Mira çok güzel bir kız çokta varlıklı istediği herşeyi alabilirdi çok yorucu bir günün ardından eve geldim annem ile babam salonda yine tartışıyorlardı sesizce odama çıktım annesi ve babası çok kavga ediyor mira annesi ve babası kavga edince hemen eline ayıcığı alır koltuğun arkasına saklanıyordu babası hep içki içip eve gelirdi onun için annesiyle babası hep kavga ederdi mira annesinin ve babasının kavga etmesine çok üzülürdü annesi almira ve babası rüzgar çok yoğun olduklarından hiç kızlarına zaman ayıramıyorlardı mira buna çok üzülürdü hep özel anaokularında büyümüş ailesi ile de bir tek pazar günü gezmeleri vardı her pazar günü alışverişe giderdi annesiyle her istediği alınırdı ama gönlü boldu her aldığını yetimhanedikelere verirdi bu gün günlerden pazardı anneme ve babamdan bir şey isteyebilirmiyim diye sordum annem evet kızım dedi bu gün dışarıya üçümüz çıksak olurmu dedim babam evet dedi hadi sahile inip mangal yapalım dedi babam o zaman hazırlıklara başlayalım dedi babam.hazırlandık gidiyorduk markete gitik ordan kömür aldık babam tam içki alırken babama hayır dedim lütfen baba bu gün içmesen olurmu diye sordum? Babam tamam bu gün içmiyim dedi onun yerine ayran aldık sahile indik çok güzel bir gün geçirmiştik eve geldik annem ve babam sabah erken çıkacakları için koyulacakları buzdolababına koyup hemen yatık ilk defa babam ile annem kavga etmemişti çok mutluydum ve tabi yorgundum hemen uyumuşum Sabah olunca .......
Merhaba arkadaşlar bu bölüm bu kadar görüşürüz