Nume: Kwon So Hyun
Grup: 4minute
Nume de scenă: Sohyun
Data naşterii: 30 August , 1994
Zodie: Fecioară
Înălţime: 162 cm
Greutate : 45 kg
Grupa sangvină: B
A studiat la Pungmoon Girls High School.A debutat în 2005, într-o trupă numită Orange.Crede că adevărata fericire este atunci când îi ajuți pe alții.Tinde să plângă atunci când e fericită.Cea mai înfricoșătoare membră pentru ea, înainte de debut , a fost Hyuna.Vrea ca primul ei sărut să fie într-un lift.Dintre membrele 4minute, lui Sohyun îi place cel mai mult să învețe.S-a gândit o dată să nu mai fie o cântăreață pentru că a fost rănita de anti-fani.Este apropiată de B2ST.Are întotdeauna timp pentru a avea grijă de pielea ei.A arătat pozele ei din trecut (în camera ei), cu motivul că nu a făcut operații estetice.„Sohyun este încă în școala generală, dar ea trebuie să trăiască departe de familia ei. " - GayoonOdată, tocurile lui Sohyun au fost un pic prea înalte , așa că Doojoon a decis să o țină de mână.Este o fată grijulie, care ascultă cu atenție orice îi zic ceilalți.Atunci când celelalte membre se uită la drame, ea citește cărți.10 ani de acum, Sohyun încă mai dorește să facă activități cu membrele, ca 4minute.Nu a dormit prea mult când au debutat cu 'Hot Issue'.Din cauza unui motiv ciudat, membrelor le place să miroasă părul lui Sohyun.La o emisiune Sohyun și-a arătat dragostea ei vorbind în japoneză.Are o problemă cu circulația sângelui ei.Ii place Mir, a spus odată că este frumos .A spus că 4minute au întârziat întotdeauna la școală din cauza Hyunei .Krystal din F (x) i-a scris o scrisoare lui Sohyun prin care îi mulțumește.A avut o febră de 102.2 în timpul filmărilor pentru „Muzik".Înainte de debut nu a fost foarte încrezătoare în vocea ei.Ii place să arunce și să lase haine peste tot.Are un frate mai mare iar acesta este nepotul ei.