Şu an korkudan 1 adım atacak halim yok. İçimdeki ses binme şu uçağa yine düşecek diyor ama binmem lazım kendi sağlığım ve kardeşim için..
"Sevgili yolcularımız şimdiki uçak seferimiz 15 dakika sonra lütfen yerlerinize yerleşin iyi yolculuklar dilerim" Hadi emsal hadi yapabilirsin herşey çok güzel olacak.Kendimi böyle teselli ederken uçağı kaçıracağım offf "Daha ne kadar daha burada beklemeyi düşünüyorsunuz" aa bu da kim yaa "Binmek istemiyorum desem" çok tatlı bakan gözleri bi saate bide bana baktıktan sonra " Anladım seni ama uçak şimdi kalkacak ilk binmen mi yoksa" dedi.Keşke hiç binmez olaydım "Hayır da ilk deneyimim kazayla sonuçlandı da kazadan sonra ilk bincem " dedim sonra bana uzun bi süre baktıktan sonra "Doğrusunu söylemek gerekirse bende korkuyorum ama binmek zorundayız korkularından kaçarak kurtulamazsın " dedi ve elini uzatarak " haydi gel beraber korkumuzu aşıcaz" bende elini tuttum başka çarem yoktu. Zaten onun bakışlarında güveni, huzuru hissediyorum yalan söylediğine inanmiyorum. Bavullarimizi yerlerine koyduktan sonra 5 dakika gelmedi acaba gelmicek mi gidip bi bakayım tam ayağa kalkarken o huzur veren sesi duydum " beni mi merak ettin yoksa " dedi " yok yaa ben de ne zaman kalkacak uçak diye soracaktım" hızlıca salladim " şimdi kalkar hadi geçelim yerimize" dedi eee yanımda bildiğim kadarıyla biri vardı. "Bişey sorucam yanıma nasıl geçtin burada başka biri oturuyordu" gülerek "başka biri bensem" yoksa yanındaki kişi bu çocuk muydu??? Elini uzatarak "neyse bu arada ben Kayra biraz geç oldu ama" bende elimi uzattım ve "Bende Emsal tanıştığıma memnun oldum" dedim ne kadar tatlı ismi var öyle "ismin de bu arada çok güzelmiş" dedi bende "senin ismin kadar olmasa da iyidir" dedim. Ve uçak kalkışa geçti uçak yolculuğumuz başlasın bakalım.
Ahh daha yarım saat geçmiş yaa çokta susamışım " Hostes hanım bana bi soğuk su getirir misiniz " dedim sonra Kayra ya baktığımda elimi çok sıkı tutuyordu rüyadanmı böyle tutuyor veya korkudan mi? Önemli değil benim için de acaba o neden korkuyor neler yaşadı da bu kadar çok kötü görünüyor" suyunuzu getirdim buyrun " dedi hostes de nasıl alicam elimi çekmek zorundayım özür dilerim Kayra elimi çektiğim an hemen uyandı ve çok kötü görünüyordu suyu aldım ve Kayra ya uzatarak " Kayra iyimisin istermisin su " dedim sonra bana uzun bi süre çok tuhaf baktı ve "Sen de kimsin neredeyiz neden burdayım" dedi nee ben doğru mu duydum yoksa Kayra seni tanımıyorum mu dedi bana???
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEN ÖLMEDEN ÖNCE
Teen FictionYa tam olarak hangi gün ve saatte öleceğinizi biliyor olsaydınız? Tam saatini, dostlarım. Bundan böyle neleri daha farklı yapmayı seçerdiniz? Kimlere, onları sevdiğinizi söylerdiniz? Kimlerden özür dilerdiniz? Allah'tan neler için af dilerdiniz?