Kız kardeş

46 3 0
                                    

************Leo************
Percy'le Emma'yı revire bıraktıktan sonra bir masaya oturduk. Ilk Frank konuştu:" Bu durumda Emma şeyin kızı mı oluyor?" Poseidon'un diye tamamladı. Annabeth. " Şimdi neden bu kadar çok canavarı yanında getirdiği anlaşılıyor." Dedi Jason."Hayır" dedi Nico "Normal değil ben  de üç büyüklerden birinin çocuğuyum ama ne olursa olsun hiç tek Başıma bu kadar canavar çekmedim." Nico haklı,Percy de başına bu kadar canavar toplamamıştı. Dedi Annabeth. "O zaman annesiyle ilgili bir şey Olmalı." Dedim. "Yani Ölümsüz mü?" Dedi Piper. "Hayır" dedi Hazel ve Nico 'ya baktı. Nico da başını sallayarak onayladı. "Bakın ne diyeceğim;hepimizin biraz dinlenmesi Lazım,yarın konuşuruz."dedim. Hepimiz yavaş yavaş Kalkıp kulubelerimize gittik.
***********Piper*************
Sorum! Sorun! Sorun! Sorun! Yeni bir üç büyükler çocuğu eşittir kargaşa savaş ölüm acı kayıp demek ve bunların toplamıda SORUN! Ayrıca yeni bir kehanet var. Yatakta bir sağa bir sola döndüm durdum. Gözlerimi kapadım. Yok! Kesinlikle ama kesinlikle uykum yok! Bu böyle olmaz. Daha fazla dayanamadım ve yatağımdan sessizce kalktım. Üstümdeki mor geceliği çıkarıp şortumu ve kamp t-shirt ümü giydim. Hançerimi elime aldım ve sessizce kulübümden çıktım. Harpaylara görülmemek için olabildiğince hızlı koşmaya çalıştım. Küçük mavi Binayı gördüğümde ise durdum. Ardından yine Koşarak binaya girdim. Burası Savaş'tan sonra Athena kulübesinin yaptığı küçük bir kütüphaneydi. İçeri girdiğimde biraz soluklandım ardından bir tahta parçası aramaya başladım burası çok karanlıktı. Rafların Arasında dolaşmaya başladım. Tam sağa döndüğüm anda çığlığı bastım. Çünkü Karşımda biri vardı. Eli yanan biri, eline Ağzına götürerek şşş! Dedi. "Yerimizi belli edeceksin." İlk önce derin bir nefes aldım ardından da sessizce "Tanrılar Aşkın'a Leo! Ödümü patlattın" Yüzünde muzip bir ifade belirdi. Ardından da " Seni de mi uyku tutmadı?" Dedi. Hafifçe başımı salladım. 
      Kehanet,dedi çok önemli bir kehanet olsa gerek. Ama hala hepsini hatırlayamıyorum. Gözlerimi devirdim çünkü kehaneti bende çok iyi hatırlayamıyordum. Belki şu kehanet kitaplarında benzer bir şey bulursak  hatırlamamıza yardımcı olabilir. Dedim aslında çok Saçma bir fikirde ama Leo- büyük ihtimalle beni kırmamak için- kabul etti. Beraber kehanet Kitaplarını bulunduğu bölüme yürüdük ve gördüğüm şey bir şok yaşamama sebep oldu. "Rachel?!" Rachel önce bana Şaşkın bir ifadeyle baktı. Ardından umursamaz bir ifade ile omuz silkti. "Burada ne işin var?" Diye sordu Leo. "Sizin nedeniniz neyse benim nedenim de o." Diyerek cevabı yapıştırdı Rachel. "Eee madem sebebin aynı, bir şey bulmuşsundur artık bayan çok bilmiş."
Leo bunları söylerken Rachel onu dinlemiyordu bile. Kitapların Sayfalarını hızlı hızlı çeviriyor, her Sayfayı çevirdiğinde daha içten bir"of" çekiyordu. " sanırım bir şey bulamadın." Dedim samimi bir tavırla. Elindeki feneri bana doğru tuttu. Bir anlığına bana ve Leo'ya baktı. Ardından hızlıca kitabı kapatıp olabildiğince hızlı bir şekilde yanımıza geldi ve gerçekten sessiz bir şekilde-sanki birinin onu duymasından korkuyormuş gibi-"Ben buranın kahiniyim. Kehanetleri ben dile getiririm. Bunun bir kehanet olduğunu düşünmüyorum. Yani bir aldatmaca olabilir.Burada Jason, Frank ve Hazel de olduğuna göre Roma'yı da ilgilendirir ama onlara ulaşmasını nasıl sağlarız bilmiyorum. O Octavian onlara bir halt ulaştırmaz." Bu söyledikleri çok mantıklıydı. Biz kehaneti düşünürken o çok daha mantıklı şeylere kafa yormuştu. Bu kehaneti neden Rachel dile getirmemişt? Bunun bir tuzak olma ihtimali gayet yüksekti. Bunu anlamanın yek bir yolu vardı. Roma ve Yunan Kamp'ları birleştiğine göre böyle bir kehanet gerçekse Jüpiter Kampı'na da ulaşmış olmalıydı. Ama bunu Octavian'ın Romalı'lara Ulaştırması imkansız gibi bir şeydi.
      Beni düşüncelerimden uyandıran Leo'nun sesi oldu.eğilin! Yere resmen yapıştım ve büyük bir patlama sesi duydum.
Ilk başta dediğim gibi vote ve yorum Sınırı koymayacağım ama bu kadar az vote ve yorum
gelirse hikayeyi devam ettirmem. Doğal olarak çünkü sevilmeyen bir hikayeyi niye paylaşıyım ki? Ayrıca Bölümün kısalığından dolayı da özür dilerim. Interneti bulduğum yerde hemen bir Şeyler karaladım da!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 26, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Daha yeni başlıyoruz!!!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin