P.o.v jill
Als ik wakker word doe ik een shirtje met kant aan en een kort spijkerbroekje. Ik loop naar beneden en eet wat yoghurt. Dan loop ik weer naar mijn kamer om mijn zwarte vans aan te doen en mijn tas te pakken. Dan fiets ik naar school. Als ik op school kom zie ik sarah maar ze is verdrietig. Ik gooi mijn fiets in het rek en ren naar haar toe. 'Hey sarah' 'hoi jill' zegt ze verdrietig. 'Wat is er lieverd?' 'M-mijn vader is vannacht vertrokken omdat hij niet genoeg aandacht kreeg' snikt sarah. Ik geef haar een knuffel en zeg dat het wel goed komt. De bel gaat. Sarah en ik lopen naar de klas en zij gaat naast dioni zitten en ik naast samuel, want er was geen ander plekje:(.
Naar de les loop ik naar mijn kluisje. Als ik mijn kluisje open komt samuel naar me toe lopen. 'Heey' zeg ik non-chalant. 'Hoi jill' 'wat moet je?' 'Waarom ging je naast me zitten in de les niet dat ik dat niet erg vond maar eerst zeg je dat je me niet mag en daarna ga je naast me zitten?' Zegt samuel. 'Ja er was geen andere plek meer' 'je kon naast dioni' ik zucht. 'Sarah ging daar al zitten hoor.' Ik loop weg en pak mijn fiets. Ik stap op en fiets naar huis. Als ik thuis kom zeg ik, ik ben thuis! Oh ja mijn ouders zijn 9 maanden op zakenreis naar los angeles. Ik laat me op de bank vallen en pak mijn telefoon. Ik maak een nieuwe groep aan op whatsapp met dioni, samuel, sarah en ik.
(U=ik, d=dioni, sl=samuel, sh=sarah)U: heey allemaal komen jullie naar mijn huis?
D: okee
Sh: leuk!
Sl: goed idee;)
U: en neem slaapspullen mee!
Sl: okee gezellig hoor
D: okee ik pak mijn tas in en haal samuel en sarah op okee?
Sh: is goed dioni tot zo!Ik loop naar de tuin en zet daar bacardi, bier, wijn, wodka, jenever en shotjes neer. Dan gaat de bel. Ik loop ernaartoe en loop ze voor naar de tuin. We kletsen en als het 21.00 uur is gaan we never have i ever doen. (Dan moet je bijvoorbeeld zeggen never have i ever gerookt. Als je het wel hebt gedaan moet je een slok alcohol nemen.)
'Never have i ever seks gehad' zegt dioni. Samuel en dioni nemen een slok. 'Never have i ever drugs gehad' zeg ik. Niemand drinkt wat.
P.o.v samuel
Als we stoppen met never have i ever is het 23.00 uur. Iedereen is heel licht aangeschoten. Dan gaan we in bed liggen. We slapen in de woonkamer. Ik lig aan de linker buitenkant, naast mij ligt jill, naast jill sarah en dan dioni. Jill heeft het koud en gaat tegen me aan liggen. Ik sla een arm om haar heen en geef een kusje op haar hoofd. Als ik in de ochtend wakker word slaapt iedereen nog. Ik doe snel kleren aan en loop naar bakker bart om de hoek. Ik haal broodjes en ga weer terug. Inmiddels is iedereen wakker en dan eten we de broodjes. Als iedereen klaar is met eten gaan sarah en dioni weg.
Ik hoop dat jullie dit hoofdstuk leuk vonden! Hebben jullie misschien nog tips?
Dit hoofdstuk is geschreven door :
dana_lowenVote
Comment
Follow
JE LEEST
i'm in love but she don't like me
Fanfictiondioni gomez en samuel lijeten zijn vrienden. maar wat als ze allebei verliefd worden? maar de meisjes zijn niet op hun.