Her yazar röportajının Olmasını ister. Buda kendisine süprizim olsun diye erkenden yayımladığım Gökçeye hediyem olsun.
Öncelikle kısaca Özet geçeyim ben Hilal Akgül bildiğiniz üzere röportaj isteyenler bana özelden mesaj atsınlar birlikte röportaj yapalım... Ve kitaplarıma da göz gezdirebilirsiniz...
- Resmi gibi oldu ama adın nedir?
- adım Gökçe Reyhan
- Kaç yaşındasın ? Burcun nedir ? Biliyorum ama malesef burçlara çok takıntılıyım her röportajda sorularımın bir parçasıdır burç...- 15 yaşındayım. Terazi burcuyum.
- Hobilerin ve fobilerin neler?
- Hobilerim; yazı yazmak en büyük favorim. Hikaye yazmayı çok sevsemde şiir konusunda daha iyi olduğumu söyleyenler var. Yani kendimi satırlara akıtmayı seviyorum. Herkese kendimden dağıtmayı seviyorum.
Fobim ise; Kapalı alan. Küçük alanlarda kalınca nefesim kesilebiliyor.- Wattpadle ne zaman tanıştın? Kitap yazmaya nasıl karar verdin ?
- wattpadle 5. Sınıfa giderken tanıştım. Bir popülerin fan fictionunu gördüm.
Kitap yazmaya ise 6. Sınıfa giderken üç yarışmaya birden katılmıştım. Hikaye,kompozisyon ve şiir yarışması. Üçündede derece yapınca gazı aldım ve yazmaya başladım..
( başarılı bir yazar ile röportaj yapıyorum ;)- Kitabı'n hakkında biraz bilgi verirmisin? (adı, karakter, kurgu, ve konusu hakkında)
- Kitabımın adı RİMA.
ANA karakter olarak üç karakter var; Aras, Çağdaş ve Rima.
Ama herkes kendi içinde başrolünü belirleyebilir.
Kurgu ve konuya gelirsem. Hikayem macera, gerilim ve Aşka dayalı. Kötü çocuk hikayesi degil. Deli divane aşk hikayesi hiç değil!
Tamamen farklı. Okurken arafı hissedebilirsiniz. Devamı geldikçe daha çok sevecek ve bağlayacaksınız.
Bir Sürü hikaye okudum ve okuduklarımın hiçbirine benzemeyen bir kurgu oluşturdum. Entrikalardan uzak ama sırad ışı bir hikaye oldu. Tabiki bu benim görüşüm.- ben bile kolay kolay beğenip okumam ama Söylediklerine göre merak ettim Gökçecim.
Anladım.. Wattpadde en çok sevdiğin kitap ve yazar hangisi?- Benimle yan, Yabancı, Ölüme fısıldayan adam. Yazarlara gelirsek; prensesingünlüğü ve MishaPM en çok bunlar.
- Okuyucularına birşeyler demek istermisin?- Tamam. Bana demek istediğin birşeyler var mı?
- Benimle bu röportajı yaptığın için teşekkür ederim :) hayatında bool bool mutluluklar dilerim :)
-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çılgın Wattpad Yazar Röpörtajları #wattys 2015
DiversosEvet.. Kimimizin kitap yazma özelliği varken kimimizin yoktur ama insanda boş kalmamalı.. Bir röportaj yapma sevdasına tutulmuş gidiyorum. Heyy ne duruyorsun mesaj at ve röportaj yapalım. Seni tanımak isterim :)