Hyuna

96 12 1
                                    

Nume: Kim Hyun Ah
Grup: 4minute, Trouble Maker, Mystic White
Poziție: Rapper, Vizual, Dansatoare Principală
Nume de scenă: HyunA
Data nașterii : 6 Iunie, 1994
Zodie: Rac
Înălțime : 164 cm
Greutate: 44 kg
Grupa sanguină: O
A fost anunțată ca membră 4Minute în mai 2009.HyunA are un tatuaj pe umărul stâng pe care scrie „Mama mea este inima care m-a ținut în viață".Este o fostă membră Wonder Girls. A intrat în Wonder Girls în anul 2007.HyunA a decis să plece din Wonder Girls după verdictul că avea colită. După ce și-a revenit a fost imediat recrutată de Cube Entertainment.A fost selectată ca fiind cea mai sexy cantareață din industria Kpop.HyunA este în "Top 20 melodii ale anului 2011″.HyunA stăpânește bine limba coreeană și mandarină.Hobby-urile ei sunt gătitul, design-ul și fotografia.Muzicienii ei favoriți sunt Beyonce, Pussycat Dolls, Rain, si BoA.Culoarea ei preferată este galben.A început actoria la 8 ani și dansul la 10 ani .Îi place de cineva care o place și poate accepta defectele ei, cineva cu o inima mare.Îi place să o enerveze pe G.NA .Sărutul ei ideal este acela în cabinele telefonice roșii într-o zi ploioasă.Părinții ei sunt divorțați .Nu îi plac sandalele.Cea mai bună prietenă a ei este Sunny din SNSD .Vrea să fie designer .A avut vânătăi și leziuni la shooting-ul foto „Muzik" ce a durat 30 de ore.Merge des la cumpărături cu JunHyung, HyunSeung și DooJoon din B2ST.

4minute factsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum