Moje jméno je Zoe. Jsem ten lev schovaný uvnitř tebe. Ten který nehledí na následky a jedná. Ta upřímná a kreativní stránka, kterou potlačuješ ze strachu, že tě někdo odsoudí, bude nenávidět, opustí tě...
Jsem lev a chci být volná, tak popusť trochu ty popruhy, kterými mě svazuješ uvnitř své hlavy.
Neřeš co bude zítra, zítřek není důležitý, žiješ dnes.
Pamatuješ si když jsi byla malá? Upřímnost bylo jediné, co jsi uměla říkat, vadilo to někomu? Ne...
Ale teď nejsi dítě, musíš brát odpovědnost za to, co řekneš, tak to určuje dnešní společnost.
Neříkat pravdu a lhát věci, které chtějí ostatní slyšet, tomu se dnes říká pokora, slušné chování, ale jsi to nakonec přes všechny ty lži ty? Nejsi...
Nejsi to ty, protože tvoje divoká stránka je uzamykaná hluboko pod vrstvou ,,slušného chování" a ,,pokory".
Pomalu umíráš, obě nás zabíjíš...
Brzy z nás nezbude nic jen mrtvá schránka dokola opakující to, co chtějí ostatní slyšet...
Přiživuješ nás jen díky věcem, které umožňují utéct od reality... Díky hudbě, díky psaní, díky obrazům, které jsou postupně víc a víc depresivní a temné...
Už je pozdě, nic na tom nezměníš...
Ale můžu ti říct, co všechno bych mohla dokázat, kdybys jednou pro vždy odemkla moje vězení a zahodila klíč...
Mohla bych vymazat všechny ty, kteří ti v životě ublížili, mohla bych tě obklopit lidmi, kteří ti rozumí, kterým na tobě záleží. Mohla bych být protestující za naší zemi, za zlo, které ničí svět, mohla bych za tebe opustit ty naivní sny, které se snažíš uskutečnit aby si ostatní nemysleli, že jsi méněcenná...
Mohla bych za tebe utéct někam hodně daleko od všech a od všeho, splnila bych všechny tvoje sny, i ty nejšílenější.
A kdybys dovolila, brala bych životy a dávala je těm, kteří si je zaslouží, pomáhala bych těm, kteří jsou na pokraji zhroucení aby se vzchopili a šli dál.
Ale okovy společnosti mě drží příliš zkrátka a ty jsi už dávno zapomněla kam jsi dala klíč...
Tohle je poslední zoufalý výkřik lva, dál budu spát uvnitř tebe a čekat až jednoho dne najdeš klíč a rozhodneš se jednat a změnit svůj život.
Je to taková ta spontánní slátanina, kterou napíšu, když prostě z ničeho nic dostanu nápad :D Děkuju všem, kteří si to přečetli a podpořili mě :)
ZoeMystery<3
ČTEŠ
Lion |✓|
AléatoireI am a lion and I want to be free. Do you see a lion when you look inside of me? Outside the window just to watch you as you sleep, cause I am a lion born from things you cannot be. How can I sleep at night there's a war inside my head I found a lio...