Prefata

36 5 1
                                    

      Viata nu iti oferă întotdeauna liniste,implinire si iubire. Uneori trebuie sa lupti pentru ce vrei si pentru ce te face fericita. Nu spune nimeni ca va fii simplu, ca va fii usor sau ca nu vei simți durerea prin fiecare parte a corpului. Fiecare pas pe care o sa il faci va părea facut pe cioburi de sticla si fiecare încercare prin care vei trece cu bine va fi urmata de alta ce iti va sfâșia sufletul dar in final ce e important va răzbi si poate ireal toate vânătăile vor conta. Va invit sa cititi o poveste despre cum greselile trecutului distrug un suflet si despre cum un vis aduce viata unei fete ce nu credea ca nu o sa vada lumina prea curând.

     Lissa traieste o viata fără culoare unde mama sa este maltratata fără milă de un tată alcoolic,in care trebuie sa ascunda adevarata ei fire in spatele unei masti de indiferenta si duritate si in care singura ei dorința e sa poata sa evadeze din panza de minciuni din jurul ei. Ea nu lasa pe nimeni infara de cei din cercul ei de prietenii sa se apropie pana când ajunge sa viseze noapte de noapte acelas chip al unui misterios băiat care se transfera la scoală sa. Firea ei exploziva va alunga prin fiecare por bunătatea si blandetea lui Dragoș ,dar ce face când acesta va vedea ce se ascunde in spatele perfectiunii si a indiferentei de nepatrus si pana unde va putea rezista Lisaa tentatiei ? Când ce iti mai rămâne e durere, cum sa mai crezi in dragoste ?

 Colaborare : DanyEla1 si andreeaivascu52

L'amour d'une femme(Repostare)Where stories live. Discover now