Piekło - miejsce zguby, utraty marzeń. Każdy kto się tam dostanie, nigdy stamtąd nie ucieknie. Tam kara spotyka najpodlejszych: ból, cierpienie, niewyobrażalna męka. A przynajmniej tak piszą w książkach.
Tak naprawdę - Piekło to miejsce wiecznej imprezy. Wiem to, bo to mój dom. Nigdzie nie ma lepszego alkoholu, gorętszych lasek, szybszych samochodów... Mógłbym tak wymieniać bez końca, ale powiem w skrócie: nie ma lepszego miejsca na świecie niż Piekło. No, przynajmniej według mnie.
Większość ludzi na Ziemi pragnie się dostać do nieba, bo w Biblii przeczytali, że tam jest raj. Gówno prawda. Niebo to miejsce, gdzie można się tylko modlić i uśmiechać. Żadnej zabawy! Zakazany jest tam alkohol, seks, papierosy, jeśli ktoś chce posłuchać tam muzyki, dozwolone są tylko pieśni z Radia Maryja. Wiem, bo mieszkałem tam kiedyś. Dopóki nie zbuntowałem się i nie przeszedłem na stronę Lucka. Jak już możecie się domyśleć, nie żałuję tej decyzji.
-Długo mam jeszcze na was czekać?! - Czyjś głos wyrwał mnie z 'monologu'.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Prolog, jak to prolog - trochę krótkawy, ale następne rozdziały będą dłuższe ;) Proszę, komentujcie, bo nie wiem czy mam dla kogo pisać. No to do następnego :)
CZYTASZ
Upadli
RandomPiątka upadłych aniołów na zlecenie Lucyfera udaje się na ziemię, aby zabić istotę, która nie może istnieć. Istotę zrodzoną z anioła i człowieka. Ale co jeśli jeden z Diabłów zakocha się w Nefilimie?