2.kapitola - A Very Nerve Racking Reaping!

1.1K 81 3
                                    

"Ticho dámy!"Křičí hlas z obřího dočasného pódia vepředu hvězdy.

Nedokážu rozeznat tu postavu do doby, než dvě obří obrazovky na každé straně zablikají a pak se zapne náhled na postavu z blízka na velkém jevišti.

Je to žena, která má na sobě dlouhé šaty s britskou vlajkou na jedné polovině a irskou vlajkou na druhé polovině.

Má dlouhé kudrnaté blond vlasy, které jí spadají po zádech, ale jsou pruhované s barvami zelené, oranžové, modré, bílé a červené, vypadá trochu jako klaun.

"Divný." Zamumlám si pro sebe, i když jsem vražedně velký fanoušek, nikdy bych si neudělala takové vlasy.

Zlato, to prostě nefunguje.

Upravím si moje modré šaty, cítím se jakobych se oblékla až příliš normálně.

Křik je stále hlasitější než kdy jindy i navzdory ženinu výkřiku, tak dupne hlasitě nohou.

Ale přináší to jen to, že celý dav dupne nohou, je to zábava!

I když jsem sorta hádám, že tohle není to, co se snažila začít.

Amy, Ashley a já mluvíme dokud ženina tvář nezačne červenat z podráždění.

Myslím, že něco uvnitř ní pukne a pak si vezme mikrofon a upraví ho, takže začne vyluzovat ušní pronikavé kňučení, které nás všechny donutí zakrýt si uši.

"Ztichněte!" Křičí na nás.

Tisíce Directioners ve hvězdě, včetně mě, ztichneme v šoku.

"Uf." Povzdechla si.

Pak znova sama sebe komponuje.

"Dámy a er... Dámy! Je čas na sklizeň! Ale předtím, než začneme videem, které nám připomene, proč jsme tady." Řekla až příliš veselým hlasem a dav křičel.

Amy, Ashley a já se zase podíváme na obří obrazovku nejbližší k nám a sledujeme jí, když film začne hrát.

"Tento rok jsou to sedmdesáté-čtvrté Manželské hry a jejich úspěch je jako připomínka všem občanům o tom jací nadšení fanoušci jsme." Hluboký mužský hlas začal mluvit, když v pozadí hraje What Makes You Beautiful.

"Zde je výběr několik her z posledních let!" Pokračoval hlas a obrazovka se změní a ukáže 24 ječících dívek ve fialové bojující za láhev vody.

Oh ano, minulý rok byli manželské hry: Justin Bieber Edition.

Vidíte, že byli 73. Manželské hry tak dávno, ale nemůžete se stejnou osobou soutěžit každý rok, protože potřebují pouze jednu ženu! Takže je tu jiná hvězda každý rok a obvykle soutěží jen 24 fanoušků.

Ale letos je to jiné, protože tu je pět členů One Direction, takže bude 60 dívek.

Já vím, že jo?! To je hodně.

"Haha, pamatujte si to!" Asley se smála a píchla mě do ruky, když se dívala na dívky z loňského roku, které se snažily zůstat klidné během Justinovo "One Less Lonely Girl" serenádu.

Domnívám se, že dívka, která vyhrála toto kolo byla ta, co omdlela jako poslední nebo tak něco.

Pak film skončil a my všichni se otočili zpátky k ženě.

Moje oči zamrkali na obří skleněnou mísu na přední části jeviště a zajímalo mě jaké jména jsou v ní.

"Ahoj lidi! Jsem Steffie Twinkle a dnes večer vylosuju jména ze sklizní mísy." Oznámila žena, která vypadala trochu jako klaun, když šla k míse.

Steffie je z hlavního města, což je místo, kde žijou One Direction, šťastná věc.

Losovala jména každý rok a vždy měla nejpodivnější kostýmy. Sotva jsem jí s tím klaunovským letos poznala.

"Ok, jdeme na to dámy! Nezapomeňte, hodně štěstí a někdy vám můžou mrkve přijít k chuti!" Broukla.

Amy, Ashley a já držíme všechny naše prsty.

Položí prsty kolem misky než jedna netrpělivá dívka zakřičí "Pospěš si už!"

Vypadajíc rozlobeně Steffie chytne jeden a položí ho před ní.

Rozloží ho a začne číst, "První hold okresu N2 je.... Sarah Hastings!"

Dav šílí a Amy, Ashley a já se na sebe všechny díváme zděšeně.

"Ještě další 4 šance lidi." Amy zašeptala, snažila se zůstat pozitivní.

Mezitím šla Sarah pomalu až na pódium, vypadá trochu plaše a má taě hnědé vlasy. Je oblečená v obyčejných bílých šatech, které vypadali opravdu pěkně, myslím, že se snaží jít za normální vzhled, stejně jako já.

Sarah se usmívala, když došla dopředu a Steffie potřásla rukou ukazující jí na sedadlo na jevišti.

"A teď hold číslo dvě!" Steffie zakřičela a rychle sebrala jedno z jmén.

Tentokrát držím palce na obou rukách.

"A druhý hold je... Amy Wilson!" Zakřičela.

Amy zaječela a skákala nahoru a dolů. "Jsem v lidech! Jsem!" Ashley a já jsme jí objali a ona vystřelila na pódium. Dostala se ke Steffie a šklebila se do davu než si sedla na sedadlo vedle Sarah.

Myslím, že bych za ní měla být šťastná, ale taky jsem tam chtěla být.

Steffie přejde k míse a vytáhla třetí jméno.

Tentokrát jsem držela všechny mé prsty na obou mích rukách a pak sepjala ruce k sobě.

Ashley se na mě dívá – co to děláš Shauno?- stylem.

"Třetí hold je... Azure Arcane!" Steffie zaječela.

Rychle jsem se rozmotala právě včas, abych viděla tajemnou dívku, která se objevila na jevišti.

Měla dlouhé černé vlasy, které vypadají, jakoby by byli tónoané s fialovou a měla na sobě dlouhý top, který říká "Kolik R je?" s džínovými legíny a conversky.

Zavlní se k davu a sedne si vedle Amy a Sarah.

"Půjdou už jen dvě další!" Steffie se smála a dav ječel.

Držím si palce na obou rukách a pak přes mé ruce a nakonec i přes nohy.

Vypadá to jakobych dělala nějaký nový druh jógy.

Steffie chytla čtvrtý papírek z mísy a rozevřela ho.

"Čtvrtý hold je... Ashley Mitchell!"

Ash ztuhne vedle mě.

"Dělej! Dostaň se tam! Dobrá práce." Usmála jsem se, zatlačila svou kamarádku a ona se pomalu rozešla až na pódium a sedla si na své místo.

Amy jí dá velkou pusu a obě spokojeně sedí.

"Sakra." Zamumlala jsem.

Nikdy jsem nic nevyhrála.

Ale stále jsem držela prsty na obou rukách a pak celé moje ruce a pak nohy a nakonec jsem se dostala i k prstům u nohou.

Je to velmi nepříjemné, ale zoufalá doba si žádá zoufalé činy.

"A poslední dívčí hold ve hrách je... Haley Flake!" Steffie zakřičela do davu.

"NE JIMMY protestuje!" Zakřičela jsem uvnitř mé hlavy.

Zalapala jsem po dechu, je to oficiálně ten nejhorší den vůbec.

Nebyla jsem vybrána.

Můj život je u konce.

Haley jde nahoru po schodech.

Stočila jsem se do klubíčka na zemi.

Tak to je, jak jsem nebyla vybrána na hold.

Doufám, že se vám to líbilo.

Konec.









Jen si dělám srandu.

To je jen začátek.

Jak jde Haley nahoru, ohromeně se zastavila a pak omdlela a upadla do hlubokého komátu.

Dav si povzdechne.

Po rozhovoru se zdravotní sestrou(Je tu vždy jedna při sklizni je omdlení zcela běžné) se Steffie vrátila k mikrofonu.

"No, zdá se, že budeme muset vybrat někoho jiného na páty hold." Oznámila.

A tentokrát jsem jen tak stála.

Prosím, prosím, prosím ať jsem vybrána.

Broukala jsem si I Wish v mé hlavě, když Steffie vzala papírek.

"A pátý hold je... Shauna Price!"

The Husband Games(One Direction fanfiction) |CZ| ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat