Yeni melez

78 3 1
                                    

*************PERCY*************
Bir dakika ya, şimdi her şey bitti mi? Ciddi ciddi yani... Savaş yok, ölüm yok, korku yok, kehanet yok ve her şeyden önemlisi Bilmiş Kızımı kaybetmek yok!! Şaka gibi... Yok yok bu bir rüya olmalı, bir dakika ya ben iyi rüya görmem ki... "Bittttiiiiiiii!!!!!!!!!!"
Yedi kişi beraber bağırırken bunları düşünüyordum. O gün melez kampındaydım ve düşünücek hiç bir şeyim yoktu. Yani yeni bir kehanet yoktu, görev yoktu, kayıp yoktu sadece tek kelime:"MÜTHİŞ!!!" Zafer ilan edileli tam bir ay olmuştu ama daha kimse kendine gelememişti,kutlamalar devam ediyordu kısaca (şaka gibi) herkes mutluydu.
IKI AY. SONRA........
Acı bir kız çığlığıyla uyandım. Hemen Yanımda duran şortu ve t-shirt ü giydim. Dalgakıranımı Yanıma alıp hemen dışarı çıktım. Herkes çok uyuşuk bir şekilde çıkmıştı Dışarıya, çünkü üç aydır yeni gelen melezler bile ellerini kollarını sallaya sallaya geliyorlardı. Bir tek bizim yedili, Nico ve Koç Hedge hazır bir şekilde dışarıdaydı.( e o kadarına olsun bir zahmet)
Koşarak kız çığlığının geldiği yere gittim. Gördüğüm manzara karşısında şoka girdim diyebilirim...
On iki Yaşında gibi görünen bir kız vardı. Ten rengi Hazel'inkinden bir iki ton daha açıktı. Kahverengi Saçları açıktı,uçları hafif dalgalıydı. Koyu kahve gözleri güneşte parlıyordu. Elinde bir Kılıç vardı. Sol bileği kağıtla sarılmıştı. Kız her sol bacağının üstüne bastığında yüzünü acıyla buruşturuyordu. Kolları ve bacakları çok derin ve çok uzun sıyrıklarla doluydu. Hepsinden kan geliyordu. T-shirt ü yırtılmıştı. Ama benim asıl dikkatimi çeken Kızın yanağının altındaki yaraydı, resmen yanağına Bıçak geçirilmiş gibi duruyordu. Kim bilir ben bile nasıl acı çekerdim, on iki yaşındaki bir kız ne yapsın???
ALIN siz korkunç bir Sürü şey daha... Kız tam olarak üç gorgon, bir minator ve bir lema aslanıyla savaşmaya çalışıyorduYUH!!!!!! 9 kişi ( bende dahil) silahlarımız çıkarıp koşmaya başladık.Kızlar ve Koç Hedge gorgonlara doğru koşmaya başladılar. Leo,Jason ve Frank minatora doğru hamle yaptılar. Ben de Nico'yla beraber Lema Aslan'ın yanına gittim.Bir andan da Nico'ya bağırıyordum:"Derisi hiç bir şey geçirmiyor." Ama Nico çoktan Aslan'ın karnına kılıcını savurmuştu. Tabiki geri tepti ve Nico yere düştü.
O sırada Annabeth bana bağırdı:"Percy!!!" Yan tarafıma baktığımda bir gorgonun Üstüme atlatmaktan olduğunu gördüm. Artık kaçacak yerim yoktu,hatta düşünecek Zamanım bil yoktu tam o sırada gorgon acıyla haykırdı ve hemen toza dönüştü. Karnına bir Bıçak saplanmıştı.Bıçağın geldiği yöne baktım. O kızdı. Acı ve yorgunluktan bayılmak üzereydi. Büyük ihtimalle son enerjisini o bıçağı atmaya harcamıştı. Ne yazık ki tüm söylediklerim doğru çıkmıştı. Kız yere yığıldı ve benle Nico'nun payı olan Lema Aslan'ı kızın üstüne atladı. Avazım Çıktığı kadar bağırdım: "HEY!! Salak buraya bak!!" Aslan bana döndü ve tam olarak istediğim şeyi yaptı.ağzını açıp kükredi ben de kılıcımı tam da ağzının içine fırlattım. Aslan anında toza dönüştü.Koşarak Kızın yanına gittim. Neyseki pek bir zarar vermemişti. Sadece kolunda bir pençe izi vardı. O Sırada sırasıyla kızlar,Nico,Koç Hedge ve diğerleri geldi. Kızın durumu iyi görünmüyordu. Annabeth kız doğru eğildi ve yarlarını inceledi. "Will!!' Diye bağırdı. Neyseki Will tüm eşyalarını almış bize doğru koşuyordu. Will, önce Kızın yanağındaki yarayı inceledi.önce kanamayı durdurmaya çalıştı.Sonra krem gibi bir şey sürüp yarayı sardı. O sırada bir kaç Apollon çocuğu daha geldi.hepsi tek tek yaraları durdurmaya çalıştı o sırada Annabeth'de Kızın bacağındaki kağıdı çekti. Normal görünüyordu ama Annabet'in yüz ifadesi çok endişeliydi. Kızın bileğini eline alıp sağa sola kıpırdattı. Kırılmış dedi. O Sırada bir Apollon kızı elinde tekerlekli bir yatakla( evet onların bir adı vardı ama unuttum işte)bize doğru geliyordu. Kızı kucağıma alıp yatağa yatırdım. Annabeth de bana onaylar gibi bir bakış attı.
Kimsede kötü bir yara yoktu. İlk önce kısa bir sessizlik oldu. Sessizliği ilk bozan Jason oldu."Böyle bir şey nasıl oldu?" Gerçekten de hiç birimiz bu sorunun cevabını bilmiyorduk. Hazel"Tartarus'ta bir Şeyler haraketlenmiş olmalı"dedi. Annabeth tam bir şey söyleyecekken Will yanımıza geldi ve"durumu iyi değil ama on iki yaşındaki bir kıza göre iyi dayanmış." Dedi. Leo:
_Durumu ne kadar kötü?
_En az bir gün baygın kalır. Sonrasını bilmiyoruz. Ama elimizden geleni yaparız. Hadi gidip temizlenin. Kahvaltı birazdan hazır olur. Bu arada Piper,Frank;Kheiron sizi çağırıyor.
İçimde kötü bir his vardı. Endişeliydim. Bu kıza bir şey olmasını istemiyordum. Bir yakınlık hissediyordum bu kıza karşı ama neden ve nasıl olduğunu bilmiyordum. Sadece hissediyordum işte. Annabeth'in sesiyle düşüncelerim yarım kaldı."E!Hadi!" Piper'la Frank aramızdan ayrılmışlardı. Bende diğerlerine katıldım. Berber Konuşa Konuşa kahvaltıya gittik.

BENCE ÇOK DA KISA BİR BÖLÜM DEĞİLDİ :) 711 KELIME CANIM! YINE DE DAHA UZUN YAZMAYA ÇALIŞIRIM. YORUM VE VOTELARINIZI BEKLIYORUM. EN KISA ZAMANDA YENI BÖLÜM GELİCEK ARKADAŞLAR :)
SİZCE  YENI MELEZIN EBEVEYNİ KIM?? DÜŞÜNCELERINİZİ  YORUMA  YAZIN LÜTFEN!!!

Daha yeni başlıyoruz!!!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin