sınav soruları çalınmadan kitap yayımlayan MERYEM GİZEM ARSLAN

113 5 3
                                    

@ Merylion

 - Adın nedir?    

- Meryem Gizem Arslan   

-Yaşın kaç ve hangi okula gidiyorsun? 

-18 yaşındayım ve liseyi yeni bitirdim. İstediğim bölümü tutturamadığım için seneye üniversiteye girmeyi planlıyorum. İstediğim bölüm: bilgisayar mühendisliği. 

-Bu arada inşallah seneye tutturursun. Başarılar.
- Hangi şehirde oturuyorsun?
- Teşekkür ederim. İstanbul da oturuyorum.
- Rica ederim bende istanbul:)
- Burcun ne ? Hobilerin ve fobilerin neler biraz bilgilendirmisin bizleri ? Kısaca tanıt bakalım yazarımız nasıl biri? ;)

- Boğa burcuyum ve özelliklerini tamamen taşıdığımı düşünüyorum. Anneler gününde anneme hediye gibi doğmuşum. Çok sessiz, sakin be utangaç biriyim. Hobilerim: bisiklet sürmek, yüzme, basket, badminton ve yemek yapmak. Tabiii en büyük hobim bilgisayarda vakit geçirmek. Çeşitli yazılım programları öğrenmek ve kendimi bu alanda geliştirmek. Fobilerim: böcek ve sinek türlerinden korkarım. Aslında çoğu hayvandan korkuyorum. Anime izlemeyi fantastik filmi çok severim.

- hmm kitabına geçelimmi?
- Olur tabi.
- İstersen ilk nasıl yazmaya başladığını ve wattpadle nasıl tanıştığını anlatırmısın?
- Ben küçüklüğümden beri kağıt kalemle haşır neşir olmuşumdur. Sürekli hikayeler yazar, resimler çizerdim. Bir arkadaşım beni Wattpadle tanıştırdı ve hikayelerini orada yayımlamalısın diyerek beni destekledi. Yazmayı çok seviyorum, çünkü konuşarak kendimi ifade etmekte zorlanan biriyim.
- Anladım güzel birşey. Kitabının konusu adı ve karakterleri tanıtır mısın?

- Hacker kız olan Melin ve hilekarlıkta sınır tanımayan Berkin bir sınav esnasında bir araya gelir. İkisi de kopya çekmektedir ve birbirleriyle atışmaktadır. Daha sonra çok iyi bir ikili olur ve sınav sorularını çalmaya başlarlar. Daha sonra bu ikiliye başka kişilerde dahil olur ve gün geçtikçe yakalanma tehlikeleri artmaktadır.
Kitabın adı: Hacker kızı& hilekar

Büyük başarılarını bekliyorum.

- Yazar olarak kimleri örnek alırsın ve sevdiğin kitaplar neler? Wattpad yada normalde?

- Yazar olarak Elif şafak, John green,ve Joanne kathleen rowling'i seviyorum. Sevdiğim kitaplar: Aynı yıldızın altında, Kara Para (Dünün hackerları bugünün mafyaları), Harry Potter Serisi. Wattpadde sevdiğim bir kitap yok malesef. 

 - Manga okumayı da çok seviyorum. Sevdiğim mangalar: Tokyo Ghoul, Dengeki Daisy, Ao Haru Ride, One Piece ve Death Note. 

Okurlarına birkaç taktik verebilir ve onlara iletmemi istediğin şeyler varsa birşeyler diyebilirsin ..:]  

 -  Bu kitabı yazmaya başladığım günün ertesinde okulumda sınav soruları çalınmıştı. Herkesin benden şüpheleneceğini düşünmüştüm :D Bir de bilmelerini isterim ki hikayemde çoğu şey kurgu değil ve kendi yaşadığım olayları da yazdım. Kitabımdaki bazı isimler ise wattpadde tanıştığım insanların isimleri ve kişiliklerinde onları betimledim.

 - Ama güzelmiş hoşuma gitti hele bide sınavdan önce yazman 

Bana söylemek istediğin veya rica ettiğin birşey varsa buyur


 -Bana bu fırsatı sunduğun için ve iyi dileklerin için teşekkür ederim.

Okuyucularımı çok sevdiğimi ve beni takipte kalmalarını söylemek istiyorum :D

- BİR RÖPORTAJ SONUNA GELDİK BEKLETTİĞİM İÇİN ÖZÜR DİLERİM. inşallah istediğin yerlere ulaşırsın yüzün daima gülsün...  

 röportaj ve daha fazlası için tiwitter hilalakgulll.  Watpaddende ulaşabilirsiniz.. 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 20, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Çılgın Wattpad Yazar Röpörtajları #wattys 2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin