פרק 8

4 0 0
                                    

חזרתי למערה ושם ישבו כולם ואמרתי :"תקשיבו , זה מאוד חשוב , זה יכול להציל לכם את החיים , אני חיבת לירות בחמישה מיכם , אבל אני לא אהרוג אתכם אני ארה ליד הלב והעטוף את החץ בהמון שכבות של עלים כך שזה לא יפגע בכם אבל אני צריך האת שיטוף הפעולה שלכם כי בילי אישורכם אני לא אצליח להציל את כולנו אתם רוצים לחיות נכון ?" כולם הינהנו , "אז תעסו מה שאני אומרת בדיוק ! , אנחנו נתחיל להתכונן מחר ואני ארה מהחצים תכונות שאכיו , אז תיתקוננו , לא היהי קל זה בטוח !" ראיתי שכולם הסכימו אבל אם אחד מהם ימות ביגלל אחד מהחצים אני ארגיש אשמה לכול החיים ואני לא אסלח לעצמי ! אבל ניסיתי לא להראות את חוסר הביטחון כלפי חוץ כי כך האנשים לא יאמיניו בי .
הלכתי לישון ליד טומי כדי להיתאורר מידי פעם וליבדוק איך הוא
*חלום*
אני רצה בשדה , מדלגת ורואה אותו ואז נופלת לתוך בור עמוק ללא תחתית אני רואה אותו מביט ביא מילמעלה ולוחש 'תישמרי על עצמך ' מה זות אומרת , מה אנחנו לא ניתראה יותר ?
*סוף חלום *
היתאוררתי וראיתי חושך הזזתי את ידי לכיוונו כדי לבדוק דופק אבל הוא לא היה שם , איפו הוא יכול להיות ?! יצאתי בימהרה מהמערה וראיתי אותו על החוף רצתי לכיוונו וליטפתי בעדינות את השער השחור שלו והוא הפנה את פניו לכיווני ולחש לי בעוזן :" את יכולה להפסיק לעשות את מה שהם אומרים לך רק בשבילי אני בסדר אני לא חולה , קדימה תעירי את כולם ונתחיל ללכת בלילה כדי שהלוינים של גברת m לא יקלטו אותנו ,יש לכולנו צ'יפ בתוך העור לכולם יש ביד שמאל קרוב למרפק " תפסתי את ידו ודצתי למינהרה והערתי את כולם וכמובן הסברתי מה צריך לעשות בכולם שלט החשש ,הפחד, אבל לפתה קמה נערה עם שער ארוך ושחור
ואמרה "אני מוכנה " טומי החזיק בידיה חזר ואני הכנסתי לפה שלה בד הישתדלתי לעשות הכול מהר כדי שלא תספיק להרגיש את הכאב וכך עוד אנשים שבמינהרה היתנדבו ואני וטומי , מי יעשה זות לנו ? אתה נערה היתכרבה וסימנה שהיא תעשה זות , ידיה רעדו וחתחו כמה חתכים לא במקום כאב לי אבל אז משהוא השכיח את הכאב , זו היתה נשיקה רקה ועדינה וקצרה הנערה סימה וכך עכשיו הגיעה תורו אני עשיתי זות זה היה מדויק אבל הצ'פ לא היה שם איפו הוא ? שאלתי בלחץ וראיתי את עיניו יורדות כלפי מטה והוא היסס מעט :" אני מתכוון להישאר כאן .. כי אותי את לא יכולה להציל .. הציף בסמוך למערכת העצבים שלי זה בילתי אפשרי מהצד שלי להישאר חיי .. אני מיצתער שלא אמרתי לך " התחלתי ליבכות ולהיחנק מדמעות , מה עלי לעשות ? לא יכולתי להביט לו בעיניים זה הכאיב לי וכניראה גם לו , למה האשה הזו בלי רגשות היא אפילו יותר גרועה מטוסטר !! זהו התעצבנתי וצעקתי אני אפילו לא זוכרת מה אבל הכי חשוב הוצאתי ארגרסיות מה יקרה איך אני יכולה להמשיך הלאה כאילו כלום לא קרה ? ואיך אוכל לוותר עליו ? למה אני צריך לבחור ? למה הוא ? הוא תמיד יודע למה אני זכוכה ומתי אז הוא פשות חיבק אותי ונישאר איתי כך ידףכולתי לחשוב אבל לא יכולתי , כול פעם שהוא לצידי אני מרוכזת רק בוא , מה זה אומר ?!

מאחורי כול הטובWhere stories live. Discover now