İyice düşündüm aklıma bir türlü şey girmişti . Hepsini unutmak için enfes bir banyo iyi gelecekti .
Bornozumu alıp banyoya doğru ilerledim , Ellerimi muslukla birleştirip suyun dalgasına bıraktım kendimi .
Kafamı geriye yaslayarak oracıkta ...
-
Günaydın maymun , günaydın aptal kılçık , günaydın yeni bir güne , günaydın enfes kahvaltı sofrası , günaydın Kata'cık ...
Neşem yerli yersizdi . Aslında yerliydi ...
Yeni bir eve taşınıyorum . Harika değil mi ?
Oh artık bu yıkıntıdan kendimi kurtarıcam soyduğum ve yağmaladığım yerlerden aldığım sahte kazançlarla kendimi doldurucam .
Yeni evler bakmak için yola çıktım , masayada Kata'ya ayrılık notuna benzer kek ve not bıraktım ...
--
4 saat sonra ...
--
Bulmam kısa ve net olmuştu . Harika bir yerdi . Fakat bu evi kendi sihirli güçlerimle dizayn etmem mümkün değildi . Dedeye gidiyoruz ...
-
Güzel büyüler bulmak üç bin dokuz yüz altmış altına geldi . Umarım işime yarar ...
Ellerimi iki yana açarak yeteneklerimi göstermeye başladım gerçekten istediğim mobilyayı istediğim yere fırlatıyor , düzenliyor , harika bir yer haline getiriyordum . Evin tam olarak kırk odası olduğunu biliyoruz . Hepsine aklımda bir düzen oluşturarak birden donattım . Ev gerçekten harikaydı .
Herşey bittiğğinde , sihirden yorrgun düşen ellerim ve başımı dinlendirmek üzere muhteşem manyak koltuklarıma bıraktım kendimi ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deli miyim ? - 1 -
RomanceSakin Piltover şehrinin ezeli düşmanı Zaun' lu kızımızın Maceraları ..!