:C:(

68 34 0
                                    

HATİCE 'NİN AĞZINDAN
Evin içine girip oturmuştuk . Zaten çatıya oturcak halimiz yok. Annem söze başlayacaktı ki. Belinayın annesi ağlamaya başladı Belinay lafa girdi aslında hepimiz birbirimize bakıyoduk ama olsun Ya abi ölüyomuyum doğruyu söyleyin ona göre oynicam Belinayın bababası otur yerine diye kızdı ya bide kızmaya başladılar o arada Cenk lafa girdi şimdi burda duycaklarınız pekte. İyi şeyler deyil ama üzülmeyin sakın :(:(

Lan söyliyeceksen söyle artık hadi .
Belinayın annesi aynenn şöyle dedi ya ( Kızım ne olursa olsun benim kızımsın ).
Belinayın Annesi ve Babası belirli kuraları çiğnemişler Annesi kurt Babası ise Vampirmiş yani bu zamana kadar anne dediği kişi annesi deyil baba dediği kişi ise babası deyilmiş Konsey Belinayın gercek ailesini sürgüne yolamış Belinayda melez olduğu için yani onların cocuğu olduğu icin öldürülmeye mahkumuş babası yani gercek ailesi belinayı şimdiki ailesine bırakmış konsey şümkü vampirlerin arasından bulacagını düşünmüş belinayı. Burda bir iyi yön var benim belinayla hala kuzen olmamız ama belinayın şimdiki ailesi niye mi kabul etmiş belinayı onuda anlatayım şümkü belinayın yalancıktan ailesinin cocukları o yıl içinde ölmüş onlarda belinayı almış yanı olay böyle Belinaya dönüp baktığımda Belinayın gözlerinin içi dolmuştu bende mal gibi benim gercek ailemsiniz demi diye sorduğumda Demir cevap verdi.

Belinayın ağzından ;
Haticenin Annesi vampir Babası kurtmuş ve Haticeninde bir kardeşi varmış haticenin annesi benim annemin yani kardeşi oluyomuş yanı benimde teyzem oluyomuş kurtarmak istemiş. Ailesini ama olmamış yapamamış konsey onları yakalamış yani bide ikimizde melezmişiz Ailelerimiz farklı yerlerde sürgüne yolanmış bu yüzden bizim birlikte olmamız için elerinden geleni yapmışlar ama son 6 yıldır haber alınamıyomuş ailemizden konsey de bizim yaşadığımızı öğrenmiş ve bizi arıyolarmış ve ön önemli konuda

Su haticenin kardeşiymiş konseye kendi canı yerine haticenin kisini ve benimkini sunmuş yani bir insan bu kadar kötü olabilir .......... Bi anda Haticenin kalkıp gitiğinii farketim bende hemen gididip kıyafetlerimi ve telefonumu aldım bizim için lazım olcak herşeyi aldığıma emindim cünkü ilaç bile almıştım yalancıktan ailemiz de bizim için ağlıyodu Cenk ve Demirde ne olduğunu cözmeye calışıyodu şümkü aniden kalkıp gitmeye hazırlanıyoduk ve hazırlıgı bitirmiştik bile ama o arada biz evden cıkmıştık bile benim aklımdan busuru şey geciyodu yani ben melez olduğum için uçurumdan düştüğümde ölmemiştim hatice. Ve benim bundan sonraki hayatım ne olucak. Derken. Hatice beni dürtü kızım hava karardı nereye gitcez o dakada aklımıza Sakine gelmişti onun yanıma gitik annesi ve babasıda evde yokmuş cok güzeldi yaşadığımız olaylar deyil şansımıza güzel diyorum . Derken Sakine yatakları ayarlamıştı ve bize ne olduğunu yarın anlatmamızı söylemişti ve uykuya dalmıştık ......

sadece benim gece güneşimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin