doet open. 'Hai jai hoe is het met je vriendin?' Zegt mijn moeder met een glimlach. 'Mam zo is het wel weer goed!' Roep ik. Jai loopt naar boven en gaat op mijn bed zitten. 'Sam? Waarom was je te laat?' 'Verslapen' grinnik ik. 'En geen straf? Ik krijg altijd straf.' Zucht jai. Een uur later word jai gebeld.

'Ja mam wat is er?' Zegt jai

'Over 10 minuten gaan we eten'

'Okee'

'Kom je dan naar huis?'

'Ja mam ben er zo'

'Tot zo schatje'

'Tot straks'

Jai hangt op en zucht. 'Ik moet gaan' 'is goed doei'

P.o.v jill

Ik kijk op m'n telefoon en ik heb een appje van samuel.

Samuel:  hi wil je morgen naar de bios?

Jill: waarom?

Samuel: ik vind je leuk

Jill: en dat moet ik geloven?

Samuel: ja

Jill: en waarom zou ik dat doen?

Samuel: ik vind je echt leuk niet zoals bij die andere meiden

Jill: ik wil niet met je uit

Samuel: okee doei

Jill: sorry maar ik voel niets voor je

Samuel: okee sorry

Jill: jij hoeft geen sorry te zeggen

Samuel: ik moet eten doei

Jill: doei samuel

'Jill kom je eten?' 'Ja mam ik kom' ik loop naar beneden en ga aan tafel zitten. Ik doe lasagne op mijn bord en eet dat op. Ik ren snel naar boven. Trek mijn kledingkast open en doe mijn high waisted korte broek aan en een croptop. Ik doe mijn mintgroene adidas flux aan en doe water in een flesje. Ik geef mijn moeder nog een knuffel en stap in de auto naar de dansschool. Ik heb dancehall op het liedje welcome van busy signal. Als dansles klaar is rij ik weer naar huis. Ik zie mijn vader en moeder zoenen. 'Ben weer thuis!' Roep ik en loop naar mijn badkamer. Ik kleed me uit en doe de douche aan. Ik stap eronder en genietvan de warme stralen op mijn huid. Ik was mijn haar en mijn lichaam. Ik doe de douche weer uit en doe een onderbroek, pyjama shirt en pyjama broek aan. Ik föhn mijn haar en maak er een vlecht van. Dan stap ik in bed en kijk nog even op facebook. Ik leg mijn telefoon neer als ik mijn wekker heb gezet. Ik val in slaap.

Ik word wakker want mijn wekker gaat. Ik loop naar de kast en pak een kort zwart high waisted broekje en een witte tanktop open sides en doe een mintgroene bandeau aan. Ik doe foundation, mascara, eyeliner en roze babylips op. Ik doe mijn haar in een hoge knot en pak mijn witte pumps. Ik poets mijn tanden en eet een broodje met kaas. Ik pak mijn tas en geef mijn ouders een knuffel. Ik loop naar buiten en stap in de auto en rij naar school. Ik parkeer mijn auto en loop naar binnen.

------------------------------------------

Dit was hoofdstuk 2 ik hoop dat jullie het keuk vonden.
Dit hoofdstuk is geschreven door:
dana_lowen

Vote

Comment

Follow





i'm in love but she don't like meWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu