O devět měsíců později
Zalapala jsem po dechu, zírajíc na obrazovku mého laptopu, čtoucí ta slova znovu a znovu. Moje pusa teď byla až na podlaze. Moje pěsti byli zatnuté a můj obličej měl stejný výraz pěkných pár minut, přísahám, že se mi objeví vrásky. Možná z mračení.Moje pusa se otevřela a vyslovila jedno slovo, znovu a znovu.
"Horor. Horor." Teď by vás možná zajímalo proč jsem v této pozici. Mysleli jste si, že je teď můj život perfektní. Erm... nový poznatek, pohádky neexistují. (Já vím,zabralo mi to dobrý devatenáct let než jsem to zjistila.) No, tady to je.
O DESET MINUT DŘÍVE
"Uvidíme se Kevine!" zavrkala jsem, opouštějíc padok, kde moje lama vesele přežvykovala nějakou čerstvou trávu, se svou šťastnou rodinkou. Ano, Niall a já jsme Kevinovi sehnali přítelkyni a netrvalo to dlouho a zlobivý malý Kevin stvořil malého Kevina se svou přítelkyní Pigeon. Ano, pojmenovali jsme jí Pigeon. Co?! Vypadá trochu jako jeden... jestli je to vůbec možné. Ani nechcete hádat jak jsme s Niallem pojmenovali jejich dítě, hodně pro Louisovo potěšení. Nazvali jsme to 'The'. Takže teď se celá rodinka jmenuje Kevin, The, Pigeon. Roztomilé, že? Nicméně....Vrátila jsem se zpátky do velkého domu a do obrovské vznešené haly s tmavou dřevěnou podlahou, bílými pohovkami, obrovskou irskou vlajkou na stěně, kde se mi to líbilo. Brzo jsem se svalila ke svému laptopu, kontrolujíc si e-maily, byly pěkně nudné.Většinou účty, zprávy od fanoušků, nabídky online obchodů...Jeden e-mail mně ale zaujal.
Pro: ShaunaHoran
Od: DanielleStyles
Ahoj zlato,
Takžee, dívala jsem se na uh...uhm..er... One Direction fanfiction online (Neptej se, vím, že to taky děláš.) a pak jsem našla tuhle.
Není tu víc, co říct..
PROSTĚ
NA
TO
KOUKNI!!!!
Vážně,udělej to. A ujisti se, že s tebou nikdo není v místnosti když uděláš, protože vím jak se vztekáš a mohla by jsi někoho zabít.
Pusu,
Dani xx
"Samozřejmě Dani... cokoliv..." zamumlala jsem, myslíc si, že je to jen extrémně opožděný Aprílský žertík (Vážně, byl Apríl MINULÝ TÝDEN). Dani mi nicméně obvykle posílá divné emaily,jako odkazy na vtipné tumblry a tak, ta holka má hodně volnéh očasu i když je matkou dítěte a Harry je její manžel. Dělá všechno bez námahy, vždycky dělala a vždycky bude. Takže jsem klikla na odkaz.
***
A takhle to bylo. Zírala jsem nasvůj laptop v šoku. Skoro jsem zkolabovala, když Niall vešel dohaly, pískajíc si jako obvykle, když si načechral své falešnéblonďaté lokny. Sledovala jsem ho v odrazu obrazovky mého laptopu,když prošel kolem mně a vyrazil ke schodům.
"Haló?"zakřičela jsem na mého obvykle milujícího manžela.
"Huh? Co se děje Shauno?" zakřičel zpátky, zastavujíc se v půli cesty.
Uchechtla jsem se, "Tvoje manželka tu má krizi!Myslíš si, že by jsi mohl přijít a pomoct mi?!" Niall mi věnoval vtipný pohled a vydal se zpátky dolů po schodech a podíval se přes moje rameno na obrazovku laptopu.
"Co?" Niall se zmateně zeptal, "Co je The Husband Games?"Otočila jsem se, abych se podívala na jeho krásný obličej.
"Zlato, pamatuješ si na tu divnou holku co s námi dělala minulý rok rozhovor? Andreu?" zeptala jsem se.
Niall se na pár sekund zamyslel, "Oh, Andy?! Jo, pamatuju si jí, přijde nebo co?"
Ukázala jsem vyčítavě na obrazovku, "Ta mrňavá..."
"Co se stalo?" Niall se zeptal,zvědavě a zmateně.
"ONA O NÁS NAPSALA PŘÍBĚH. NE,POČKEJ, FANFICTION. VĚDĚLA JSEM, ŽE TO BYLA ŠPIÓNKA, VĚDĚLA JSEM TO."
Nadýmala jsem se.
Niall mně poplácal po hlavě, "Tady, podívej, není to tak špatné. Vidíš, je tona internetu jen devět měsíců."
To nepomohlo Nialle.
"DEVĚT MĚSÍCŮ?! DEVĚT MĚSÍCŮ?!"
Niall se na mě po mojí reakci podíval s odstupem, "Co? Je to je nfanfikce, myslela jsem si, že jsi chtěla být ve fanfikci."
"NIALLE. ČETLA JSEM PRVNÍ KAPITOLU. JSOU TO VŠECHNO MOJE MYŠLENKY. JE TO DĚSIVÉ, JE TO JAKO HOSTITEL NEBO TAK NĚCO, JAKO KDYBY SE MI BĚHEM HER IMPLANTOVALA DO MOZKU A VĚDĚLA...VŠECHNO. UGH. A JÁ SI MYSLELA, ŽE MOJE MYŠLENKY BYLY SOUKROMÉ!"zakřičela jsem.
"Shhh," Niall mně hladil po zádech,"zlato, je to v pořádku."
"Ne, to není,"zasténala jsem, pokoušejíc se zase dýchat normálně.
"Oh Shauno, půjdu a přinesu ti nějaké Ben & Jerry, budu brzo zpátky, ale nedělej nic hloupého zatímco budu pryč,"nařídil mi Niall, letmo mně líbajíc na rty předtím než vyšel dveřmi ven. Povzdechla jsem si, otáčejíc se zpátky k mému laptopu. Klikla jsem na domovskou stránku té Andrey, sténajíc, když jsem si vzpomněla, že k tomu, abych jí mohla poslat soukromou zprávu jí musím follownout. Rychle jsem to udělala a klikla na 'poslat soukromou zprávu' s Niallovými slovy opakující mise v mé hlavě.
"Nedělej nic hloupého."
ČTEŠ
The Husband Games(One Direction fanfiction) |CZ| ✔
FanfictionRozviňte koberec, zdvihněte Directionerskou vlajku... Je čas na 74. Manželské hry! 60 dívek musí jít do arény, aby soutěžily o to, aby si je jeden z pěti členů populární kapely One Direction vzal! Tato soutěž oddělí Directioners od Directionators! T...