HOOFDSTUK 1

29 2 0
                                    

P.o.v Dioni

'Dioni ik moet je iets vertellen' zegt samuel tegen me. 'Wat dan' antwoord ik. 'Ik vind een meisje leuk en dit keer is het anders dan bij die andere meiden bij dit meisje wil ik zijn bij haar voel ik me mezelf ik krijg kriebels in me buik als ik aan haar denk' 'wat echt waar wie is die chick tell me ' ik loop naar de keuken met samuel achter me aan ik pak een glas water en drink het op. 'Ze heet Jill' 'is dat niet de beste vriendin van Sarah' 'en wie is Sarah' ' owh ja ehm ik vind dus ook zo'n chick leuke en jill en Sarah zijn beste vriendinnen' 'ooowh'
Ineens gaat de telefoon van samuel af snel neemt hij op,het blijkt dat het zij. Moeder is.

'Ja' zegt samuel

'Kom je naar huis het eten is bijna klaar'

'Ja is goed '

'Zie ik je over 5 minuten'

'Jaha doeiiii'

Al snel hangt samuel op. 'Eh gast ik moet gaan man spreken we elkaar morgen op school' 'ja is goed tot morgen' als samuel weg ik besluit ik actie te ondernemen om Sarah voor me zelf te winnen ik vind der echt leuk.

Ik pak mijn telefoon en app Sarah.

Dioni: hey Saar

Sarah: wat moet je Dioni

Dioni: ik dacht even appe met het mooiste meisje van de school kan geen kwaad

Sarah: Dioni waar ben jij mee bezig wat vogel jij uit

Dioni: niks niks

Sarah: en nu de waarheid

Dioni: oké oké het zit zo ik vind jou dus leuk

Sarah: hahaha laat me niet lachen dioni Gómez word niet verliefd hij is Eem player en boven dat mag ik je niet omdat je een player ben.

Dioni: ehm oké dankjewel

Snel leg ik me telefoon weg. Dat ging niet zoals geplant Zucht ik. 'DIONI KOM JE ETEN' roept mijn moeder van onder de trap. Snel ren ik naar beneden en ga eten. Als ik me eten op heb ga ik weer naar boven. En besluit even een douche te nemen. Morgen een nieuwe dag nieuwe kansen Zucht ik. Ik zal niet stoppen tot sarah van mij is. Al snel ben ik. Klaar met douche als ik de douche uit stap poets ik mijn tanden en trek een short aan met daar boven een hemd en ga dan in me bed liggen.op een dag zal ze me leuk vinden en dan leven wij 2 samen gelukkig zucht ik. Voor dat ik het weet ben ik alweer in slaap gevallen.

Langzaam gaan mijn ogen open. Vandaag moet ik weer naar school want het is maandag. Heb ik niet echt zin in maar ik overleef het wel. Dan schiet me ineens iets te binnen. Vandaag zal ik actie ondernemen bij sarah. Snel spring ik me bed uit en ren naar de douche ik zet de douche aan en kleed me uit en ga dan douche.

P.o.v sarah

Ik heb net gedoucht dus trek ik snel een zwarte hoge broek aan met daar boven en wit met zwart gestreepte croptop. Ik bekijk me zelf in de spiegel zou dit wel leuk zijn. Het is de eerste school dag van na de vakantie dan moet ik er perfect uit zien. Toch besluit iK maar een simpel zwart jurkje met open rug aan te trekken.

Snel borstel ik me haar en zet hem dan in en hoge staart. Nee dit lijkt te simpel het moet lijken alsof ik de hele ochtend heb gewerkt aan me uiterlijk en alsof ik uren lang voor de spiegel heb gestaan. Snel maak ik me haar los en pak een krul tang ik ga me haar krullen. Zodat ik paar pijpenkrullen heb.

Als ik klaar ben begin ik aan me make up. Een spuit een scheutje foundation op me hand en smeer het dan over me gezicht heen. Ik pak me mascarra en doe me wimpers. Vervolgens teken ik me wenkies. Daarna nog wat rose lippen stift en een beetje blush.

Al snel sta ik weer voor de spiegel en kijk naar me zelf. Ja dit ia goed. Oké dan nu het moeilijkst welke schoenen zou ik voor platen schoenen gaan. Of voor haken. Ik besluit maar me zwarte all stars aan te doen. Al ik klaar ben ren ik naar beneden . ' ik ga naar school mam' zeg ik met een glimlach. En geef me moeder een kus op haar hoofd. Snel pak ik me auto sleutels en ren naar me auto. Al snel rij ik weg. Als ik op school aam kom pakeer ik me auto en op dat moment komt dioni met zijn auto naast die van. 'Wacht sarah wacht' roept hij. Snel rent hij naar me toe we lopen samen de school in. 'Wat moet je nou dioni' 'jij ik vanmiddag BIOS' 'ik vind je niet leuk dioni' 'nee gewoon als vrienden om elkaar beter te leren kennen' 'in een film kan je niet praten dombo' vanmiddag na school 4 uur kom je me tuis op halen. En dan gaan we naar coffie company' 'oké ook goed' snel ren ik naar binnen en ren ik naar jill. 'Jill ik moet je spreken nu' 'kan dat zo niet even' 'owh ja. Hoor oke' zuchtent loop ik naar me kluisje.

Dat was hoofdstuk 1 ik hoop dat jullie het leuk vonden
Dit hoofdstuk is geschreven door:
bbravestorys

Vote

Coment

Follow

i'm in love but she don't like meWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu