Okurcanlarım, bu bölüm biraz uzun ve biraz duygusal olacak. İyi okumalar :**
Multimedya: Ela Işık
**************************************
1 aydır okul aynı hızda ilerliyordu, Ela bizim sınıfa gelmişti müdüre yalvar yakar zar zor aldırmıştık zaten, hatta bi ara Ela heyecandan müdürün keline sarıldı zar zor elinden aldım adam bizi görmek istemediğini söyledi en son , ama Akın yüzünden kızla oturamıyorum neymiş 'benim yanıma oturduysan, kalkamazsın' Allah Allah ya! Bende inat yapamadım çünkü inatla oturmuştum o sıraya, Ela da yan sıramızdaki egeyle oturuyordu, egeyle bende tanıştım iyi çocuk, gideri var, Akın bana biraz yumuşak davranıyordu artık eskisi gibi kalkmam için itmiyordu "kalk" diye kükrüyordu. Olsun buda bi gelişmeydi değil mi? Televizyon karşısında bi elimde çikolata diğer elimde çikolatalı süt eğlencenin dibine vuruyordum! Bir yandan da elayla konuşuyordum, bize gelecekti ama büyükannesi hastalandığı için gelememişti. Annem her zaman ki gibi geç gelecekti iş nedeniyle, bende uyuya kalmıştım her zamanki yerimde sonuçta uyur gezerliğim üşengeç değil kalkıp yatağımda yatıyordum. Tam dalıcakken uykuya, farklı bir şey oldu sırtımın kalktığını hissettiğimde irkildim, geri yatağa düştüm gözlerim aralandı tam açarken ayak sesleri geldi, kalktığımda "kim var orda" diye bağırdım. Yok abi ses yok tık yok. Mutfağa gidip elime bıçak aldım, eğer hırsız gelirse kendime saplarım diye..
Zaten en son gene bi uyku moduna girdim Allah ne verdiyse uyudum.
Sabah erkeksi hoş bi kokuyla uyandım, yerimden sıçrayıp çığlık atmam bir oldu. Bi anda o korkuyla kendimi yere attığımda kafamı komidine vururken, yerde zippo gördüm, tanıdık geldi birinde daha görmüştüm, Allah Allah kimden düştü acaba biri cebime mi koydu da unuttu dicem kimseyle doğru düzgün muhattap olduğum yok öyle fazla. Aşağı indiğimde gece üzerime örtülen şeyin siyah deri bir ceket olduğunu fark ettim, gittim kokladım vallahi de bu o üstüme sinen koku. Çok güzel kokuyor, vanilya ve çikolata karışımı, ağır ama güzel erkek parfümü olduğu belli, neyse ya umursamıyorum dicem içim içimi yicek. Oha yoksa ben uyur gezerken bide hırsızlık yapıp birinin ceketini mi çaldım ? Olabilir çünkü üşengeç biriyim ama her gün yatağımda komidinle olan ilişkime devam ediyorum, hadi hayırlısı.
Okula erken hazırlanıp hala içim içimi yemeye devam ediyordu, hala düşünüyordum kimin olabilir diye, servis sesi duyduğumda ayakkabılarım ayağımda kapının eşiğinde oturduğum için bacak kemiklerim birbirine geçmiş gibi kalkamadım, hızla kalktığımda da sendeledim, koşarak servise bindim erol abiye selam verdim, erol abi servis şöförümüz, okula geldiğimde gözlerim Akın'ı aradı.
Kantinde bi anda "akın" diye bağırdığımda tüm gözler beni buldu ve utançtan şuan magmaya atabilirim kendimi, akın beni takmayıp sınıfa seri hareketlerle ilerledi, evet akın deme sebebim bu koku bu ceket, zippo ona ait. Kesinlikle ona ait, sınıfa koştuğumda daha doğrusu resmen onun hızına yetişebilmek için parande attığımda.
"Akıın!" Diye ciyakladığımda sınıfta sessizlik oluştu. Oturun dermiş gibi elimi aşağı yukarı salladım yatıştırır şekilde.
"Sorun yok arkadaşlar, ders notlarım kaybolmuştu da" dedim gülümseyerek, pardon zoraki bir gülümse olduğu için neye benzediğini bilemicem
Akın beni fark edip kalkıp yanıma doğru "hayırdır birader" bakışı attığında, hani misafirlikte annen "seninle evde görüşücez" bakışı atar aşağıdan da çimdik atar ya. Heh işte öyle baktım, ama çimdik değil tekme atıcam birazdan, açıklama istiyorum merak ediyorum çünkü.
"Bune akın!" Diye sessizce soluduğumda boşluğuna denk gelmiş olucak ki bir şaşırma belirtisi verdi sonra suratının rengi değişti, bi anda ciddileşip alay eder gibi güldüğünde
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAĞIMLI
RomanceBabasızlık nasıldır? yaşamayan bilemez, bi insan annesinden başka kimseye güvenemez, ama karşısına öyle biri çıkar ki her derdi her acıyı unutturan, hayata bağlayan, hayatı sevdiren, bir insan nasıl huzurlu hissedebilir ki ? Baba sevgisi görmemiş bi...