Bölüm 2 :(;):)

297 56 4
                                    

Müdürün odasından sonunda cıkmayı. Başardım Suyun tiribe bak kızım neyin tiribi bizim senin yüzünden saçlarımız yolundu sen bana tirip atıyon teşekkür edeceğin yerde teşekür ederim Belinay ama okuldan kovulcaktın benim yüzümden ee tamam
takma be kızım okulun ilk günü okuldanmı kovulunur boşver hem o sürtüğü dövmek için fırsat arıyodum. Tam bişi söylicem zil calıyo. Zır zırda zır zır neyse öbür tenefüs sizin sınıfa gelicem Su tmm Ama Su bence kantinde buluşalım hayır Su itiraz istemiyorumm ona en gıcık bakışlarımdan birini yolayınca sustu ... Aa. Sürtük geçmiş oturmuş banna bakıyo a tabi laf söylemesem olmaz bek baktın kızım nazar deydircen a tabi sürtükcüğüm sende böyle bi güzelik yok dimi :) Bak kızım benle. Uraşma fena olur ne olcaksa olsun ben burdayım. Hoca derse girdi ve bizim muhabet suya düştü yanımdaki cocuk habire bana bakıp duruyo ama yiyecek gibi ben bişi demedim hele bir iki hafta geçsin ben ona laf söylerim daha tanımıyom diye yani hoca bi anda beni tahtaya cağırdı ne oldu hocam kızım ben sana konuş demeden konuşmiyacaksın. Zaten ilk günden ortalığı karıştırdığın yetmiyo sanki ama hocam ben size bi bok söylemedim. Kızım Azını topla toplamasan azını ben toplarım tammam hocam nasıl isterseniz Bi. Baktım sürtük gülüyo tahtayı sil kızım sonra tek ayak üstünde dur hocam 1 inci sınıfmıyım yaa SUS DEDİ  tahtayı sildim baktım sürtük bi oğlanın birine mesaj yazıyo kağıtla hemen parmak kaldırdım hocam şu kız derste kağıtla konuşuyo hoca bi köpurmüş görmeniz lazım kızım Belinay sen otur sen kalk hocaya en içten gülümsemi atıp oturdum kız tam 20daka cezalı durdu acıdım. Şaka şaka acımadım zil caldı ve suyun yanına giderken yakışıklı dediğim cocuk varya onun adı ateş yani ateş parcası gibide neyse gecelim konumuza geri döneli benim kolumu tutu şey tahtaya cıkmadan önce telefonun calıyodu dedi bende hemen baktım annem 18 arama yapmış Suyun yanına gitim ve yanında annemi aradım sürtük nöbetci hocaya söylemiş buraya doru geliyodu ve ateşte ordaydı Belinay telefonu ver nöbetci hoca buraya geliyo dedi bende vermek zorunda kaldım yanı ona teşekkür borçluyum anlıyacağınız sonra derste alırsın dedi bende kafa saladım .Bi baktım Su kaş göz işareti yapıyo ne var kızım oooo demeye başladı ama hoca gelince sustu kızım telefonun varmış ve birilerini aramışsın ver bakayım telefonunu yo hocam arayabilirsiniz üstümü ve eşyalarıımı hoca dediğimi yaptı ve aradı bayandı yani donuma kadar baktı ama bişey bulamadı sonra o sürtüğe döndü ve bida arkadaşlarını suçsuz yere suçlama dedi bense sinis sinsi sırıtıyodum ve beklemedim bi hareket yaptı özür diledi ben ve Su birbirimize baktık be noluyo lan dedik aman neyse hadi okul cıkışı napalım dolaşalım dedim ve bi anda gök yüzünden yıldırım koptu ve okulun arkasındaki ağaca düştü. Yuh ya la okul okul deyil sırlar odası neyse okulu hemen boşaltın diye bir anons geldi ben ve Su aşagıya inerken O sürtük bana celme taktı ve düştüm yere ama bi anda beni biri tutu ben kım oldunu görmek için arkamı döndüm ve su deyildi ???????

sadece benim gece güneşimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin